רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בפברואר 2015

מכתבים קצרצרים


כשמליונר זועק צריך לסייע לעניים
אחד האבסורדים הכי גדולים הוא לראות בישראל מי הם הזועקים למען החלשים, הם בעצמם מיליונרים ומי שאינם כאלו חיים חיים כאלו, לא נמצא בימינו פוליטיקאי אחד ויחיד שהוא עני ואביון מי שאינו מסוגל לגמור את החודש הזועק את זעקת העניים, אלו אין להם סיכוי להתברג אי שם במערכת הפוליטית מפני שאיש לא מסתכל עליהם, יום אחרי הבחירות שוכחים מהם עד ערב הבחירות הבאות, בבחינת הסיפור הידוע עם הבריסקער בפורים שהוא עצוב הוא לא מוצא אביון, וכאשר בשנה מסויימת סוף סוף מצא אביון לכל הדעות והשיטות ושמח שמחה גדולה שאל אותו חברו מיהו אותו אביון אזכה גם אני במצוה החשובה של מתנות לאביונים, ענה לו הבריסקער, כי אם אומר לך לא יהיה לי אותו בשנה הבאה מפני שאז כבר לא יהיה אביון. כך נוהגים הזועקים למען החלשים במיוחד אריה דרעי וחבריו הזועקים בערב בחירות כי הם מבקשים לסייע לחלשים, אבל יום אחרי הבחירות שוכחים מהם, ומדוע? מפני שאם ידאגו להם ולא יהיו יותר חלשים ונזקקים מה הוא יעשה בבחירות הבאות לא יהיה לו מה למכור

ההטבות הפוליטיות באות על חשבון העלאת מחירים וההפסד גדול מן הרווח
השבוע נעסוק בפרשה בדיני עבד שם נלמד כי האדון מחוייב קודם להאכיל את העבד ורק אחרי שהוא אכל מותר לו לאכול, אבל כשעוסקים אנו בפוליטיקאים החרדים כאן הסיפור הוא הפוך, קודם הם דואגים לעצמם ורק אחר כך אם ישארו שיריים יתנו גם לאחרים. המציאות היא, שהם חיים חיי תפנוקים לא חסר להם כלום, והעניים משמשים להם חומר עם מה לזעוק בערב בחירות על מנת שלפוליטקאים יהיה טוב בקדנציה הבאה יזכו לכסאות מרודפים בלשכות שר, למכוניות ובתי שרד, ולכל מה שהתפקידים האלו מבטיחים, משכורת שמנה, ואין לזה דבר עם עזרה לציבור שבמציאות לא ייעזר, מפני שגם אם נניח העלו את שכר המינימום, אם מישהו חושב שזו עזרה של ממש לא יודע היכן הוא חי, ההפרש הוא אפסי, ובא בהפסד גדול, מפני שבגלל ההעלאה הזו מעלים מחירי מוצרי יסוד ודברים אחרים שמשתמשים בהם בבית, ואז הרווח של התוספת בשכר בא בהפסד גדול של עליית מחירים כבדה וקשה שלא תלויה בממשלה בכלל מפני שבעלי העסקים הפרטיים קובעים מחירים ואיש לא יכול למנוע מהם את המחירים הללו, וכשהם צריכים לשלם יותר לעובדים אוטומטית המחיר עולה והציבור סובל

כמה פעמים בשנה טס אריה דרעי ובאיזו מחלקה?
אחד הדברים הכל כך חשובים בעסקנות ציבורית הוא לשמש דוגמא, כל אחד במה שהוא עסוק חייב לשמש דמות של מי שניתן להאמין לדבריו, מי שחש לעני, מי שהוא בעצמו בקושי מסתדר, ומבין את הזולת. מי שחי על משכורת מן הכנסת או מן הממשלה, מי שנוסע במכונית ממשלתית או של הכנסת וזה לא עולה לו פרוטה, מי שיש לו לשכה ועוזרים על חשבון הברון, והוא לא צריך להשקיע מכספו פרוטה, לעולם לא יבין את העני את מי שכאשר הוא נכנס למכלת הוא לא יודע מה לקנות מפני שאין לו מספיק כסף בכיס. יסביר לנו אולי מי, מתי קרה דבר כזה לאריה דרעי שהוא נכנס למכלת ולא ידע איזה לחם לקנות בגלל שלא היו לו מספיק שקלים בכיס. אדם שנוסע בכל שנה כמה פעמים לחוץ לארץ ובמחלקה ראשונה לא יבין לעולם את זה שיושב במחלקה הכי זולה, מצטמק בכסא קטן ומצומק ולא מקבל את השירות שמקבל זה שיושב במחלקה ראשונה., אריה דרעי כבר שנים לא יודע מה זה

אם אריה דרעי מבקש לייצג את העניים לשם מה הוא נוסע לחופש לוינציה?
בחיים הפרטיים מותר לכל אחד שעות כל מה שבא לו, ואם אינך איש ציבור זה לא עסק של אף אחד מה אתה עושה. אבל לא יתכן לעמוד על ראש הגגות לזעוק על כך שלעניים אין כסף למכלת, ולקחת את המשפחה כולה לוינציה לטיול ועונג, דבר שעולה הון של כסף, איני מדבר על כך שהוא מוציא בזה את העיניים של העניים, אני מתכוין הרבה יותר להרגשה שזה נותן לעני, שדרעי משתמש בו לצרכי בחירות בלבד, הוא לא חי את החיים האלו. מי ששומע היום את דרעי רואה כי זה סינטטי זה לא החיים שלו, האדם לעולם לא יבין את האחר כל עוד לא יכנס לנעליו, דרעי לא יודע מה זה עוני, לכן הוא האחרון לדבר על עוני

עדיף לדבר אמת ולהפסיד לעבוד על הציבור, אנחנו שונאים צבועים!!!
איני נכנס לויכוח עם אף אחד על שיטות ודרך, אני מכבד כל דרך ושיטה מפני שדרכי היא 'נהרא נהרא ופשטי'' אם יש על מי להסתמך בבקשה תחיה איך שאתה רוצה, לכן אני מכבד את כולם מן המזרחי ועד לנטורי קרתא, אותו דבר בכל הקשור לאשכנזים וספרדים, אני מכבד כל מנהג ותרבות שהביאו כל אחד ממקומו, אבל יש דבר אחד שאיני מוכן לקבל בשום אופן ובכל מקום וזו צביעות, אני אוהב את מי שמדבר אמת, לא איכפת לי מה עשית, אפילו אם עברת את העבירות הכי קשות, אם אתה אומר את האמת אכבד אותך, ואם תשחק משחקי צביעות גם כשתעשה טוב הפסדת. ולכן, כשאריה דרעי עומד ומדבר בפני הציבור ומשחק צביעות, מצד אחד זועק עוני מצד שני משדר חיים של מיליונר, זה דוחה ומוכיח כי אין המילים שבפיך ולבך שוים. עדיף, שתאמר את האמת, אני רוצה קריירה אני אוהב את התפקיד אני מת להיות מנהיג ש"ס אני מת שיהיו לי הרבה חכי"ם ויתן לי כח בקואליציה הבאה, ואל תשחק משחק כי אתה דואג לעניים וכי זה מה שמנחה אותך. בהחלט לא, אתה רוצה קריירה, אתה רוצה להיות פוליטיקאי חזק, אתה מבקש לשלוט, אתה מבקש כח, ולא למען העניים אלא למען הקריירה האישית שלך, למען טובתך וטובת ילדיך, אתה רוצה לשבת על בנק עם הרבה כסף, כשנשמע את המילים האלו נכבד אותך פי אלף מאשר את השקרים כי אתה דואג לעניים, אתה האחרון שלא יושן כשלעני אין כסף, החיים שלך הם חיי מיליונרים, אפילו האזרח הבינוני אין לו את מה שיש לדרעי, אז אנא בלי צביעות בבקשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.