רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בפברואר 2015

מכלוף מדבר על עוני?!

מאת איש ש"ס

לאור שימושו של מכלוף דרעי בשכבות החלשות ובעוני כתעמולת בחירות, אכתוב לו כאן כמה מילים
מכלוף דרעי, מאיפה היגיע פתאום הדאגה שלך לשכבות החלשות????
ש"ס הרי ישבה בכל ממשלה אפשרית בשלושים השנים האחרונות!!!!
פתאום איכפת לך ואתה בהלם ממצב העוני, וכי אתם מפלגה חדשה שזה עתה הוקמה???

יש לי חבר צרפתי בן להורים עשירים מאוד בצרפת שסיפר לי שכל ראשי ש"ס כשנוסעים לצרפת משתכנים אצליהם בבית, וההורים שלו היו בהלם כל פעם מחדש כשראו איך אתם ונשותיכם מבלים ונהנים ועורכים קניות יוקרה מה שהם כעשירים לא מפרגנים לעצמם, והיו מתפלאים איך אלו חרדים????
האם הם מייצגים את השכבות החלשות???
לא אכתוב כאן שמות מפורטים שהוא אמר לי אבל זה שחיתויות בטרוף איזה שמלות איזה בילויים, ועוד באיזה קניונים בפריז.
ההורים שלו לא יכלו להתאפק והתקשרו פעם לרב עובדיה וסיפרו לו ואמרו לו שהם מתביישים לארח כאלו בליינים, ואמר להם אתם אל תדאגו תמשיכו לתמוך בתורה אתם תהיו בקשר איתי ואל תסתכלו עליהם אני יודע מזה ויש לי צער גדול מהם אבל עם ישראל לא צריך לסבול בגללם.
מכלוף, אתה מדבר על עוני???
מה אתה צוחק עלינו בעיניים???
אתה מזלזל באינטלגנציה של הציבור הספרדי????
מכלוף, נגמרו הימים שחשבת שאתה עובד על כולם ומסובב את כולם!!!!
קלטנו אותך ואת כל השייחים והבאבות והמוכתרים והאימאמים שאתה מכתיר!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.