רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

ארץ ישראל שלנו מתגייסת להצלחת תנועת יחד בראשות אלי ישי "בעקבות הסכנה מגוש השמאל"

בכינוס חירום של תנועת ארץ ישראל שלנו אמש, תחת הכותרת "הסכנה הקיומית בהקמת גוש השמאל" הוחלט על  גיוס חירום של רבבות אוהדי ופעילי התנועה להביא להצלחת תנועת יחד בראשות אלי ישי כדי להביא להצלת גוש הימין הנמצא בסכנה. החל מהיום יופצו מאות אלפי עלוני "ארץ ישראל שלנו" בדיוור ישיר ובבתי הכנסת וברשתות החברתיות להסביר את הסכנה שבהקמת ממשלת השמאל, והחובה לפעול שתנועת שמפלגת יחד בראשות אלי ישי תקבל 5-6 מנדטים שזהו  הסיכוי היחיד להצלת גוש הימין.
בעלון "ארץ ישראל שלנו" מופיעים ראיונות מרכזיים עם יו"ר התנועה הרב שלום דב וולפא ומנהיגה הרוחני של תנועת יחד מרן הגאון רבי מאיר מאזוז,  המזהירים מסכנה חמורה של הסכמי אוסלו נוספים וגירוש יהודים כמו בגוש קטיף. וכן כתבות מרכזיות על הצורך בהגדלת גוש הימין על ידי הגדלת כוחה של תנועת יחד.
יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו הגאון  הרב שלום דב וולפא אומר בראיון מיוחד לארץ ישראל שלנו  "זה לא סוד  שהקדנציה הבאה תהיה גורלית ביותר. הנשיא אובמה עושה הכל בכדי להקים כאן ממשלת שמאל, שתוביל להסכם מדיני שיכלול עקירת יישובים. הסכנות גדולות מאד, רוחות רעות מנשבות מכל כיוון ומי יודע מה ילד יום. לעת הזאת חובתנו לבלום את מחשבת אובמה ושותפיו מהשמאל הישראלי, לבצע את זממם. המטרה היא שתוקם מיד לאחר הבחירות קואליציית ימין עם השותפות הטבעיות מהמפלגות הדתיות והחרדיות. רבני ארץ ישראל רואים כחובה על כל אחד בשעה גורלית זאת לחזק את מפלגת יחד שסימנה "קץ" בראשות הרב אלי ישי, כדי להביא לגוש הימין 5-6 מנדטים נוספים שיבטיחו את נצחונו וימנעו הקמת ממשלת שמאל בראשות בוזי וציפי לבני.
לגבי העמדות של תנועת יחד בנושא המדיני משיב הרב וולפא " אנחנו היינו בקשר הדוק עם מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א ויו"ר התנועה אלי ישי, והובטח באופן חד משמעי שילכו רק עם הימין. בשיחות אלו נוכחנו לדעת שארץ ישראל ותורת ישראל הם בראש מעייניהם.  כמי שמכיר את הרב מאזוז עשרות שנים, מדובר באחד המיוחדים בגדולי הדור שכל התורה פרושה לפניו, ועם זאת הריהו עניו ושפל ברך, ובעיקר נאמן בכל לבו ומאודו לשלמות הארץ. אנו רואים עוד רבים מגדולי רבני ארץ ישראל מתאחדים ביחד איתו למען הצלחת הרשימה הקדושה. צריך לציין שאלי ישי שהיה במשך שנים רבות שר בכיר וחבר בקבינט, פעל גדולות ונצורות למען ההתיישבות ועצר תהליכים מסוכנים מאד שהיו עלולים לפגוע בבטחון. לא לחינם הוא מהווה "סדין אדום" בעיני השמאל הישראלי, שרואה בו בצדק, מי שמנע התקדמות ב"תהליך המדיני", ומי שנלחם במסתננים והצליח להקטין את התופעה במידה לא מבוטלת.
בסיום הראיון מזהיר הרב וולפא משאננות "על הציבור לדעת שמדובר בדיני נפשות. אי אפשר בשעה זאת לשבת בשקט ולחכות לתוצאות במוצאי יום הבוחר. כל אחד מחוייב על פי ההלכה להביא עוד חברים שיצביעו עבור תנועת יחד, ולדאוג שאכן גוש הימין ינצח ברוב מוחלט כדי לדאוג לשלושת השלמויות, התורה העם והארץ, מתוך אחדות אמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.