רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

למה אני מצביע ליחד?

מאת איש ש"ס

(1)אני מצביע ליחד ולא לש"ס כי אנשי ש"ס כבר הבטיחו שלאחר הבחירות הם 'יטפלו' בכל העשרות מוסדות של כסא רחמים.
ואני בהצבעה שלי רוצה לקיים את מה שמרן אמר: לעזור לבניית ישיבות ולמנוע את ההרס שלהם.
(2)אני מצביע ליחד ולא לש"ס כי מאז פטירת מרן, עסקני ש"ס רוצים שיהיה רק רב אחד לציבור הספרדי והם יחליטו מי הוא יהיה.
ובגלל זה הם נלחמו ברב עמאר עם תירוצים שקריים. ובגלל זה הם נלחמו ברב מאזוז. ובגלל זה נלחמו ברב יורם אברג'ל. (המלחמה ברבנים התבטאה בצורה שקטה שזה אומר שהם לא הוזמנו לאירועים וכו..).
ואם לא יהיה את יחד הם ילחמו בכל שאר הרבנים שהציבור מעריך אותם, מפחד שמה ירד מעט כבודו של הרב שהם רוצים שיהיה.
(3)אני מצביע ליחד ולא לש"ס כי אכפת לי ממורשתו של מרן ומהפסקים שלו, ואני יודע שהרב מאזוז הוא הרב שפסקיו הכי קרובים למרן.
כמו בהיתר מכירה, כמו בתמיכה במרזל שמרן עצמו תמך בו, כמו בסוגיית הגיורים שכמו שאז כתבו נגד מרן מלכא זצ"ל שכביכול מקל בגיורים ככה גם היום כותבים הרשעים נגד הרב מאזוז.
●○●תחשבו על זה, אם אתם רוצים שבגינכם יפגעו בעשרות מוסדות תורה ברחבי הארץ.
אם אתם רוצים שהפסקים של מרן יעלמו מהעולם חס ושלום. אם לא אכפת לכם מכבוד הרבנים שנרמס וירמס. אל תצביעו יחד..
■□■אגב ביחד כבר הצהירו שיקימו רשת שתדאג לכל מוסדות התורה בארץ ללא הבדלים. ביחד יש את הרב מאזוז והרב ברדה והרב עבאדי ועוד רבנים שכבר הביעו תמיכה במפלגה וכן יש את הרב אברג'ל והרב ברלנד ועוד רבנים שצפויים להביע תמיכה במפלגה. וכם יש את הרב עמאר שמקורבו העיד לי שהרב אמר לו להצביע לישי כי יגן וישמור על כבוד הרבנים שנרמס בדור.
ולסיום: כנראה שש"ס האמיתית היום נקראת יחד. וש"ס כיום זה כבר לא ש"ס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.