רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בפברואר 2015

החזירות של סאטמר תעלה להם ביוקר

מאת סאטמארער

זה זמן רב שאהרונים לא מצליחים לשמור על יחסי שכנות תקינים עם התושבים הגויים הגרים סביבם. האהרונים כמובן יצעקו אנטישמים וכו', אבל כשמתבוננים מעט יותר בהתנהגות שלהם קשה שלא להבין את המתנגדים להם.
הפעם המחלוקת נסובה סביב מאות דונמים של שטח אדמה של מונרו סביב קריית יואל, אותם מבקשים האהרונים לספח לקרייה שלהם, נגדם קמה קבוצת 'התאחדות מונרו' של כל התושבים מסביב שנמאס להם מההתנהגות הבריונית האהרונית והחליטו לפעול משפטית נגדם.
רוב הטענות הם בעיקר על הפרת תנאי תברואה מצד קריית יואל שמזיקים לכל האזור, כך למשל מערכת הביוב השבור הפועל ללא רישיון כבר קרוב לשנה ובעקבות כך הטינוף זורם אל נהר ראמפו, אותו נהר שמספק מים לשתייה לכל הערים באזור כולל חלק מניו ג'רזי.
את עיקר הזעם מפנים התושבים כלפי הפוליטיקאים שכפופים לסטאמרים בגלל מספר הרב של קולות שהם מביאים כל פעם כמקשה אחת בהוראת האדמו"ר האהרוני, אך דא עקא שלא תמיד הכל חלק שם בלשון המעטה. העותרים רומזים שאם לא ידאגו לתנאי מגורים חוקיים ונעימים באיזור, יש להם מה לשלוף בעניינים של התנהלות לא חוקית בין האהרונים לפוליטיקאים.
האם האהרונים ימשיכו בכוחניות שלהם כמו שרגילים ולגלות כמה רחוק מוכנים הגויים ללכת הפעם, או שיסדירו את העניינים מולם? נמתין ונראה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.