רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במרץ 2015

ווארטים


"אם אתה אוהב את החיים, אל תבזבז זמן. החיים עשויים מזמן."

״כאשר יש לאדם על מה לצעוק, ורוצה לצעוק, אך אינו יכול לצעוק -זוהי הצעקה הגדולה ביותר״.



בעל שואל את אשתו לפני פסח: במה אני יכול לעזור לך? אשתו עונה: הכי טוב שתלך לבית המדרש ללמוד. כעבור קצת יותר משעה הוא חוזר. שואלת אשתו: מה קרה? עונה הבעל: כמה אני יכול לעזור לך?!

זרח: אני בפסח לא אוכל שום דבר קנוי
ברוך: גם לא יין?
זרח: לא
ברוך: ומה עם מצות
זרח: גם לא
ברוך: ומה אתה עושה עם מוצרי חלב
זרח: גם לא
ברוך: איך אתה עושה זאת?
זרח: אני לא קונה שום דבר לפסח, אני מקבל הכל מקמחא דפסחא

זרח: "איך עס נישט פסח קיין געקויפטע זאכען!"
ברוך: "וויין אויך נישט?”
זרח: "ניין"
ברוך: "און מצות?"
זרח: "אויך נישט."
ברוך: ”און וואס טוט זיך מיט מילכיגס?"
זרח: ”אויך נישט.”
ברוך: "וואו אזוי מאכסטו דאס?"
זרח: "איך קוף גארנישט אויף פסח, איך באקום אלעס פון קימחא דפיסחא..

שודד נכנס לבנק
לוקח את הכסף
יורה לכספרית כדור בראש
עובר לבחור הראשון בתור
שואל מה ראית
הבחור אומר לו אתה שדדת את הכספרית וירית לה בראש
השודד יורה לו בראש
עובר לבחור השני שואל מה ראית
הבחור עונה לו אתה ירית בכספרית ואח״כ ירית בבחור
השודד יורה גם בו
עובר לבחור השלישי שואל מה ראית
הבחור עונה לו אני לא ראיתי כלום
אבל אישתי פה ראתה הכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.