רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 במרץ 2015

העדויות נמשכות - עד נוסף העיד כי נתן למנדל עפשטיין 60 אלף דולר בשביל לטפל בבעל של אחותו והוציא ממנו גט באלימות

מאת ליעיקוואודער

מדובר במשפט הכי מתוקשר בשנים האחרונות באמריקה שנכנסת כעת לשבוע השישי מאז תחילתו, פרשיית המאפיא הרבנית המכונים 'הרבנים הכופין', שהיו לוקחים עשרות אלפי דולרים על מנת להכות את הבעלים ולהוציא מהם גט בכח. וכעת הגיעו לשלב העדויות.
עו"ד של תמר עפשטיין (אין קשר משפחתי למנדל עפשטיין נשוא המשפט) מפנסלבניה העיד בבית המשפט כי היא העבירה 60,000 למנדל עפשטיין ע"פ בקשתו, על מנת שהוא יחלץ גט מבעלה המעגן אהרן פרידמן שהתגורר אז במרילאנד.
בעדות אמש העיד גם הרב גולדפיין כי הועברו הכספים המדוברים, גולדפיין הוא זה שניסה לטפל בפרשייה של העגונה תמר, פנה למרדכי וואלמארק שהפנה אותו למנדל עפשטיין, שלפי וואלמארק "יודע לטפל" בדברים כאלו. עפשטיין ביקש שהכספים יועברו דרך שני בתי כנסת שתחת ניהלו. כמה ימים לאחר שהכסף הועבר, ב29 ליולי 2012, התנפלו כמה בריונים על הבעל והכו אותו נמרצות כשהוא יצא מבית הורי אשתו לשעבר.
גולדפיין העיד שסבר שהכספים יועדו עבור תשלום לבעל שיתרצה ולא כתשלום עבור עבודה מאפיונרית. כשנשאל ע"י התובע מה הבין מהמילים "יודע לטפל", השיב, קצת ללחוץ עליו, לאיים אולי שיקבל את הכסף, ותו לא. והוסיף, מאוד הצטערנו לשמוע שהייתה כאן אלימות פיזית.
פרידמן שהעיד כבר בשבוע שעבר סיפר ששלושה אנשים תקפו אותו, אחד מהם לבש מסיכה, והוא לא הצליח לזהות אף אחד מהם. התובע הציג דוחות מחשבונות הבנק משנת 2012 של קהילת קול ראובן ובית יעקב, שם הועברו הכספים.
עו"ד של הרב עפשטיין וחבורתו מנסה להטיל ספק בדבר העדות ולטעון להגנתו שיש עוד אנשים שרצו לפגוע בפרידמן ואין ראיה שהוא זה שעשה את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.