רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


האדמו"ר מסאטמאר השאיר רושם מאוד שלילי בעיר אנטוורפן. דיבר כמו איזה אמריקאי ראביי מודרני עם קיצוניות, ולא כמו אדמו"ר. הכל מסביב היה רק כסף כסף ועוד כסף..... ולא לשכוח ציונות ואנטי-ביבי. תורה וחסידות לא היה אפילו זכר
--------------------
ליצמן לנתניהו בשיחת הטלפון הערב לרגל נישואי נכדתו: "אני מברך אותך ומאחל לך הצלחה וסיעתא דשמיא בנאום לפני הקונגרס בוושינגטון".
--------------------
בחסידות ברסלב רואים בחומרה את החיבור בין אריה דרעי לירמיה כהן שכזכור טינף את פיו לפני מספר שנים וכתב דברים מזעזעים נגד רבי נחמן מברסלב. מבחינת החסידים דרעי נתן בכך גט כריתות לברסלב!
--------------------
אריה דרעי למימרן בקול חי: ערוץ הכנסת בבחירות הקודמות נתנו לנו שישה שבעה מנדטים ואת המציאות בשטח קיבלנו אחת עשרה,
אני עשיתי שנתיים של אחדות בין שס ליהדות התורה ואני מצפה מיהדות התורה להראות ישרות כמו שאני לא לוקח פלגים אחרים בתוך הציבור הליטאי, ואני מתכונן לדבר עם גפני על העניין הזה כי חבל שיהדות התורה ינצלו את המצב בשס, כמו שאני לא מתערב ומדרבן את הפלג הירושלמי לבחור בשס, ושכל אחד יפעל אך ורק בציבור שלו
--------------------
הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א, ראש ישיבת כסא רחמים ופטרונו של אלי ישי, הוזמן לשאת דברים בכולל דרכי הוראה בירושלים בראשות הרה"ג יוסף אליהו, בנו של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. במהלך השנים העו קשרים חמים בינו לבין הראשון לציון בשונה מהיחסים הקרים בין הרב עובדיה זצוק"ל לבין הרב אליהו זצוק"ל. צעד זה מתווסף לתמיכה של רעייתו של הרב אליהו זצוק"ל במפלגת יחד ולתמיכה השקטה של אחיו של ראש הכולל, רבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו במפלגה. הדבר צפוי לעורר תסיסה בכולל שכן לומדים בו כ300 אברכים המשתייכים למפלגות ג, שס, יחד ועץ.
--------------------
גירא ב'קול חי': בשני כנסי בחירות של 'יחד' עם מרן הגר"מ מאזוז בבאר שבע השתתפו עשרות בלבד.
 --------------------
הקול החרדי: מפשירים המתח - הראב"ד שטרנבוך הגיע אתמול לישיבת הבד"צ. מודעת מחאה על הפגיעה בו ממתינה לחתימת הגר"ש רוזנברגר.
 --------------------
'המבשר' במאמר ראשון בסדרה תוקף בחריפות את יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג על תמיכתו בחוקים אנטי דתיים של הקואליציה, וחוקים שיזם נגד הציבור החרדי. היום: על הצבעתו בחוק הגיוס שבני ישיבות שלא ישרתו יוכרזו כפלילים.
 --------------------
נתניהו ברשת החברתית: "לא תוקם ממשלת אחדות עם בוז'י וציפי, זה לא יקרה. אקים ממשלה לאומית רחבה".
 --------------------
חיים אפשטיין ב'קול חי': "תשאלו את גפני אם הרב שך היה נותן לו ללכת לוועדת שקד. להזכירכם הרוב בעולם הוא הנצרות, ככה שזה שאנחנו מיעוט לא ממעט מערכנו".
 --------------------
שר הביטחון ב'קול ברמה': "עשיתי הכל כדי לשקם את יחסי עם הציבור החרדי. הגעתי לעימות בישיבת שרים נגד התהליך שהובילו 'יש עתיד' בחוק הגיוס. הסנקציות הפליליות לא על השולחן כרגע, הם בקצה הדרך".
 --------------------
יהדות התורה: הערב פתיחת מטה נוסף בב"ב בהשתתפות הח"כים ברח' ז'בוטינסקי פינת ר' עקיבא.
 --------------------
ערוץ 2': ניצחון לליברמן: העליון אישר לישראל ביתנו לחלק עותקים של "שארלי הבדו".
 --------------------
מקורבי ליצמן ל'וואלה' על השתתפות הרצוג בחתונת נכדתו: "מכחישים כי מדובר במפגש פוליטי. יש להם קשר יציב וקבוע".
 --------------------
'ווינט' בסיקור מביקור בוז'י הרצוג בחתונת נכדת ליצמן תחת הכותרת: "הרצוג מהדק את הקשר עם החרדים".
 --------------------
פרסום ראשון: ג'ינגל הבחירות של 'יהדות התורה' • לחן: יוסי גרין. הפקה: רובי בנט; עיבוד: איצי ברי.
--------------------
סקר קמיל פוקס עבור 'הארץ': הליכוד 23. המחנה הציוני 23. הבית היהודי 12. יש עתיד 12. כולנו 9. ש"ס 7. יהדוה"ת 7 ישראל ביתנו 6. מרצ 5. יחד 4. ערבים 12.
 --------------------
חתונות אמש בחצרות האדמו"רים: חתונת צאנז - סערט ויז'ניץ - קרעטשניף בקרית צאנז נתניה. חתונת סאדיגורה בארה"ב. חתונת תולדות אהרן במא"ש. חתונת פינסק קרלין בביתר. חתונת בוהוש בבני ברק.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
בחתונת נכדת ח"כ יעקב ליצמן: איציק כהן. יריב לוין. מנכ"ל מכבי רן סער ומנכ"ל אסותא שוקי שמר.
 --------------------
שר בכיר בליכוד בראיון ל'וואלה': "ממשלת אחדות - אפשרות סבירה מאוד. התסריט הזה נשקל ברצינות".
 --------------------
ישראל כהן בטוויטר: קורץ לחרדים? מועמד השמאל לראשות הממשלה יצחק (בוז'י) הרצוג, צפוי להגיע הערב לשמחת נישואי נכדת ח"כ ליצמן בב"ב.
 --------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 20 יום לבחירות!
מני גירא: "הקרב בין דגל לש"ס על הפריפריה והפלג - מי יצליח להביא את השמיני ויהפוך למפלגה החרדית הגדולה. בדרך לממשלת אחדות הקרב על 'הקול החרדי': בוז'י השתתף, נתניהו רצה להשתתף - בשמחת ליצמן, השב"כ התנגד, כתחליף מיזלט בטלפון והדגיש לליצמן "רואה בך שותף מרכזי".
ישראל כהן מ'כיכר' שהשתתף בחתונה: "בוז'י התקבל בכבוד רב, היה נראה כבואו של רוה"מ. חשוב להרצוג לככב בתמונות עם חרדים. הרצוג משוכנע שהכל פתוח אצל החרדים". צפת בכותרות - סגן ראש העיר נהוראי לחיאני בראיון: "רוב מוחלט של הרבנים וראשי הכוללים תומכים בש"ס. הוצאנו היום 150 רכבים שמסתובבים בעיר. יש לנו מערכה נוספת מיד אחרי הבחירות, לבחור ראש עיר".
המאבקים בברסלב - הרה"ג משה ביננשטוק מרבני ברסלב בראיון: "הרבנים פסקו בעבר שעדיף להימנע מהצבעה, אבל בגלל הכרת הטוב נצביע לש"ס ויהדוה"ת. יש לנו הכרת הטוב לאריה דרעי ומאיר פרוש, שניהם היחידים ששירתו את ברסלב, גאלו את הציון ופעלו לחלץ בחורים ממעצרים".
אבי אמסלם מנהל מטה ש"ס בנתיבות על ביקור הראשל"צ הגר"י יוסף: "הראשל"צ יגיע לשבת ללא כל קשר לבחירות. הוא לא דמות פוליטית והוא לא ישפיע על הפוליטיקה. הביקורים שלו לא מתואמים עם המטה".
--------------------מהדורת חצות בסקופים: בש”ס זועמים על 'דגל התורה' שיחות הערב להרגעת הרוחות.
• תושב מעלות עדיאל בוארון בראיון סוער: "אין לדגל התורה מה לחפש פה, הציבור כאן לא מכירים את גפני ויעקב אשר, יש כאן 1000 קולות לש”ס חבל על הדלק של יעקב אשר. הזוי שבמקום לטפל בפלג הירושלמי מגיעים לכאן לקושש 8 קולות מש”ס"
• נתן משי חושף הקלטה משו”ת הבחירות עם הגר”ש בעדני "הכרת הטוב לרב אברג'ל? תשטפו לו את הריצפה בבית תנו לו כסף אבל אל תמכרו את הנשמה שלכם".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, יקי אדמקר, ישי כהן, ואיתי גדסי: הגר”ש בעדני יוצא למאבק אישי נגד יחד? דגל התורה פותחת רישמית חזית מול ש”ס?
•ש”ס הפסידה הפעם את הדת”ל בגלל מפלגת יחד? ה' אשר עידן: דרעי היה צריך לשבץ דתיים במפלגה. ה' משה שפיר: מרן אמר אנחנו אוהבים את הכיפות הסרוגות אבל לא משתפים איתם פעולה בפוליטיקה כי דרכם אינה דרכינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.