רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בפברואר 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

מיוחד! נשיא ישיבת פוניבז' הגר"א כהנמן שובר שתיקה בראיון בלעדי לעיתונאי אליעזר שולמן.
שולמן בראיון חושף את מאחורי הקלעים של קיום הראיון: הגר"א הסכים להתראיין לראשונה בחייו רק כדי לבלום את החילול ה' שנוצר בעיקר בקרב יהודי ארה"ב שם 'משפחה' מוביל בחשיפה. הרב כהנמן הבהיר: כי א"ין לו בעיה שיהיה לגיסו ישיבה ואף מוכן לסייע לו כספית למציאת מקומות חלופיים ע"מ למנוע חילול ה' ואף הציע לו מספר מקומות. עוד הבהיר נשיא הישיבה כי כל עיסוקו הוא בהחזקת הישיבה בראשות מרנן ורבנן וכך ימשיך".

נאמן ביתו של מרן רשכבה"ג הגרא"מ שך זצ"ל - הרב רפאל וולף שובר שתיקה וחושף את מסכת הצביעות של אנשי "נצח" ורבניהם המתיימרים להיות ממשיכי דרכו של הרב שך!
על ההפגנות: "יש לי לפניי מכתב של הרב שך: 'העצה היחידה לא להיגרר אחרי ההפגנות כי לימוד התורה מחזק יותר מההפגנות'…. אנשים 'כאילו' של הרב שך רוצים הפגנות אבל רק צעירים הולכים –רק בני ישיבות והם אומרים שזה מה שהרב שך רצה – הם פשוט ירדו מהפסים!
על הוראת גדולי ישראל שלא לשלוח בחורים לישיבת 'חדרה הישנה': "הלכו לפלג ישיבות? מה היה קורה באוניברסיטה אם מרצה היה מתנהג בצורה לא חינוכית היו מפטרם אותו, כך גם כאן גדו"י היו בדעה שראשי הישיבות האלו מחנכים צעירים לא לשמוע בקול גדולי ישראל ולכן אמרו אל תלמדו אצלם".
עוד תקף: "הרב מרקוביץ, גרוסמן וויין מחממים את הצעירים נגד גדו"י – הם אנשי מרמה שקרנים מובהקים, אנו לא מוכנים להתאחד אתם"

סערה חורפית, קרה ומושלגת באופן קיצוני צפויה לפקוד את ישראל, ולהוריד שלג במקומות שבהם הוא לא נראה כבר שנים רבות. שלג ייראה בין השאר בחוף הצפוני (עכו, נהריה ושכונות נמוכות יחסית של חיפה), באזורים נרחבים מהגליל התחתון , בבאר שבע ובמודיעין עילית.

מכשרים: 055-9996224

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.