רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

הסיקריק שמעון ראטער מתוסכל הפסיד את השנור

מאת עדה'ניק

האירוע אתמול היה מכת המכות של הסיקריק הנאלח שמעון ראטער מבית שמש, שכזכור פעל בשנה שעברה למען המועמד שונא הדת בבית שמש ונגד כל הציבור החרדי.

כעת שמעון ראטער קיבל את המכה הכואבת, כבר שבועיים ימים שהוא מספר לחבריו הסיקריקים הגבירים מהזאלונים ובני יואל שהוא פועל שבקבלת פנים לא ישתתפו אלו שלא הולכים עם אתרא קדישא, דהיינו מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א וחסידויות תולדות אהרן ודושינסקיא, הוא מור להם שבעצרת ישתתפו רק הסיקריקים של אתרא קדישא והסיקריקים החדשים, ועל זה הוא אוסף כסף רב כבר שבועיים ימים.

כאשר נודע לו אתמול שמרן הראב"ד שליט"א עומד להשתתף בעצרת ולשאת דברים, הוא קיבל התקף ובהלה ותיכף הפעיל את יוסי פטרוב לנסות בדרכי טרור מבישות למנוע ממרן הראב"ד שליט"א להשתתף בעצרת, אך כל זה ללא הועיל, לא עזרו לו לנבל שמעון ראטער כל מעשי הטרור והבריונות, בעצרת עמד מרן הראב"ד שליט"א ונשא דבריו ברמה, כשלאחריו נשא דברים הרה"ג ר' יצחק קירשנבוים שליט"א מראשי הנהלת תולדות אהרן, אשר גם הוא שנוא נפשם של הסיקריקים.

לאחר הכשלון המחפיר, החלו הגבירים הסיקריקים לרדוף אחרי שמעון ראטער הנוכל ותבעו ממנו להחזיר את כל הכסף שהוא אסף מהם כדי לדפוק את הראב"ד ותולדות אהרן ודושינסקיא, כאשר לבסוף התברר שהם רק גדלו והתחזקו למגינת ליבם של הסיקריקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.