רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

מוטי בוקצין דובר זק"א בראיון: "מתנדבי היחידה הבינלאומית של זק״א הגיעו בשעות אחה"צ במסוק לזירת התרסקות המטוס בהרי האלפים בכדי לסייע באיתור גופת הישראלי אייל באום שנהרג באסון ולהביאו במהרה לקבר ישראל. אנחנו בקשר רציף עם משפחת הנעדר ונעשה את המקסימום לאיתורו".
הרבצ"ר לשעבר הרב אביחי רונצקי מביע החמצה מכך שהוא לא יושבע מחר כחבר כנסת מטעם הבית היהודי, ומאשים את מפלגת יחד ששרפה קולות לציבור הימין ואת מפלגת הליכוד שהבטיחה לדאוג לבית היהודי ובשלב זה לא מקיימת, מדווח כי מבדיקה שלו אכן המו"מ תקוע, וקורא לאיחוד עם רסיסי מפלגות הימין ולקיום פריימריז משותף.
הכלכלן שלמה מעוז מציע בראיון נרחב להקים בתי דין לענייני דיור שדרכם יוכלו ליישב סכסוכים בענייני שכירות או קניית דירות באגרה נמוכה, מה שבבית משפט רגיל כיום עולה הרבה כסף, והאם בקדנציה הקרובה הוא רואה סיכוי לשינוי חיובי בתחום הדיור? הוא נותן מחמאות לפעילות הח"כים החרדיים בתחום הדיור ובפרט לח"כ משה גפני שמגדיר אותו "הוא ענייני ופעל בנושא בצורה מירבית וטובה".
ויהודה עמרני יו"ר התנועה למשילות ודמוקרטיה בראיון: ​"הממשלה הבאה חייבת להסדיר את הייעוץ המשפטי שלה, בשנים האחרונות אנו נתקלים במקרים בהם עמדת השר והמשרד הממשלתי אינה זוכה לייצוג הולם בבתי המשפט מכיוון שהיועץ המשפטי למשרד כפוף ליועץ המשפטי לממשלה ולא לשר הממונה עליו".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.