רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בפברואר 2015

התעוררות בימי השמד הנוראים וגזירת הגיוס מהאדמו"ר מפורים שליט"א

עוד אמר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א בדברי הגמרא כתובות ג' ב' "גזירה עבידאדבטלה" אשר מרחם עלינו השי"ת ומבטל גזירות הרשעים ימש"ו, דכל המטרה של הגזירה היא רק בשביל שיחזרו ישראל בתשובה! וכיון שהבטיח השי"ת כי לא תשכח מפי זרעו הרי שהגזירה הנוראה של הגיוס רחמ"ל מה שעשו אותם רשעים בשנה זו ב"ועדת שקד" הרי הכל בטל ומבוטל ממש, ו"העמיד ה' עלינו מלך קשה כהמן" אותו לפיד שר"י, הכל היה רק בשביל שנזכה להתאסף יחד בעצרת האדירה של מליון איש ישראל [וחכ"אשליט"א בירך עליהם ברכת חכם הרזים וכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מאד נתרעם על זה. וגם בפעם אחרת בירך החכ"א הנ"ל בשם ומלכות על גאון ישיש שליט"א, ומרן אדמו"ר שליט"א דיבר בחריפות על חומרת ברכה לבטלה רחמ"ל אשר י"א שהוא דאורייתא, וכמה הי' מרן אדמו"ר זצוקללה"ה מביא א"ד החיי אדם "לא יזרוק אדם ברכה מפיו".

ואעפי"כ עורר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א זכות על אותו חכ"א הנ"ל "ומה להשכין שלום וכו' אמר הקב"ה שמי שנכתב בקדושה ימחק וכו' (סוף חולין), ועל כן אין לעורר מדנים וח"ו לדבר רע על ברכות שכאלו. ומכל מקום יפה היה עושה אם היה מתייעץ עם ת"ח אשר לומדים אליבא דהלכתא וזה ישלים לאותו הלומד היטב באסוקישמעתתא. עכ"ד כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א. והוא רחום יכפר עווון].

 בס"ד לקראת ימי הפורים הקרבים בשעטו"מ, דברים שאמר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"אברעוואדרעווין לפני אלפי חסידים וליטאים אוהבי השם.
יש להסתפק אם מותר לילך להזיק לאותו רשע לפיד שר"י ביום הפורים,
שהרי ברמ"א סוף ה' פורים פוטר את המזיק מתוך שמחה. ועי' סוכה מה. מיד תינוקות שומטין את לולביהן וכו' ובתו' וז"ל ויש ללמוד מכאן לאותן בחורים שרוכבים בסוסים לקראת חתן ונלחמים זע"זוקורעין בגדו של חברו או מקלקל סוסו שהן פטורין שכך נהגו מתוך שמחת חתן, עכ"ל. אם כן שילכו כמה מבני התורה ה' יאריך ימיהם ושנותיהם עם אותם סוסים אשר נתלשו זנבותיהם ועם כמה תינוקות בני י"ח אשר נכלאו יחד עם המהר"םמרוטנבורק, ויזוקו לאותו רשע ימש"ו דרך שמחה וצהלה ויזרקו בו חיצים מתוך חדוה [גמרא מפורשת בתענית דף כ"ה א'] ואז יהיה ששון ושמחה ליהודים הייתה אורה.
אמנם לדעת הרמב"ם שהפטור במזיק בשמחה הוא משום מחילה, אם כן שהלפיד שר"י לא ימחול. ובפרט שאין עני בדעת גדול ממנו. אבל יש לומר ישלמו לו בדעת, "דעת חדרים ימלאו" יפתחו חיידרים על טהרת הקודש [כיון שכבר פוטר אותו פירורוןשר"י] ויזכה אותו רשע לפיד שר"ילישא בנטל הכבד של עולה של תורה ועל ידי זה יסורו ממנו הרהורים רעים וכל הרשעה כולה שיש לו, כמו"ש באבות דר"נ.
וגם שהגמ' אומרת "קרע את כסותי פטור", וקרא מפורש הוא "קרע שטן"!
והניח בצריך עיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.