רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בפברואר 2015

לא הצלחתי להיזכר מתי דרעי נפגש עם העובדים

בשם קמפיין הבחירות מצא לנכון דרעי לתקוף את נתניהו. הוא קרא לו לרדת לבאר שבע להיפגש עם העובדים לפני שהוא יוצא לוושינגטון. דמגוגיה קוראים לזה, אבל מעבר לכך ניסיתי להיזכר מתי דרעי ירד לעובדים בבאר שבע לפני שהחל מסע הבחירות, לא הצלחתי, גם הדובר שלו לא ממש עזר.
נועם זיגמן  ט"ז שבט תשע"ה 20:53
אם יש דברים מעצבנים, זה לראות פוליטיקאים לפני בחירות מפריחים סיסמאות, משקרים במצח נחושה, מספרים לנו על אג'נדה חברתית, ויום לאחר הבחירות אנו רואים אותם שבים למעשיהם, כאילו אתמול לא בחרו, אילו שלשום הם לא הפריחו סיסמאות.
נכון, יש שיגידו נו טוב מה אתה מצפה מפוליטיקאי? אז האמת, אני מצפה להרבה, אבל מקווה שלפחות ייתן את המעט.
למה נזכרתי בזה? כי הבוקר קיבלתי את ההודעה של דרעי. הוא הפריח שם סיסמאות, הוא קרא לביבי לרדת לבאר שבע לעזור לעובדים, ואמר שהרבה יותר חשוב מלנסוע לנאום בארצות הברית. "חייבים לשנות את הכללים, לא ייתכן שאיש היישר בעיניו יעשה, זה משאב של המדינה", הוא אמר שם כשדוברו הדגיש כי הדברים נאמרו בפגישה עם מפוטרי כי"ל.
ניסיתי לרענן את זכרוני מתי דרעי היה בבאר שבע אצל העובדים לפני שהכריזו על בחירות? ניסיתי להיזכר ולא הצלחתי. פניתי לדוברו וזה השיב כי לפני חודש וגם לפני חודש וחצי. "הוא כל שבועים פה" כתב לי הדובר המסור.
הזכרתי לו שגם לפני חודש וחצי כבר היינו עמוק במערכת הבחירות, אז הוא בחר לומר שהוא עושה כן בקביעות לדבריו פעמיים בחודש בכל האזורים. ביקשתי שיבדוק ביומן בכדי ליידע אותי עם אלו עובדים הוא נפגש, באיזה מפעל זה קרה לפני שלושה חודשים, אלו ביקורי עבודה היו לדרעי עם עובדים ומפעלים. התשובה הייתה שהם באמצע סיור. המתנתי, חשבתי שהתגובה תבוא כי בכל זאת גם בצהרים קיבלתי תשובה של "עוד מעט".
ה"עוד מעט" של הדובר לא בא. מוחי לא הצליח להיזכר באיזה תמונה מפוצצת של דרעי עם עובדים. לא בבאר שבע ולא בחצור. לא באופקים וגם לא בקריית שמונה. אולי אלו היו פגישות שקופות, כאלו שלא רואים. אולי.
ולמה זה מעצבן? כי להפריח סיסמאות של קו הסברתי שנקבע לצורך תעמולה וקמפיין בחירות, צריך שיהיה לו משהו מאחור. לא יכול להיות שכעת לפני בחירות יזכרו בעובדים ויטיפו לראש הממשלה על נסיעה לוושינגטון במקום ירידה לבאר שבע. במילה אחת קוראים לזה דמגוגיה. אז בשס ימשיכו עם שקופים, עם מסכנים, עם ספרדים ואשכנזים, אבל הציבור איננו טיפש. פעם עוד היה אפשר למכור זאת, היום הסקרים מוכיחים לשס שכבר לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.