רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בפברואר 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


הרג אותי צוריאל קריספל שהוא רוצה לבוא לעימות..
3 דברים הייתי שואל אותו:
1. מי פתח מפלגה נגד ובחיי מרן ?
2. מי שם רמקולים בשיא הווליום כשמרן הגיע עד אלעד לעצרת תמיכה בשס ?
3. מי הטריד 2 מזכירות ?
================
שאלה רצינית:  האם מישהו פגש באקראי איזה בן אדם שקוף? 
דרעי טוען שיש 2 מיליון, 
איפה הם גרים? 
אפשר להיפגש איתם?
================
אני לא יצביע לאריה דרעי,
כי אריה דרעי היה אחראי על אסון אוסלו ושלח אל מותם אלפי יהודים..
אני לא יצביע לאריה דרעי,
כי הוא הצהיר שהוא בעד נתינת שטחים מארץ ישראל לאוייב..
אני לא יצביע לאריה דרעי,
כי הוא בגד בוגד ויבגוד במרן ומורשתו..
אני לא יצביע לאריה דרעי, כי הוא בוגד בספרדים בעניים ובשכבות החלשות..
אני לא יצביע לאריה דרעי,
כי הוא אלוף בדיבורים
ובמעשים אפס..
אני לא יצביע לאריה דרעי,
כי הוא האחראי על הפילוג שביננו..
אני כן יצביע ״יחד״
שזה הבית שמאחד את כולנו, ספרדים, אשכנזים, חרדיים ומסורתיים..
הבית שישמור על ארץ ישראל ותורת ישראל.. יחד שבטי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.