רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

פולטיקאים - יש ללב שלי מה לומר לכם

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א איש האמת

ביום האתמול, האזנתי - כמו רבים מחבריי חסידי חב"ד, להקלטה בה נשמע הרב מזוז תוקף בחריפות כמה ממנהגי חסידי חב"ד בהוראת רבותינו הקדושים.
תחושותיי היו מעורבות. מחד, הרגש שלי איים להתפרץ, סך הכל הוא תבע את עלבונו, לא נעים בכלל לשמוע שהנך 'רשע ארור' או 'מטורף משוגע', טבעי בהחלט, לא?  
אך מאידך, המוח המיושב הבהיר לי את הפרט המצער, שאכן, זוהי הסחורה בשוק, ולכל אחת משלושת המפלגות הנלחמות על קולותיהם של חסידי חב"ד, ישנם מנהיגים גדולים, שדברו סרה לא פעם, ברבי, בתורתו ובחסידי חב"ד ההולכים בדרכו, זהו המצב לצערינו, ואותו כנראה, לעולם לא נוכל לתקן.   
...
פתחתי את האתר 'בחדרי חרדים', נפתלי בנט פרסם שם טור, והסתקרנתי לראות מה יש לאח לומר.
וואי, לזאת לא ציפיתי, נפתלי בנט מצהיר: 'אני חב לחב"ד הכרת הטוב, הם החזירו אותי בתשובה', 'אני אוהב את חב"ד אהבת נפש', 'חב"ד שינתה את חיי ואת חיי משפחתי'.
תגובות הגולשים כמובן, לא איחרו לבוא: 'צבוע ושקרן', 'לא קונים את הגיבובים שלו', 'קשקשן אתה עושה הכל בשביל קולות', וכו' וכו'.
אבל אצלי דווקא, הצליח בנט לשפר את מצב הרוח פלאים, אני לא איש של תגובות, קצת אוהב לקרוא אותם, לא יותר, אך הפעם הייתי חייב, כתבתי לבנט: 'נפתלי, תודה רבה'.
 ...
נכון, מיסודותיה של חב"ד הוא 'מוח שליט על הלב', ולכן, את ההרגש הפרטי אצניע כעת ולצערי אאלץ לסתום את האף ולהצביע לאחת משלושת המפלגות החרדיות ביותר - כהוראת הרבי.
אבל ביניינו, בשביל הטעם הטוב, אי אפשר איזו מילה טובה? רק אחת, קטנה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.