רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


סקר קמיל פוקס ב'הארץ': המפלגה המועדת ביותר לפורענות היא ש"ס בראשות אריה דרעי. 49% ממצביעי ש"ס שוקלים להצביע למפלגה אחרת. 15% מתוכם שוקלים להצביע ליחד ו15% שוקלים להצביע ג.זה אומר שמתוך ה6 מנדטים שיש להם בסקר, הם עלולים להישאר עם 4.
------------------
דרמה! שוויון בין שס ליחד עם ייתרון קל לאלי ישי. כך עולה מנתוני הקלפי הנודדת של עיתון מעריב שם כל אחת מן המפלגות מקבלת 4 מנדטים עם ייתרון קל לאלי ישי במספר האחוזים התומכים. יהדות התורה יורדת אף היא לששה מנדטים ומרצ וישראל ביתנו הוותיקות מקבלות רק 3 מנדטים כל אחת.
------------------
יעקב ריבלין ב'בקהילה': "אני מאשים! הח"כים החרדים ישבו בקואליציית נתניהו וקיבלו את התיקים המשפיעים ביותר, אבל לא הצליחו לקדם כל יוזמת בנייה: אחיסמך, חריש והר יונה".
 ------------------
ח"כ ישראל אייכלר לקאהן וחכם ב'קול חי': "אלה שנמנעים ולא מגיעים להצביע - אינם חלק מהמחנה החרדי ומחזקים את לפיד. אני לא מתכוון לאלה הפועלים לפי הוראת רבותיהם".
 ------------------
העימות הטלוויזיוני הערב ב'ערוץ 2': שמונה ראשי מפלגות יתייצבו. העימות בהגשת יונית לוי, יוקלט באולפני נווה אילן זמן קצר לפני השידור ויארך כשעה וחצי. צפויים גם עימותים 'אישיים' בין ראשי מפלגות.
 ------------------
אליעזר סורוצקין ל'משפחה': "אני לא פונה למצביעי ש"ס ואומר להם 'בואו להצביע ליהדות התורה'. אני פונה לחוזרים בתשובה, יש לי קהל יעד מאוד מוגדר. אני לא רואה שום חיכוך בנושא הזה".
 ------------------
ראש העיר רמת גן לשעבר צבי בר הורשע כעת בלקיחת שוחד וזוכה מאישום של הפרת אמונים.
 ------------------
מני נפתלי הגיע כעת להמשך מסירת עדות בלהב 433.
 ------------------
היועמ"ש וינשטיין יערוך היום במשרדו פגישה מכרעת בה יוחלט - האם לפתוח בהליך של בדיקה או חקירה בפרשות שנקשרו במעון ראש הממשלה.
 ------------------
סקר פאנלס 'מעריב' למחר שמשודר כעת ברדיו ללא הפסקה: המחנה הציוני 24. הליכוד 23. יש עתיד 12. הבית היהודי 12. כולנו 8. ש"ס 7. יהדוה"ת 7. ישראל ביתנו 5. מרצ 5. יחד 4. ערבים 13.
 ------------------
עימות מילולי קשה פרץ הבוקר בין הח"כים יעל גרמן ויעקב ליצמן בפאנל בריאות שיזם 'כלכליסט': ליצמן: "אין מחילה על החלטתך לבטל הרחבת טיפולי שיניים חינם שיזמתי לגיל 14". גרמן: "זה פופוליזם מגזרי".
 ------------------
בשער מגזין 'בקהילה': ראיון עם העורך הראשי של 'משפחה' הרב משה גרילק.
 ------------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מפינסק קרלין ערך הבוקר ברית לנכדו ב'לדרמן'. הסיבה: נולד מברכת הגר"ח קניבסקי.
 ------------------
גרילק ל'כיכר' על סערת הראיון בבקהילה: "אולי אני סנילי ואני לא זוכר. אין לי שום קשר לזה". 'בקהילה' בתגובה: הרב משה גרילק אכן העניק את הראיון. פעלנו בצורה אתית לחלוטין".
 ------------------
ח"כ משה גפני בראיון וידאו לישראל כהן ב'כיכר' על סיכוי התמיכה בבוז'י - "קולות חב"ד לא בורחים. הם יודעים שמדובר רק בטקטיקה".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
העימות שישודר הערב בערוץ 2: ליאור חורב בטוויטר: דו קרב אריה דרעי אלי ישי מרתק, דרעי מנצח. דפנה ליאל בטוויטר: כבר עכשיו אפשר לומר שהעימות עולה על כל הציפיות. אסף יחזקאלי בטוויטר: חילופי האשמות קשים, יש למה לחכות.
------------------
תגובת 'יהדות התורה' לדו"ח המבקר: "משבר הדיור - בכיה לדירות: יש להחזיר המענקים והלוואות מסובסדות".
 ------------------
ח"כ אורי מקלב: "על הציבור לבא חשבון עם יאיר לפיד בתפקידו כשר האוצר ובמזומן".

ח"כ ישראל אייכלר: "המשטר החילוני רצה להדיר את החרדים מכל הערים ופגע בכלל הציבור".
 ------------------
השר אורי אריאל למימרן ב'קול חי': "ההבדל בין הבית היהודי ל'יחד' הוא שאצלינו בישיבות, העניין של ספרא וסייפא היא הדגל, שם לא"
 ------------------
'הקול החרדי': המקובל רבי דוד כדורי בנו של זקן המקובלים זצ"ל אושפז בביה"ח הדסה עין כרם במצב קשה מאוד.
 ------------------
ח"כ מאיר פרוש: "חבל שהמבקר לא התמקד בהזנחה הפושעת, בכל אשר קשור לדיור החרדי, הוא היה פוסל אישים רבים מלכהן בתפקיד ציבור כלשהו".
 ------------------
 האדמו"ר מגור השתתף הערב בשבע ברכות לנכדת ח"כ יעקב ליצמן. במקום נצפו: יו"ר ש"ס אריה דרעי ורה"ע ב"ב חנוך זייברט.
 ------------------
האסטרטגים ליאור חורב וירח טוקר ב'קול חי': "אין ספק שליהדות התורה יש יכולת לגדול אלקטוראלית אם יפנו נכון אל קהלי היעד".
 ------------------
ח"כ מאיר פרוש בכנס ראשי קהילות חסידיות בעמנואל: "מנהלי המוסדות שהרגישו את הגזירות על בשרם צריכים לעשות את ההשתדלות המרבית שיהדוה"ת תקבל את הכח לתקן את מה שעשתה הממשלה הרעה".
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים: מחריף משבר הדיור במגזר החרדי!
• יזם הנדל"ן החרדי פנחס זלצמן בראיון: מבקר המדינה לא טרח לשוחח איתנו לגבי הממצאים שבידינו על העוול כלפי הציבור החרדי. הדו"ח לא חידש כלום. רק איחוד הסמכויות מהמנהל וממשרד הפנים והשיכון יביא לפיתרון.
• תחקיר מעמיק הערב על 'בני תורה'  ב׳המקור׳ - העיתונאי ישראל רוזנר ערוץ 10: מחודש אלול אני מתלווה לשערי חסד. הרב אויערבך מאתגר את מדינת ישראל ובעיקר את הציבור החרדי. הערכה שלי הם ישימו פתק לבן.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: ישי כהן, יקי אדמקר, איתי גדסי: האם העימות בין גפני לדרעי על קולות הפריפריה אמיתי או הצגה לתקשורת? מה צפוי מחר בין דרעי לישי בעימות בערוץ 2? ועל המגעים בין 'בני תורה' לש"ס.
• סערת נאום נתניהו בקונגרס! עסקן חסידות סאטמר ממונורו בראיון: בעלות של 600 אלף דולר יצאנו בקמפיין בתקשורת בכל ארה"ב "לא להתייחס לנאום הוא לא מייצג אותנו" במקביל שלחנו מכתבים לחברי הקונגרס המייצגים אותנו שלא להשתתף. 
 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': המתח בין ש"ס ליהדות התורה - יו"ר 'דגל' בירושלים אליעזר ראוכברגר בראיון: "מנסים להביא מקסימום קולות. לא פונים בכוונה דווקא למצביעי ש"ס, אלא פונים לכל מי שעזרנו. בעבודה קשה נגיע ל-8".
שעיה איצקוביץ מנהל קמפיין יהדוה"ת בראיון: "הלכנו על ג'ינגל שמח כדי להעביר מסר שבוחרים את הנציגים בשמחה. הג׳ינגל אושר אצל הרבנים".
מני גירא: אלי בן דאהן הערב ב'קול חי': "יש הקלטה של גפני בשיחה סגורה, בה הוא אומר כי חוק הגיוס הוא חוק מצויין". גפני מגיב הערב לדברים: "בן דאהן שקרן כמו כל חברי מפלגתו שהבטיחו שיתנגדו לחוק. מעולם לא נאמרו דברים אלו ועליו להתנצל".
ירח טוקר מצוות ההסברה של יהדוה"ת בראיון: "שלפנו הערב סרטון ראשון. הסרטון נועד לגייס את הגרעין הקשה ולהביא קהלים חדשים".
נינו של החפץ חיים ר' ישראל גודוביץ בראיון: "הוא היה נגד צילומים. גם בוידאו רואים שמתכופף בעקבות הצילום. המסר מהסרטון - שחייבים לעשות שלום בתוך הגוש החרדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.