רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2015

האם בסאטמר הפכו זיופי קולות בבחירות לחלק מה'שיטה הקדושה'?


מאת סאטמארער

תושבי העיירה הקטנה בלומינברג השוכנת בהרי הקעטסקילס בניו יורק דורשים חקירה פלילית על תוצאות הבחירות שנערכה לפני כחודש אצלם.
לפי הטענה, בצעד חריג הורשו להצביע הרבה אנשים אשר אינם תושבי המקום וזאת במטרה להטות את הכף לטובת המועמד החרדי אהרן צבי רבינר, אשר מוביל בינתיים על יריבו ב2 קולות (73-75).
התושבים הפגינו אמש מול משרדו של התובע המחוז ג'יימס פארי בדרישה שהוא יחקור את חוקיות החלטות אלו. כמו"כ הם דורשים שנציגי העיתונות יהיו נוכחים בעת פתיחת המעטפות הכפולות אשר ייפתחו מחר. הטענה נגד נוכחות התקשורת בעת ספירת הקולות נשענת על פסיקה של ביהמ"ש שקובע שזכותם של עו"ד של כל המפלגות וכן באי כוחם של העו"ד רשאים להיות שם, לא צויין שם שאסור לעוד אנשים או התקשורת להיות במקום.
חברת המועצה ברנדה גלרדי שהפגינה אמש מסרה לתקשורת שכל מה שהם מבקשים זה שהצדק ייעשה ושהחוק יישמר. לא ייתכן שכל פעם יהיו זיופים כאלו.
בינתיים בעיירה כבר אושרו קרוב ל400 יחידות דיור המיועד לציבור החרדי, והם יוזמת הקבלן החרדי שלום לאם אשר הורשע בבית המשפט לפני כשנה על חבלה בקלפי הבחירות. תושבי המקום השקט זועמים גם באופן כללי על השטלתות הכוחנית מצד הסאטמרים על עיירתם, שינוי כל תוכניות הבנייה והפיכתה למקום רועש וצפוף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.