רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


חשיפה דרמטית: בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה בין מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבך שליט"א לבין מרן ראש ישיבת "כסא רחמים" הגאון רבי מאיר מאזו ותעסוק בנוגע לשיתוף פעולה מסוים. השושבינים: הרב ברוך מרזל והרב יהודה (אלעד) אפשטיין המקורבים לשני גדולי ישראל שליט"א
------------------
ירושלים. קהל חסידי "באבוב45" קבלו בברכה את האדמו"ר מבאבוב 48 וחסידיו במודעות גדולות ברחבי העיר. - האדמו"ר מבאבוב 48 טבל במקווה הפרטי של האדמו"ר מבויאן. - בכינוס של הנהלת 'חבת ירושלים' הוכרז שהאדמו"ר מבאבוב 48 תורם חצי מליון $ לצדקת רמבעה"נ.
------------------
מכות בכניסה לבית האדמור גור כשבאבוב 48 הגיע לביקור הוכנסו רק 2 גבאים מתוך 5.
------------------
בטיש בליל שבת השתתף אחד מחסידי באבוב 45 וניגש אליו גבאי האדמור ואמר לו כאן זה לא המקום שלך התכבד ותברח מפה לפני שהמאבטחים יאלצו להכנס לפעולה לעומת זאת אחד מראשי חסידות 45 שהוא גם אחין של האדמו"ר מ 45 קיבל מקום מכובד על במת הכבוד
------------------
האדמו"ר מ'תולדות אברהם יצחק', הרב שמואל יעקב קאהן, התמוטט במהלך 'סעודה שלישית' היום (שבת) אחר הצהריים.
כונני הצלה שהוזעקו לשכונת 'מאה שערים', מקום מושב החסידות, העניקו לאדמו"ר טיפול ראשוני במקום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
לפני כחודשיים עבר האדמו"ר אירוע לבבי בעת שביקר בניו יורק אז אף עבר צינתור והושתל לו קוצב לב.
חסידות 'תולדות אברהם יצחק' נוסדה בשנת 1996 לאחר שקבוצת חסידים פרשה מחסידות 'תולדות אהרן בראשותו של האדמו"ר הרב שמואל יעקב קאהן. החסידות מונה כ-850 משפחות
------------------
מנחם כהן בטוויטר: מיליונר אמריקני בודק אפשרות להשקיע כספים במדיה החרדית, במטרה להכשיר את דעת הקהל לממשלת שמאל. את המדיה החב"דית, הוא לעולם לא יצליח לקנות
------------------
הרב ארוש כעת: יש לי צער נורא מההסתלקות שלו ממש נקרע לי הלב על חסיד ברסלב כזה ענק בדורנו שמסר נפשו על עם ישראל
------------------
ח"כ הרב ניסים זאב בגלי ישראל: לחזרתו של דרעי קדמו לחצים ובקשות יומיומיות חוזרות ונשנות אל מרן זצ'ל וכשהן נדחו הם חזרו ביתר שאת וביתר לחץ כולל הפעלת לובי של ממש בתוך בית הרב  שנכנע לבסוף בדיעבד למען השלום, אם הוא היה רואה את ההתנהלות הכוחנית הנוכחית הוא היה חוזר לדעתו הראשונה
------------------
סקר הערוץ הראשון ותוכנית יומן ע"י מכון TNS:
הליכוד 27
המחנה הציוני 23
הערבים 12
הבית היהודי 11
יש עתיד 11
יהדות התורה 8
כחלון 7
ליברמן 6
שס 6
מרץ 5
ישי 4
------------------
אילן שחר ב"הארץ" : אם יתממשו הסקרים ו"יהדות התורה"תקבל 8 מנדטים יכנס לכנסת אליעזר סורוצקין איש מסוכן ביותר שאחראי להחזרתם בתשובה של אלפים  מעטים האנשים  כמוהו שגרמו נזק כה רב לעתיד מדינת ישראל.....
------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים בטקס כתיבת האותיות האחרונות בספר תורה לזכר הנרצחים בפיגוע ב"היפר-כשר" בפאריס. זהו הספר הראשון שנכתב מתוך ארבעה ספרים, שניים מהם יהיו בבתי-כנסת בפאריס והשניים הנוספים בכותל המערבי.
------------------
ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר לאחר מחלה איש החסד הר"ר חיים נחום פריימן ז"ל מבוני העיר ביתר עילית. בן 62 תושב רמות.
------------------
ליהיא לפיד רעייתו של יאיר ל'ידיעות': "יאיר טעה בזמנו כשאמר שהוא יהיה ראש הממשלה, אבל תראו הוא עוד יהיה ראש ממשלה מעולה"
------------------
'הקול החרדי': טרקטורים של עיריית צפת החלו כעת להרוס את ביהכנ"ס רידב"ז. 150 אברכים ובחורים מפגינים במקום.
• נתי לסרי מנכ”ל ש”ס לשעבר על הסקרים האחרונים, ומה דעתו של הרב עמאר (המנוע מלהביע דעה פוליטית).
------------------
ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטר בשבת האדמו"ר מדינוב הרה"צ רבי משה חיים רובין זצ"ל. בן 95 בפטירתו.
 ------------------
הלווית מוהרא"ש שיק תצא הערב בשעה 19:00 מביהכנ"ס ברסלב ביבניאל. עפ"י בקשתו ייקבר בבית העלמין שבמעלה הר יבניאל.

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ------------------
כ-30 נפגעים חלקם ילדים ותינוקות טופלו הלילה ע"י מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'שרון' כתוצאה משאיפת עשן עקב שריפה שפרצה סמוך לבניין ברחוב אסירי ציון בחדרה, הנפגעים פונו במצב קל לבתי החולים.
 ------------------
ברכת מזל טוב לאברהם בריסק יו"ר משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' לנישואי בנו הערב
 ------------------
'ישראל היום' בפרופיל מלא על דניאל אברמס, מי שמממן את קמפיין החלפת שלטון נתניהו: ידיד קרוב של אולמרט ואהוד ברק, תורם מיליונים לקרן החדשה לישראל, מימן את המחאה החברתית ותורם למרכז פרס לשלום.
 ------------------
ברכת מזל טוב ליגאל רווח יו"ר משרד הפרסום 'אפיקים' לנישואי בנו הערב.
יאיר לפיד קורא באולפן 'ווינט' ליועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית נגד רה"מ בנימין נתניהו.
 ------------------
'ידיעות': הדרישה החדשה של 'הבית היהודי': תיק ביטחון הפנים לאיילת שקד כתנאי לכניסה לכל ממשלה.
 ------------------
הרב דוב לנדאו הבוקר ב'המודיע': "מהיום אינני אחראי לנעשה במערכת הכשרות של חוג חתם סופר בני ברק".
דיווח נרחב הבוקר על פטירת הצדיק מיבניאל מוהרא"ש שיק זצ”ל ב'המודיע', יתד נאמן, ו'המבשר'. ב'הפלס' אין איזכור.
 ------------------
הרב אבנר סלמה ממייסדי קהילת ברסלב ביבניאל בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" מספר בקול בכי על הצוואה של מוהרא"ש שיק זצ"ל שקורא להגיע לתפילה בקברו ביבניאל, על הקשר שלו עם מוהרא"ש וחזרתו בתשובה, ומי ימשיך את דרכו? וכמו כן מדווח על ההיערכות להלוויה שתיערך הערב ביבניאל, וקורא לכל מי שזכה להתחזק דרך לימוד בספריו או שיעוריו של מוהרא"ש שיק זצ"ל להגיע ולהשתתף בהלוויה.

------------------
העיתונאי אלימלך גרסטל בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "דחפורים של עיריית צפת בראשות אילן שוחט ניסו להרוס את בית הכנסת הליטאי היחיד בדרום העיר - רידב"ז עקב הטענה שהוא נבנה לא כחוק, לאחר מאבק עיקש מול אברכים ובחורים שהגיעו למקום הדחפורים עזבו את המקום, האברכים יישארו במקום עד לכניסת השבת מחשש שיבוצע מחטף להריסת בית הכנסת לפני השבת"
------------------
יאיר אטינגר ב'הארץ': "אלי ישי התחיל כבעיה של דרעי והפך לבעיה של בנט. הגורמים החרד"לים ביחד סימנו את נפתלי בנט, לא את אריה דרעי, כאויבה האמיתי של המפלגה, וזה העימות העיקרי של המפלגה".
------------------
 מנחם גשייד בתוכניתו של אליטוב ב'קול ברמה': "אלי ישי לא עובר ולא יעבור את אחוז החסימה. להביא 130 אלף קול זה קצת יותר מכמה פוסטים וכנסים".
------------------
יוסי אליטוב בקול ברמה: "אורי אריאל פתח מטה רשמי לאלי ישי ועובד בשבילו בגלוי".
------------------
'יתד נאמן': הח"כים ליצמן וגפני בראיון משותף, נוכח קריסת מערכת הבריאות, בקדנציה של גרמן ולפיד.
------------------
'המודיע': כל חברי בד"צ 'מחזיקי הדת' בעלזא, בשיחה משותפת עם טוביה פריינד לרגל 35 שנה ליסוד מערכת הכשרו
------------------
 פשקווילים נזרקו בערב שבת במאה שערים נגד גאב"ד העדה החרדית שהתראיין ל"כפר חב"ד" על הרבי מחב"ד זצ"ל
------------------
בוז'י הרצוג השוהה בחו"ל במתקפה על נתניהו ונאומו הצפוי בקונגרס: "ביבי זורק את ביטחון ישראל מתחת לגלגלי אוטובוס הבחירות. הוא חייב לבטל את הנאום שמסכן את הביטחון שלנו"
------------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק התמוטט באמצע סעודה שלישית בביתו. כוננים שהוזעקו למקום מדווחים על קוצר נשימה. פונה לביה"ח הדסה עין כרם.
------------------
 אמנון אברומוביץ באולפן שישי: "גם אביגדור ליברמן וגם אריה דרעי הודיעו - נצטרף רק לממשלה בראשות הימין"
------------------
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק אושפז במחלקת לב ב'הדסה' עקב בצקת ריאות. כשלפני מס' חודשים התמוטט הושתל בגופו קוצב לב.
------------------
'ערוץ 2': היועמ"ש והאוצר מגבשים קריטריונים חדשים לפיקוח על הכספים הקואליציונים. המטרה: לפרסם את הכללים עוד לפני הרכבת הממשלה כדי למנוע שחיתות
------------------
 ליברמן ב'פגוש את העיתונות': "אדרוש להיות שר הביטחון. נעשה הכל כדי שהמחנה הלאומי יישאר בשלטון"
------------------
מחר בשעה 11:30: ח"כים מ'המחנה הציוני' יקיימו מסיבת עיתונאים מול משרדי 'ישראל היום'
------------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מבאבוב יגיע הערב לכותל עם מאות מחסידיו. כ-25 אוטובוסים נשכרו מ'אגד'. אין כניסת רכבים לחניון הכותל. מחסומים נפרסו ברחבה.
------------------
 העיתונאי קלמן ליבסקינד בטורו ב'מעריב': לראשונה בחיי אצביע ליכוד במחאה על רדיפת התקשורת נגדו. הרה"ר הגר"ד לאו ששהה השבת בבני ברק לרגל הולדת נכדתו, סעד סעודה שלישית יחד עם איש העסקים חיים פינק בבית עו"ד רוני פאלוך.
------------------
מנחם כהן מ'חב"ד און ליין' בטוויטר: מיליונר אמריקני בודק אפשרות להשקיע כספים במדיה החרדית, במטרה להכשיר את דעת הקהל לממשלת שמאל. את המדיה החב"דית, הוא לעולם לא יצליח לקנות
------------------
 יצחק הורוויץ בטור ב'בחדרי': ח"כ משה גפני הצהיר ביום חמישי ש'דגל' מעולם לא הלכה עם ממשלת שמאל. העובדות: ב-1999 'דגל' הצטרפה לממשלת השמאל בראשות אהוד ברק
------------------
הקול החרדי': אלפים השתתפו בליל שבת בטיש ההיסטורי של האדמו"ר מבאבוב בירושלים. אך שיירת רכבי ערבים עם סמל הביקור שנסעו בגאולה בליל שבת עוררו תמיהה רבה.

 מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: קמפיין ׳יהדות התורה׳ יצא לדרך.
חיים קליגר מנכ״ל מגזין ׳זמן׳ בראיון: ״אין משהו שונה וחדש, אין סרטונים, בסוף הקול קורא מביא את הבוחרים. יש פוטנציאל להביא קהלים חדשים. מתבשלים מהלכים להביא לאחדות מלאה ביהדוה״ת״.
אבי בן חמו מקהילת ברסלב ביבניאל בראיון: ״גורמים משמיצים את קהילתינו שתוקפת את הרב פרנקל. אנחנו מכבדים אותו, לא פגענו בו. יש כאלו שמנסים לעורר פרובוקציות בימים שאנו עוברים תקופה קשה״.
יצחק הורוויץ עורך ׳בחדרי׳ בראיון: ״החרדים תמכו בעבר בממשלת שמאל והתחרטו. הם לא יחזרו שוב על הטעויות האלו. גם בחלומות הרצוג לא יתקן את חוק הגיוס לטובת החרדים״.
סערת הפשקווילים נגד גאב״ד ירושלים - שניאור וובר שראיין את הגאב״ד בראיון: ״יש לו קשר כל השנים עם חב״ד. גורמים משמיצים אותו ופוגעים בכבודו. קיבלנו מאות תגובות על הראיון מכל העולם. לא חוששים מטרור״. מני גירא: ״שלושה ימי הטרדות מצד אלו המשייכים עצמם לפלג הביאו אותי להבנה המכאיבה על הפשע שנעשה לדמותו ותורתו של הגר"ש אויערבך ובני התורה בישראל - כשאותו קומץ יצרו תדמית אלימה ובריונית לציבור חשוב ויראי השם״. 
------------------
 מהדורת חצות בסקופים: השבוע המכריע לקראת הבחירות! 
• תלמידו של הרב שך הגרש”א לוין הערב בהתקפה חריפה: "הרב שך הסכים לסגור את יתד אם המודיע יפסיק לכתוב על חבד, הרב שך לא הקים את דגל כדי שימסרו בחורים למשטרה והצבא". ההקלטה המלאה מדבריו.
• ח”כ יואב בן צור חושף בראיון: ״השבוע צפוי כינוס של כל רבני הקהילות עם מועצת החכמים למען ש”ס. אני כיו”ר מטה רבנים פועל למען הכינוס, עד כה כל הרבנים שהוזמנו אישרו הגעתם״.
• עורך לדעת נועם זיגמן בראיון: ״בנט המפסיד הגדול ממלחמת השמאל בנתניהו, הירידה של הבית היהודי בסקרים נובעת מהליכה של הימין עם הליכוד״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.