רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

מחלקת הבינוי של מדינת ניו יורק נגד עיריית ספרינג וואלי והמוסדות החרדיים החשודים בהונאה

מאת ניו יורקי

לאחר שנים של רשלנות הוציאה אמש מחלקת הבינוי של מדינת ניו יורק מכתב חריף ובו היא קוראת לאחראים להסדיר במיידית את הליקויים בבתי הספר ובבתי הכנסת החרדיים במחוז ראמפו הכולל את מונסי וספרינג וואלי.
לפי המחלקה שאחראית על בטיחות הבנייה, נמצאו ליקויים בטיחותיים חמורים בהרבה מהמבנים המשרתים את הציבור כגון מוסדות חינוך פרטיים ובתי כנסת רבים. ע"פ הטענה, העירייה לא אכפה את תקני הבטיחות על מבנים אלו ונתנה להם להמשיך לפעול תוך סיכון חיי אדם.
הצורה שזה קרה בפועל הייתה ע"י מתן אישורים זמניים למבנים אלו, אשר חודשו כל הזמן כחותמת גומי מבלי שאף אחד בדק אם נעשים פעולות לתיקון המחדלים. המחלקה דורשת תיקון מיידי לכל הבעיות המוזכרות אחרת היא תפתח בחקירה מקיפה על איך זה קרה שבמשך כ"כ זמן הכל המשיך מבלי שאף אחד מהאחראים יתן את הדין.
גורם המעורב בפרטים מסר לנו, שלא ברור מה גרם להם כעת לפתוח את תיבת הפנדורה הזאת. ייתכן שזה הסיפור עם סקווירא, שם ניסו במירמה לקנות בניין ששווה מליונים במחיר מצחיק ע"י שיחוד השמאי, ייתכן גם שהסיפור בוויליאמסבורג עם השוחד לאישורי בנייה הוא שגרם לבדיקה מעמיקה. איך שלא יהיה, הציבור החרדי תחת זכוכית מגדלת עכשיו, תמו הזמנים שאפשר לעשות מה שרוצים והתנהלות של שטיבל. רק דבר אחד מקווה אותו גורם, שלא יגיע למצב שהמדינה באמת תבדוק איך האישורים ניתנו. וד"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.