רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - מהדורה נרחבת לקראת פתיחת הקלפיות

יו"ר יחד ח"כ אליהו ישי בראיון נרחב מזים את הקמפיין הטלפוני שהופץ הערב עם הקלטה שקרית הטוענת כי מרן הגר"מ מאזוז הסיר את תמיכתו במפלגת יחד, מסביר מדוע צריך מחר להצביע ליחד, מצהיר כי המפלגה תסייע לעולם התורה והישיבות בקדנציה הקרובה, ומודה לכל הפעילים שתומכים ופועלים למען הצלחת המפלגה.
הרב שמעון רובינשטיין מעסקני חסידות ברסלב בראיון לגבי ההחלטה של רבני ומנהיגי חסידות ברסלב שקוראים להצביע מחר ג', ומגיב לטענות של גורמים בברסלב שטוענים שבחסידות ברסלב לא נוהגים להשתתף בבחירות.
הרב יצחק רביץ מעסקני דגל התורה בראיון מהמטה בביתר עילית, מדוע הוקם מטה בחירות הרי ברור שתושבי ביתר עילית נשמעים להוראת גדולי התורה ולא צריך לשכנעם להצביע, ומספר על הוראה מיוחדת של מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קניבסקי לתושב ביתר עילית שיושב שבעה בירושלים שחובה עליו להגיע מחר להצביע בביתר עילית.
נתי לסרי יו"ר מטה הבחירות של מפלגת יחד מספר על הפעילות בשעות האחרונות וגיוס אלפי מצביעים נוספים, משתף על הפעילות הצפויה מחר עד לסגירת הקלפיות, וההיערכות לספינים והשמועות שצפויים להתפרסם במהלך יום הבחירות בנסיון לפגוע בהצלחת המפלגה.
ובני כהן דובר יד שרה למגזר החרדי מספר על ההיערכות של ארגון יד שרה להסעת מאות קשישים ואנשים שמתניידים עם כסאות גלגלים מחר לקלפיות השונות ברחבי הארץ בכדי לאפשר להם לקיים את זכותם האזרחית להצביע ולהשפיע על גורלה של מדינת ישראל.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.