רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


תוסיפו לתפילותיכם לרפואת אורי אורבך גם תפילות לרפואת הרב בני אלון, שנמצא כעת במצב קריטי, בעקבות הסתבכויות של סרטן בגרון
---------------
אתר 'קול חי': נדחתה זמנית סגירת קווי המידע והתוכן במספרים סלולריים - במקביל ח"כים חרדיים פועלים למנוע באופן סופי את סגירת הקווים.
 ---------------
'הקול החרדי': מרן האדמו"ר מבאבוב הגיע לפני שעה קלה לביקור אצל מרן האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בחיפה.
 ---------------
'בחדרי': הגר"מ מאזוז תומך בהקלות בגיור בניגוד לדעת הרבנים החרד"לים, היהדות החרדית והרבנות הראשית לישראל שנלחמו בחוק הגיור בחודשים האחרונים.
 ---------------
הכתבה על מרן הגר"מ מאזוז בעניין הגיורים הוסרה מאתר בחדרי חרדים
 ---------------
אתר 'קול חי': האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק יעבור מחר השתלת קוצב לב במקום הקוצב שהושתל בארה"ב. שמו לתפילה: הרב שמואל יעקב בן יענטא
 ---------------
ח"כ יעקב אשר למימרן ב'קול חי': "אסור לנו להתבשם מהסקרים שצופים לנו 8 מנדטים, וגם לא להיכנס לדיפרסיה מהסקרים שצופים 6. הקמפיין הטוב ביותר זה השנתיים האחרונות. עבודת המיפוי של יהדוה"ת כבר החלה". 
 ---------------
ברוך דיין האמת: נפטר הר' יהודא אריה שכטר ז"ל בן 57 מחשובי חסידי גור ב"ב לאחר מחלה קשה. הלוויתו ב-14:00 מביתו רח' חתם סופר 11.
 ---------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי בכנס בחירות במושב חוסן: "נדרוש את תיק החקלאות לח"כ יצחק וקנין"
 ---------------
'יתד נאמן': ביהדות התורה פועלים בקרב קהלים נרחבים בערי השדה. ערכו כינוסים בימים האחרונים ב: קרית מוצקין, עכו, תל אביב ובת ים. עשרות פעילי 'לב לאחים' התגייסו למפלגה.
 ---------------
סקר פאנלס 'ערוץ הכנסת': הליכוד ובנט בירידה, המחנה הציוני ולפיד בעלייה. המחנה הציוני 23, הליכוד 23, יש עתיד 12, הבית היהודי 12, כולנו 9, ש"ס 7, יהדוה"ת 7, ישראל ביתנו 5, יחד 5, מרצ 5, ערבים 12
 ---------------
'ערוץ 2': היועמ"ש צפוי להתנגד לפסילת חנין זועבי וברוך מרזל.
 ---------------
שלזינגר ב'בחדרי': ספרים וחפצים נגנבו הלילה מביתו של מוהרא"ש שיק זצ"ל בבורו פארק. גורם בחסידות: "מדובר במאבקי ירושה".
 ---------------
אייל גבאי שכיהן כמנכ"ל משרד רה"מ בתקופת נתניהו מעריך ב'ערוץ הכנסת': "ברגע האמת נתניהו יישב בקלות עם הרצוג. עם לבני זה סיפור אחר".
 ---------------
'הקול החרדי': בולשת פדראלית מבצעת מעצרי חרדים בווילימסבורג. עפ"י הדיווחים מדובר בפרשת שוחד.
 ---------------
פרופ' חיים לוטן מנהל מערך הלב ב'הדסה': "האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק עבר לפני יומיים צינתור מוצלח, והיום עבר השתלת קוצב לב מתוחכם לשיפור תפקוד הלב. הוא מרגיש טוב ומתאושש במחלקה הקרדיולוגית".

לגלריה כנסו כאן:

 ---------------
ח"כ איתן כבל פנה למנהלי שלושת הערוצים, גולן יוכפז מ'ערוץ 10', אילה חסון מ'ערוץ 1', ואבי וייס מ'ערוץ 2' - בדרישה לזמן לעימות את המועמדים לראשות הממשלה. ~~¦~~ 'חב"ד און ליין': מבחן המנהיגות הראשון של המרא דאתרא החדש של כפר-חב"ד הרב מאיר אשכנזי: הבהיר שלא ייתן את תמיכתו לאף מפלגה
 ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': בשעה זו משה שיפמן חותם הסכם סופי על פתיחת המטה המרכזי של יהדוה"ת ברח' פינסקר 70 בפתח תקווה.
---------------
אריה ארליך מ'משפחה' בטוויטר: אלי ישי אמר בראיון ל'מעריב' שהאיחוד עם ברוך מרזל לא ישרוד אחרי הבחירות. אין ספק, הוא אופטימי. אני מסופק האם ישרוד עד הבחירות
 ---------------
השר יעלון מגיב להתקפת ליברמן בראיון ל'וואלה': "קודם שיעבור את אחוז החסימה. שידאג לעצמו איך להיכנס לכנסת הבאה".
 ---------------
ח"כ מאיר פרוש ב'קול ברמה': "ההיסטוריה מלמדת שממשלת אחדות זה דבר גרוע עבור הציבור החרדי, במיוחד כעת שאנו צריכים לתקן את מה שעשתה הממשלה. גדו"י הורו לנו בעבר פעמיים לתמוך במי שמפלגתו יותר קרובה למסורת ישראל".
 ---------------
נתן משי בטוויטר: לאחר שחשפתי את החלום של הרב דניאל זר על מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - עמותת חדו״ש בריטואל קבוע: ״עבירה על חוק הבחירות״.
 ---------------
ח"כ יעקב ליצמן הגיע לפני שעה קלה לביקור במעונו של האדמו"ר מבעלזא.
 ---------------
יוסי אליטוב בטוויטר: בעוד אנו מייחלים להחלמתו של השר אורי אורבך, חלה התדרדרות חמורה במצב בריאותו של השר לשעבר בני אלון שמתמודד עם מחלה לא פשוטה.
 ---------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא חושף: ״איום ראשון על מחרימי ג' בהחרפת ההיבדלות: אחד הרבנים "כל מי שבוחר רשום, מי שלא יבחר, לא יוכל לבוא בדרישות או טענות. הוא הוציא עצמו מהכלל . מי ששייך להעדה שישלח את ילדיו למוסדות העדה". מחר פרגון ענק ומפתיע לליצמן ב׳יתד׳ - 2 עמודים על 4 תחנות בחייו״.
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: ״יאיר לפיד - הוא המנצח הגדול מהפגנות ׳הפלג׳. הנהגים שנתקעו בפקקים והצופים במהומות יצביעו לו. בסוף רבים ממצביעי ׳עץ׳ יבינו את האחריות ויצביעו יהדוה״ת״. 
יועץ התקשורת משה פרידמן בראיון: ״גם ׳ידיעות׳ וגם ׳ישראל היום׳ לוקחים חלק בתעמולת בחירות. השופט יתקשה לקבל החלטה 40 יום לפני פתיחת הקלפיות. למרות הסקרים כל הקלפים עדיין פתוחים״.
חיים גרידינגר ׳מעריב׳ על תחקיר עובדה: ״לא יהיו נשים חרדיות בכנסת בעשור הקרוב. הנושא עולה לדיון אבל אין רב שיוכל להתייצב ולתמוך פומבית במפלגה כזאת״.
עו״ד דב הלברטל על ההפגנות והמעצרים: ״ההפגנות בעבר היו מחאות שקטות. מה שקורה בימים האחרונים זה חילול השם נורא. מצליפים מכות ונוהגים באלימות. המטרה בעיקר לפגוע בכוח החרדי בכנסת״.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 ---------------
מהדורת חצות בסקופים: 38 ימים לבחירות.
• בן שני כתב ׳עובדה׳ בראיון: החכי״ם החרדים אמרו לי שלא למצלמה שבבחירות הבאות לא יהיה אפשר להתעלם מתופעת הנשים החרדיות הדורשות ייצוג בכנסת.
• יהודה יזדי תלמידו הקרוב של הגר״ש בעדני בראיון סוער: מצבו הבריאותי של הרב שאינו חש בטוב עקב הבילבול הנורא השורר בקרב בני התורה הספרדים.
• שגריר ישראל באו״ם לשעבר יהודה לנקרי בראיון על הסערה הדיפלומטית על נאום רה״מ בקונגרס.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: יקי אדמקר, איתי גדסי, ישראל כהן, על המחלוקת ביהדו״ת שבעקבותיו מטה הבחירות מתעכב. מדוע ב׳יתד׳ ו׳דגל׳ שותקים על ההפגנות? ומה הסיכו של אלי ישי לקבל את תיק הפנים?
• תושבים יהודים ברובע המוסלמי בירושלים פרצו למבנה לאחר שבית המשפט קבע שהוא שייך להם. א׳ מהתושבים בראיון. 
 ---------------
הפוליטיקאים יוצאים לשטח: יו"ר ש"ס אריה דרעי יוצא הבוקר ליום של סיורים, כנסים ומפגשים עם פעילים בצפון. גם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ביום סיורים היום בצפון.
 ---------------
'גלובס': הכנסת העבירה בימים האחרונים תקציב מקדמות למפלגות. 12 מיליון לש"ס ו- 8.2 מיליון ליהדות התורה. מפלגות חדשות לא קיבלו מימון אבל יכולים לקבל תרומות ורשאיות לבקש הלוואות מהבנקים.
 ---------------
גל"צ: אלי ישי הוציא הבוקר מכתב תמיכה בבנימין נתניהו על רקע הנסיעה לקונגרס.
 ---------------
אחרי מירי רגב בליכוד - נפתלי בנט מיתג אוטובוס עם תמונותיו ויצא למסע בן יומיים ברחבי הארץ.
 ---------------
פרויקט "שיירת הנצח" ב'יתד נאמן': פאנל במעון הגר"א פינקל על תנופת הכוללים בציבור החרדי לזרמיו. עם ראשי הכוללים עטרת שלמה, גור, ויז'ניץ, יששכר באהליך ובעלזא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.