רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

ההקלטה מתוך הוואטצאפ הפנימי של הסיקריקים

הסיקריק דוד נח קרויס וכנופייתו בפעולה - שרשרת הפגנות מיום אחד ~ מארגנים תקיפה נגד האדמו"ר מתולדות אהרן בלונדון ~ הפגנה נגד הרב משה אבוטבול וח"כ מאיר פרוש ~ התקיפה נגד מרן הראב"ד שליט"א ~ וכיצד הם מתייחסים בזלזול ובגסות להגר"ש אויערבאך וההולכים בדרכו

במוצאי שבת האחרונה כאשר ציבור בני התורה והאברכים ששהו בהלוויית הגאון האדיר רבי לוי הכהן רבינוביץ זצוק"ל השתיקו את הסיקריק המסכן דוד נח קרויס שחירף וגידף במהלך הלוויה את גדולי התורה ובראשם מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים, תוך כדי נשמט מכשיר הפלאפון האישי של הבריון דוד נח קרויס מכיסו, ונמצא מאוחר יותר על ידי עוברי אורח שהעבירו את הפלאפון לבדיקה על ידי מומחים.

חומר רב נחשף בטלפון של הסיקריק דוד נח קרויס אשר יפורסם עם הזמן, וכעת אנחנו מפרסמים הקלטה מתוך הוואטצאפ הפנימי של כת הסיקריקים ביום שני שעבר, כ"ז שבט תשע"ה:

א. מיד בתחילת ההקלטה נשמע כיצד כת הסיקריקים מתכננים לפגוע בחסיד שבכהונה כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, בהפגנה שערכו נגדו בשבוע שעבר בלונדון, תוך כדי שמכנים את חסידי תולדות אהרן "כת רוצחים".
ב. בהקלטה שומעים גם בבירור איך הם מדברים בזלזול ובגסות על מרן הגר"ש אויערבאך שליט"א ועל אנשיו, רק להזכיר שהסיקריק דוד נח קרויס קיבל לא מזמן כבוד ובמה מיוחדת בעיתון 'הפלס', מה שמוכיח שוב שהכסף של הסיקריקים חשוב אצל עורכי 'הפלס' יותר מכבודו של מרן הגר"ש אויערבאך שליט"א.
ג. במקביל נשמע כיצד הם מתכננים את התקיפה נגד ח"כ מאיר פרוש (שכידוע עומד תמיד לימינם של סיקריקי אתרא קדישא) וראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, ששהו באותן דקות בחנות "אור החיים סנטר" בשכונת מאה שערים.
ד. כמו כן שומעים את אנשי הרשע מתכננים את הפגיעה במרן שר התורה הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים במהלך העצרת שהתקיימה באותו ערב לכבוד הבחורים שישבו בכלא, תוך שהם מזלזלים בעצרת עצמה בטענה שהגר"ש אויערבאך עוקר את חומת ההתבדלות, ומדברים דברי בלע ונבלה על מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.