רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ישראל אוחיון מ'מרכז העניינים' בפרשנות בנוגע לכינוס של ש"ס הערב ב'יד אליהו', מדוע מבחינתו זה לא מוגדר כהישג? האם יש צפי לרבנים נוספים שיביעו בימים הקרובים תמיכה רשמית בש"ס או ב'יחד' שבראשות אלי ישי?
ומדווח כי הגאון רבי עובדיה יוסף, נכדו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצוק"ל ובנו של הגאון רבי יעקב יוסף זצוק"ל, צפוי להצטרף ל"מועצת חכמי ישראל" בראשות הגאון רבי מאיר מזוז ולהביע תמיכה במפלגת "יחד".
עידן אילוז דובר המשטרה מרחב לכיש בראיון: "מדי שנה נפצעים בני נוער וילדים כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים/נפצים אנחנו קוראים להורים לגלות ערנות בנושא, ולפקח על ילדיהם". ומספר על היערכות המשטרה לחג הפורים וקורא למי ששותה/משתכר בפורים להימנע מנהיגה.
שלומי כהן צלם 'כיכר השבת' בראיון: "ושוב נסיון פיגוע בכיכר צה"ל - הפעם בנס וללא נפגעים, ערבי איים על אזרחים עם מוט ברזל, הזעקתי משטרה וראוי לציין כי תוך פחות מ-60 שניות ניידת ראשונה הגיעה למקום, הערבי החל להשתולל ולתקוף את השוטרים שניסו לעצור אותו, צוות יס"מ נוסף הגיע למקום ותוך פחות מ-5 דקות הערבי נעצר".
ודוד מנשה סמנכ"ל תקשורת ותקשוב בעיריית רמת השרון בראיון: "גל גדול של ניסיונות חדירה למחשבי העירייה מאיראן ומטורקיה. האקרים איראנים מנסים לחדור למחשבי העירייה, להשתלט עליהם, או לגנוב מידע ע"י החדרת רוגלות, וירוסים, סוסים טרויאניים וקודים זדוניים אחרים, באמצעות מתקפות סייבר מתוחכמות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.