רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

זעזוע נורא: מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א הותקף על ידי הסיקריק הנאלח קרויס

מאת עדה'ניק

אמש במוצאי שב"ק פרשת תרומה ליוו המונים רבים את מיטתו של הגאון הצדיק רבי לוי הכהן רבינוביץ זצוק"ל בעל מעדני השולחן מזקני ירושלים ומגדולי הפוסקים, את משא ההספד המרכזי נשא מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים שעמד במשך שנים רבות בידידות ובקשרי הלכה עם הגאון הנפטר זצוק"ל.
לקראת סיום ההספד הגיח לפתע הסיקריק הנאלח דוד נח קרויס והחל לצעוק נגד מרן הראב"ד שליט"א ולבזותו בדברי בלע ורהב נוראיים, ציבור המשתתפים בהלוייה לא שתקו לנוכח ביזוי כבוד התורה והפליאו את מכותיהם הנאמנות בנבל הבזוי שהעיז לשלוח יד בקדושיו ולבזות את גאון ישראל.
כמו כן בניו של הגאון הנפטר זצוק"ל, יבדל"א הגה"צ המקובל רבי גמליאל הכהן רבינוביץ שליט"א והגאון רבי אלחנן הכהן רבינוביץ שליט"א, מחו נמרצות בדברי ההספד שלהם על הפגיעה הנוראה בכבוד התורה שנעשתה על ידי הנבל המתועב דוד נח קרויס.
***
יוזכר כי אותו סיקריק נאלח דוד נח קרויס העיז כבר בעבר לשלוח יד בקדושיו, כאשר תקף בעזות ובאלימות את הגאון הגדול רבי נתן הכהן קופשיץ שליט"א גאב"ד בית שמש וצעק עליו בעזות מצח "חופר קברים" "עוכר ישראל".
אוי לו לדור שכך עלתה בימיו שאותו נבל מסתובב חופשי ועושה מעשי הפשע הנוראים ואין פוצה פה ומצפצף.
***
ראשי העדה החרדית מתאוננים ומבכים קשות את המצב הנורא שנוצר כאשר הגאב"ד הרב טוביה וייס שליט"א כבר איננו מתפקד לאחרונה, ובזמן קשה זה צצו להם עשבים שוטים מקצה המחנה נערים מנוערים פוחזים וריקים העושים ככל העולה על רוחם, ומבזים בחוצות רבנים וגדולי תורה אשר אינם נכנעים לתכתיבים הזדוניים של אותם נבלים מתועבים.
היהדות הנאמנה בכלל והעדה החרדית בפרט מקיאה מתוכה את אותם קוצים ודרדרים אנשי רשע וזדון צבועים ופושעים העושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס, ומטילה את האשמה הברורה באותם גרמים הנותנים גיבוי לכל מעשי הפשע והתועבה הנעשים על ידי אותם אנשי דמים ומרמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.