רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

ווארטים


״היופי בעיניי המתבונן,
האופי בעיניי המתעניין,
והסופי בעיניי המתלונן״

יהודי אומר לישראל שטערן במוצאי שבת יש לי כאבי בטן שואל אותו ישראל שטערן מה אכלת בשבת עונה לו חלה דגים געפילטע קארפ זאלם אומר לו ישראל שטערן עכשיו מובן אצלנו מקובל שצדיקים מגולגלים בדגים אתה כנראה אכלת מנשמות של 2 צדיקים שהיו אחים ועדיין מריבים ביניהם

נוסעת - ״אתה תמכור לי עכשיו שוקולד!!!״
נתניהו - ״אני ראש הממשלה הראשון בישראל שלא מכר שוקולד לנוסעת מתפרעת״
בנט - ״אחות שלי, לא מוכר לך שוקולד ולא מתנצל על זה״
לפיד - ״איפה השוקולד? זה הם אשמים״
בוז׳י - נבהל, בוכה ורץ לציפי
כחלון - ״צריך לבצע רפורמה בשוקולד״
ציפי - ״זה לא הזמן למכור שוקולד. הדרישה לשוקולד היא כמיהה לתהליך מדיני״
זהבה גלאון - מוותרת על כל העגלה של השוקולד ללא תנאים בתמורה לשקט יחסי בשעה הקרובה.
דרעי - ״את לא רואה את השוקולד. הוא שקוף״
אלי ישי - ״יחד כל עם ישראל יאכלו שוקולד״
טיבי - ״בכפר שלי לא מוכרים שוקולד״
ליצמן - ״עברו שש שעות?״

א איד לייגט אראפ א קוויטל ביים דאבשינא  רבין'ס טיש אין רעדט זיך אויס זיין ביטער הארץ
יעדע שבת האט ער שרעקליכע מאגען ברענעריי, איך האלט עס מער נישט אויס
דער רבי פרעגט אים תיכף, זאג נאר! וויפיל מינים פיש עסטו שבת?
כאטשיג 'צוויי' ענטפרט דער איד גלייך
דער רבי כאפט אן זיין האנט אין מיטן ליבליכען שמייכל גיבט ער אים צו פארשטיין
וויסן זאלסטו אז צדיקים ווערן מגולגל אין פיש
עס איז גאר מעגליך אז די 2 פישן וואס די עסט זענען ברודער'ס
אין דערפאר פילסטו ווי עס ברענט...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.