רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


יו״ר ׳דגל התורה׳ ח״כ הרב משה גפני מינה הערב רשמית את הרב יעקב אשר לתפקיד מזכ״ל ׳דגל התורה׳ לאחר שגפני הציע זאת לרבני התנועה, וקיבל את הסכמתם למהלך. 
-------------------
הרב יעקב אשר יפעל במסגרת תפקידו במפלגה לצידו של יו׳ר התנועה ח״כ הרב גפני, יחד עם חבר הכנסת הרב אורי מקלב
-------------------
יאיר שרקי: ‏אם ישי היה עובר את אחוז החסימה הליכוד, המחנה הציוני, כחלון ולפיד היו מפסידים מנדט.
-------------------
 אליטוב: ‏נתון מדהים: 215 אלף מתוך 230 אלף מצביעי ש״ס באו מקלפיות חרדיות ותורניות. מסקנה: ש״ס נותרה עם חצי מנדט חילוני-מסורתי. ביבי שאב כמעט הכל.
-------------------
הודעה ראשונית  מאת דובר צה"ל לפני כ 30 דקות 6 מחבלי חיזבללה חדרו לגבול ישראל מהצד הסורי וירו פצמ"ר על נגמ"ש צה"ל וניסו לחטוף חייל בחסדי שמיים הם לא הצליחו חייל אחד נהרג ושתי חיילים פצועים קשה ושתיים בינוני אחד קל עידכונים בהמשך
-------------------
דרמה בקלפי בירושלים..  אדם תימהוני נכנס לקלפי בשכונת בית וגן שהיה מאחורי הפרגוד השתהה זמן רב .ועורר את חשדם של המשקיפים שניגשו לראות וגילו שהאיש השתין על כל פתקי הצבעה.. האיש נעצר במקום. וההצבעה נפסקה לזמן קצר ..
-------------------
אליעזר סורוצקין מונה כחבר הנהלת 'דגל התורה'.
 -------------------
'ישראל היום': הדרישות של יהדוה"ת חוץ מראשות ועדת הכספים וסגן שר: ביטול הסנקציות הפליליות, החזרת קיצבאות הילדים וביטול חוק הגיור.
 -------------------
אריה ארליך בטוויטר: למרות כל רעשי הרקע: יהדות התורה צמחה ב-16,000 קולות (!), אבל הצטמקה במנדט בגלל אחוז ההצבעה. הדחת יעקב אשר - אחד המבריקים שהיו כאן, היא החמצה.
 -------------------
בוז'י הרצוג ל'ערוץ 2': "אני לא מוותר. בפוליטיקה אתה מנסה, מתמודד, מאתגר ושב. אני מקווה עוד להיות ראש ממשלה בישראל".
 -------------------
הנהלת 'דגל התורה' תתכנס היום מחר לדון בהסכם הקואליציוני.
 -------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: נוסחת הממשלה המסתמנת של ש"ס: אריה דרעי שר יחיד בפנים ובדתות כשמסביבו שלושה סגני שרים, יעקב מרגי בדתות, יצחק כהן באוצר ומשולם נהרי בחינוך.
-------------------
יאיר אטינגר ב"הארץ": המדיניות של בית מרן הרב שטיינמן ספגה מכה כפולה. ג' מאבדת מנדט עקב הפילוג הליטאי ו"יחד", שהיתה יכולה להיות מפלגת-לוויין של מרן הגראי"ל שטיינמן, בגלל הקשר עם אלי ישי, לא עברה.
 -------------------
לאחר כניסתו של ר"ע צפת אילן שוחט לכנסת כמועמד ישראל ביתנו, מסתמן: 2 מתמודדים חדשים מתוך הציבור החרדי על ראשות העיר - עמנואל לוי מ'דגל' ובן ציון טייאר מש"ס.
 -------------------
הנהלת 'דגל התורה' תתכנס מחר לדון בהסכם הקואליציוני.
 -------------------
וועדת השמונה של 'אגודת ישראל' תתכנס ביום ראשון לדון לקראת המו"מ הקואליציוני.
 -------------------
ח"כ גפני ב'קול חי': "אין מתח עם אגו"י, גם אם נדרוש מהם רוטציה זה לא יהיה בשידור. דגל הביאה הפעם קולות חדשים בסדרי גודל שלא ניתן לתאר".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
אבי שיף חושף ב'בחדרי': ביהדות התורה שוקלים חלופות בכדי לאפשר לח"כ יעקב אשר להישאר בעשייה הפוליטית. האופציות: מינוי גפני לשר - הוא יתפטר ואשר יכנס. או מינוי יעקב אשר לשר חיצוני מטעם המפלגה.
 -------------------
ח"כ משה גפני מגיב ב'קול חי' לחשיפת אבי שיף ב'בחדרי': "ההחלטה עד היום הייתה לא לקחת שרים, מעריך שגם הפעם זה לא יקרה. מה שגדו"י יחליטו כך נעשה".
 -------------------
ישראל כהן ב'כיכר': מרן הגראי"ל שטיינמן בהתבטאות נדירה היום על תוצאות הבחירות - "העיקר הקידוש השם ואין נפקא מינה לכמה מנדטים זה פעל".
 -------------------
ח"כ מאיר פרוש ב'קול ברמה' על המו"מ הקואליציוני: "ביטול הסנקציות הפליליות זה דרישת בסיס, יאיר לפיד כבר גם ירד מזה, כמו"כ גיור, תקציבים, וקצבאות ילדים כפי שהיה טרום הגזירות, נחזור לתקופות שנשפיע יותר".
 -------------------
 ח"כ מאיר פרוש שהשתתף הערב בשמחת החתונה לבת הגרש"ב סורוצקין יצא כעת מהתייעצות בביתו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ.
 -------------------
סגן שר הבריאות המיועד, ח"כ יעקב ליצמן הגיע לניחום אבלים אצל מנכ"ל לאומית ניסים אלון היושב שבעה על פטירת אמו בירושלים.
 -------------------
ח"כ יעקב אשר ב'פלפוליטיקה': "הצבעות המחאה ואי ההצבעות גרמו להתגייסות אדירה שהביאה אלפי קולות שהתקזזו עם הקולות החסרים. מספר הקולות שקיבלנו הוא הישג עצום בכל קנה מידה".
 -------------------
בעיתון 'דער איד' של סאטמר מתפרסת תמונה מאיצטדיון הארנה, בכותרת: "12,000 התאספו נגד ההשתתפות בבחירות" וכן תמונת עיתון 'הפלס' הקורא לא להצביע לשום מפלגה.
 -------------------
'ערוץ 2': שרה נתניהו תיתן עדות ראשונה בפרשת מעון רה"מ בשבוע הבא.
 -------------------
הסיעות מגיעות לנשיא להמליץ: יום ראשון הקרוב - הליכוד. המחנה הציוני. ערבים. הבית היהודי. ש"ס ויהדוה"ת. למחרת: יש עתיד. כולנו. ישראל ביתנו ומרצ.
 -------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:   
מני גירא:  ״דגל׳ מגיבה מהר לנסיונות להכתיר ככישלון את נפילת המנדט השביעי: אשר מונה למזכ״ל וימשיך להיות דומיננטי בהנהגת ׳דגל׳, אם המועצת תאשר יקח תפקיד שר. אנשי 'יחד' הקימו מטה לאיסוף עדויות על ההעלמת ופסילת פתקי קץ״.   
ששון טרבלסי בראיון:  ״רעיון הקמת המועצת של אלי ישי ירד מהפרק כרגע. היה לנו סקר פנימי שיחד תקבל 6 מנדטים. שעתיים לפני המדגמים ידעתי שלא נעבור״.    
דן מרגלית ׳ישראל היום׳ בראיון:  ״אין לחרדים אופציה לנקום בליברמן ולהטיל ווטו עליו. החרדים צריכים להקשיח עמדות מול ביבי ולהוציא הכל: פנים, דתות, בריאות וועדת הכספים״.    
איציק סודרי בראיון:  ״בתחילת הקמפיין הסקרים נתנו לנו 4 על גבול אחוז החסימה. סיימנו בתוצאה מכובדת. זה המערכה הקשה ביותר שעברתי מאז שהתגייסתי לש״ס ב-1997. קומץ הפורשים החלו לחזור לש״ס״.   
ח״כ חיליק בר בראיון:  ״גם מהאופוזיציה לא נתמוך בהשארת הסנקציות הפליליות. לעולם לא היינו אויבים של החרדים ולא נהיה״.    
שלום ירושלמי בראיון:  ״החרדים לא יוותרו ולא יתפשרו על ועדת הכספים. צפוי מאבק על זה. גם על תפקיד שר החוץ יש מאבק קשה בין אביגדור ליברמן לבכירי הליכוד״. 
 -------------------
 מהדורת חצות בסקופים:
• ישראל כהן על מאחורי הקלעים של הטלנובלה בדגל: עד כמה תפקיד המזכ״ל הוא במטרה להרגיע את יעקב אשר או שמה מדובר בתפקיד ביצועי? עד כמה הוא ישפיע על יחסי הכוחות בתוך המפלגה, והאם הוא יקבל תפקיד נוסף?
• העיתונאי ציון נאנוס מחדשות 2 שמסקר למעלה מ20 שנה את הליכוד בראיון מקיף: קמפיין רה״מ בימים האחרונים הציל את הליכוד שדישדש במסרים מיושנים. העם נהיה ימני יותר אחרי שורת מלחמות שעברנו. מלחמת התיקים הבכירים במפלגה, יכריעו לגבי ראשות הליכוד בפריימריז הבאים.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, ישי כהן, יקי אדמקר: האם הניצחון שמשדרים בש״ס הוא רק כלפי חוץ? אלו תיקים דורש לעצמו דרעי? ע״פ פילוח הנתונים, כיצד הייתה משפיעה הצבעת הפלג כגוש אחד ליהדוה״ת?
• איתמר כהן ממטה ׳יחד׳: הצבעת הפלג הירושלמי לאלי ישי היא שמועות ואינה מבוססת על נתונים. כמשפטן אני מבין שיהיה קשה לביהמ״ש לשנות את התוצאות, המטרה - פתיחת חקירה פלילית.
• הצלם שלומי כהן מפריז: יאיר לפיד הגיב בציניות כששמע שחכם שלום כהן נמצא יחד עימו על הטיסה ״שימסרו לו ד״ש ממני״. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.