רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

מוטי סגל עורך אתר 'קוקר' מסכם את היום הדרמטי עם מעצרם של פעילי 'הפלג הירושלמי' שע"פ החשד הטרידו בעלי עסקים שלא פרסמו בעיתון 'הפלס', ומגיב לטענות כי מדובר במאבק של דגל התורה בעקבות חילוקי הדעות בבחירות האחרונות.
יוני פוזן מהוצאת הספרים 'יפה נוף' שהוטרד במאות שיחות טלפון לאחר שלא פרסם בעיתון 'הפלס' מספר על מסע ההטרדות שחוו הוא ובני משפחתו, מדווח כי מרביתם מתקשרים ממספר מזוהה, וחושף כי הערב לאחר שחרור מרבית העצורים הוא שוב מקבל שיחות הטרדה, ומדוע הוא לא הגיש תלונה במשטרה?
סגן ניצב משה (איקו) שחר מפקד תחנת ראש העין‏‪ בראיון: "סמוך למרכז המסחרי באלעד הבחינו היום אחה"צ שוטרים בארגז קרטון זז, השוטרים ניגשו אל הארגז שם איתרו ילד כבן 4 מבוהל ובמצב הזנחה מתקדם. שוטרי תחנת ראש העין אספו אליהם את הילד לתחנה והעניקו לו סעד, אוכל, ביגוד ומקלחת, האב כבן 30 אותר והוא נחקר כעת בחשד להזנחת חסר ישע".
ויעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' מסכם את היממה האחרונה שעמוסה בכותרות פוליטיות, מה יקבלו ש"ס מנתניהו? יהדות התורה? נפתלי בנט, ומשה כחלון, והאם זריקת הבקת"ב ע"י אנשי יחד בהפגנה בסמוך לביתו של אלי ישי גרמה לנזק בלתי הפיך לתנועת יחד שהייתה אמורה לקום?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.