רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בפברואר 2015

מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' שבתו במלון ניר עציון


חובשים, פרמדיקים ורופאים מסניף בני ברק של  "איחוד הצלה" התארחו במלון במלון ניר עציון שלמרגלות הכרמל יחד עם בני משפחותיהם, הנהלת הארגון ואישי ציבור. בחודשים האחרונים עמלו מנהלי הסניף להצלחת השבת שמטרתה לתת כוח ומוטיבציה למתנדבים המסורים על מנת שימשיכו בעשייה המבורכת להצלת חיי אדם.

יו"ר הסניף אפי פלדמן, סגנו יוני מרטין, וצוות מורחב המורכב ממתנדבי הסניף, השקיעו מחשבה רבה ותכנון קפדני ברווחתם של המתנדבים, החל מזמן הגעתם למלון ביום שישי בצהרים ועד לעזיבתם במוצאי שבת.

עם הגעת המתנדבים למלון, המתין להם בכניסה
דלפק מיוחד שם קיבלו מתנות. בסמוך הוצב בר ענק של ממתקים וצעצועים במתנה עבור ילדי המתנדבים. הילדים גם נהנו מהפעלות בממלכת הילדים של "איחוד הצלה" בני ברק שכללה טרמפולינות מכונות פופקורן ועוד. בר 'טועמיה' עשיר במיוחד נפתח עבור המתנדבים בלובי המלון וכלל תפריט מפנק ואיכותי. בהמשך גם נפתחה הבריכה בשעות נפרדות לגברים ולנשים.

להמשך ולגלריה כנסו כאן:



תפילות השבת נערכו בבית הכנסת יפה נוף שבמלון. את תפילות השבת הנעים החזן והזמר ישראל קלצקין. לאחר סעודת ליל שבת, התכנסו המתנדבים ל'עונג שבת', אשר נמשך עד לשעות הקטנות של הלילה.

הנואם המרכזי היה חבר הכנסת הרב משה גפני העומד לימין הארגון מיום היווסדו אשר שהרחיב במשך
למעלה משעה על נושאים אקטואליים שונים. אחריו נשא דברים המרצה הדגול הרב מאיר שוורץ הידוע בנאומיו המיוחדים. הוא ריתק את המשתתפים במשך שעה ארוכה בדברי תורה מתובלים בסיפורים עם מוסר השכל והרחיב בנושא הבית היהודי.
בסעודת רעווא דרעוין נשא דברים סגן ראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא אשר ציין לשבח את מסירותם של המתנדבים, והדגיש כי לאחר שבת שלמה בה שהה בקרבתם, הרגיש את האחדות והחמימות הנדירה בין מתנדבי הסניף. עוד נשאו דברים ח"כ הרב משה גפני שהוסיף על דבריו מליל שבת, יו"ר הארגון זאב קשש, הרב מרדכי ברזילי ממייסדי "הצלה" בארה"ק, ראש אגף הרפואה בארגון מר יהודה אטיאס ועוד.
לאחר תפילת ערבית מרוממת, נערכה הגרלה בין המתנדבים, בה חולקו פרסים יקרי ערך, חליפות, תכשיטים, משקפיים, ארוחות זוגיות, ועוד. בהנהלת הסניף מעידים כי המתנדבים ובני משפחותיהם סיימו את השבת בתחושה מיוחדת של התעלות ורוממות רוחנית ונפשית כאחד.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.