רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בפברואר 2015

מטרת אובמה השמדת ישראל


פרופסור אמריקאי בכיר מזהיר: "אובמה לא יצטער אם ישראל תושמד" (וידאו)
נבואה רעה שהגשימה את עצמה: הרבה לפני "האביב הערבי" וההסכם המתגבש עם איראן, הזהירו מומחים אמריקאים מפני כוונותיו האמיתיות של הנשיא. צפו בקטע המלא
Posted by: ישראל שקולניק כתב קוקר  in וידאו, חדשות 19 בפברואר 2015 0
פרופסור ריצ'רד רובינשטיין, בראיון שנערך עמו בשנת 2010, לפני האביב הערבי, לפני התפרקותן של מדינות במזרח התיכון, לפני עלייתו של האסלאם הרדיקלי והטרור הג'יהדיסטי והרבה לפני דאע"ש: "אובמה הוא הנשיא הרדיקלי ביותר שהיה לארצות הברית. מטרתו ליצור ברית שלום עם אירן בכל מחיר. לפי התנהגותו, החלטותיו והתנהלותו, ברור למי נתונה אהדתו. ברצונו לתקן טעות היסטורית לגבי הקמתה של מדינת ישראל. הוא לא יחוש אומללות רבה, אם מדינת ישראל תושמד, כל עוד יוכל לומר "ידי לא שפכו את הדם הזה". צפו בקטע המלא:
באותם ימים הדיבורים הללו נשמעו הזויים וקיצוניים, אולם לנוכח התמורות במזרח התיכון וההסכם הרע המתגבש עם איראן – מקבלים הדברים משמעות מבעיתה.
רה"מ בנימין נתניהו התבטא בימים האחרונים בקשר למו"מ של המעצמות עם איראן: ההצעה לאיראן ע"י שש המעצמות מסוכנת מאוד לישראל. הברית בין ישראל לארה"ב היא רבת עוצמה. היא מבוססת על ערכים משותפים ואינטרסים משותפים. זוהי מערכת יחסים חוצה מפלגות. אנו מעריכים את התמיכה של הרפובליקנים והדמוקרטים כאחד. יש לנו אינטרס לאומי עליון במניעת האפשרות שאיראן תוכל להשיג את האמצעים לפתח נשק גרעיני.
אנו מאמינים שההצעה הנוכחית שהוצעה לאיראן ע"י שש המעצמות מסוכנת מאוד לישראל ומסוכנת מאוד לאזור ולשלום העולם. זו הסיבה שאני חושב שחשוב שאדבר עם חברי הקונגרס, כל חברי הקונגרס, ואסביר את עמדתה של ישראל. ישנם אלה החושבים אחרת. אני פתוח לשמוע את טיעוניהם ואני מקווה שהם יעניקו לישראל, המדינה שעצם קיומה מאוים על ידי איראן, את אותו היחס".
את הדברים אמר נתניהו במהלך פגישה עם חברי קונגרס אמריקאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.