רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

על מה עשה ה' ככה???

לכבוד הרב שאולזון שליט"א
טוב שיש את הבלוג שלך בציבור החרדי מכיוון שזה ללא אינטרסים ומוכן לכתוב כל פעם את כל האמת.

כאחד שמתעסק ומסתובב בין בעלי תשובה, ובתקופה זו של המחלוקת המזעזעת והחילול ה' ובית המדרש הנעשה יום יום בהיכל ישיבה מול ארון קודש עם ספרי תורה.
וזה נעשה במשך כמה שנים ללא ששום רב או ר"מ מנסה לעצור את חילול הקודש הנוראי הזה.
ניגש אלי בעל תשובה ישר ואמיתי ואמר לי שלאחר הפיגוע המחריד והמזעזע בהר נוף בו הצליחו להכנס לתוך בית כנסת ועוד באמצע תפילת שחרית, ערבים בני עוולה רוצחים טמאים ומזוהמים, והצליחו להרוג כמה אנשים כשהם עטופים עם טלית ותפילין, שעליהם נאמר "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך" אין מצב שערל יוכל לגעת ביהודי שעטוף עם טלית ותפילין, ואיך זה שבורא עולם ככה נתן לקרוא?? חייב להיות שבורא עולם רוצה מאיתנו משהו, רוצה לזעזע אותנו, ולמה כך קרה נגד מה שכתוב???

ולא ידעתי מה לענות לאותו בעל תשובה ששאל באמת ובתמימות (כי הוא הרי לא גדל כילד חרדי מבטן ומלידה שבהרבה מקרים רואים מחלוקות מזעזעים בבתי הכנסת ופילוגים בקהילות תוך חילול הקודש ובהנהגת רבנים ותלמידי חכמים ללא שאף אחד איכפת לו בכלל)
אבל הוא ישר ענה לי
אם רואים את מה שקורה בפוניבז איך מחללים קדושת בתי מדרשות ומכים מכות רצח אחד את השני מול ארון קודש ועם טלית ותפילין!!!!
ואין אחד מהמנהיגים שקם ועושה מעשה כדי לעצור את זה!!!
אוי לאותה בושה!!! אוי לאותה כלימה!!!!
איך ה' לא ינהג בנו מדה כנגד מדה???
אם יהודים ועוד תלמידי חכמים בחורי ישיבה ורבותיהם השוקדים על התורה יומם ולילה מחללים את הקודש ואין להם כבוד לבתי כנסיות ומדרשות ולטלית ולתפילין, אז מה יש לנו לתמוה על ערלים רוצחים, אם אימצנו את דרכם.

(מי אנחנו שנדע ונגיד את מהלכיו של בורא עולם, אבל לאור המצב והחילול ה' שיוצאת מאותה ישיבה והשמצת הציבור החרדי בעקבות זה בתקשורת החילונית, וכן שבעל תשובה שלא גדל בינינו הגיע למסקנה הזאת, ומי יודע מה חושבים אחרים ומה מסיקים ורואים מזה הדור הצעיר, לכן אמרתי, עצור במילים לא אוכל, ולוואי שדבר זה יעורר אותנו קצת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.