רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


ברוך דיין האמת: נפטר הרה"צ מוהרא"ש שיק זצ"ל, מנהיג קהילת ברסלב "היכל הקודש"  ביבניאל ובארה"ב. בן 75. נפטר לאחר מחלה קצרה בבית החולים במנהטן.
------------------
'הקול החרדי': ארונו של הרה"צ מוהרא"ש שיק זצ"ל מברסלב שנפטר בביה"ח במנהטן יגיע לישראל. ההלוויה צפוייה להיערך ביום ראשון בביהמ"ד הגדול ביבניאל
------------------
ברוך דיין האמת - בירושלים הלך לעולמו הרה"ח ר' הלל רבינוביץ' ע"ה. המנוח הותיר אחריו שמונה ילדים. בניו: ר' שמואל מרמת שלמה, ר'ישראל מקנדה, ר' אברהם יצחק שליח במבשרת ציון, ר'שמעון חבר וועד כפר חב"ד, בנותיו: חנה שטרנבך מבני ברק,לאה פרידמן מירושלים, דבורה הלפרין מירושלים ובת שבע שפיצר מירושלים. הלוויתו תצא בשעה 13:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים
אחיו הוא הדיין הרב יהודה רבינוביץ שנותר אחרון מכל האחים שהלכו לעולמם
------------------
מגזין 'משפחה': הגרב”ד פוברסקי בשיחה כאובה "יש חושבים שבפוניבז' יש מחלוקת, זוהי טעות. כלב הרודף אחרי אדם לנשוך אותו: האם אפשר לומר שיש מחלוקת בין האדם לכלב?"
------------------
'ביזנייעס': מפלגת יחד מודיעה היום (חמישי) כי את מטה ההסברה ינהלו אנשי התקשורת דודי זילברשלג ויואב צור. זילברשלג: "תנועת יחד היא הגשמת חלום ארוך ימים שלי להקמת חזית דתית מאוחדת"
------------------
האדמו״ר רבי מתולדות אהרן נסע לשבת יתרו לבית שמש לכבודו של האדמו״ר מבאבוב 48 שישהה בירושלים שבת קבלת התורה
------------------
בליל שישי האדמו״ר מתולדות אהרן בא במיוחד לירושלים להשתתף במעמד קבלת פנים לאדמו״ר מבאבוב 48 ע״י כולל חיבת ירושלים 
------------------
עמית סגל: במודעה שתתפרסם מחר בעיתון ברוסית, מצהיר ליברמן שמפלגתו תתמוך בממשלת ימין
------------------
'ערוץ 2': אהרונוביץ דורש מהמועמדים לתפקידים בכירים במשטרה בדיקת פוליגרף. היועהמ"ש מתנגד.
------------------
'בחדרי': כנס בחירות של יהדוה"ת מתקיים הערב בצפת. משתתפים: זייברט ויוסי דייטש. הוחלט כי למרות הפילוג בבחירות המוניציפליות בין 'אגודה' ו'דגל', יפתחו מטה משותף ויעבדו יחד.
------------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מבאבוב 48 ביקר אצל האדמו"ר מגור.
------------------
יצחק נחשוני ב'קול ברמה': "הפלג שווים 22.000 קולות, מתוכם 15.000 איש לא ילכו להצביע. תמיד חודש לפני הבחירות ש"ס נמוכה בסקרים, קרוב יותר לבחירות היא ממריאה ועולה".
------------------
נתניה: עשרות רכזי 'לב לאחים' בכנס בחירות בהשתתפות: גפני, מקלב, אשר וסורוצקין.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
בנימין נתניהו בטוויטר: 'הבית היהודי' תהיה שותפה לממשלה שלנו, אבל אם היא תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר. אם הליכוד ירד בכמה מנדטים, הרכבת הממשלה עלולה להימסר לשמאל.
------------------
נפתלי בנט עונה לנתניהו בטוויטר: החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהממשלה), והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם שוב ממשלה עם השמאל).
------------------
 ישראל כהן בטוויטר: הסלוגן של 'יהדות התורה' נחשף: "בחירה לדורות או בכיה לדורות".
------------------
'ניוז 1': הפרקליטות סגרה היום את התיק נגד עו"ד דורון ברזילי ראש לשכת עורכי הדין.
------------------
עפר חדד: הסכם הפסקת האש בין נתניהו לבנט הופר בטפטוף של ציוצים לעבר קולות הימין. מציע לבנט להצטייד בכיפת ברזל, בליכוד עובדים גם על קמפיין לקול הסרוג.
------------------
 מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הרה״ג דניאל זר משחזר בראיון מיוחד את החלום: ״נכנסתי לסלון של מרן באמצע הלילה והאור דלוק, בירך אותי בקולו וביקש שאמסור בשמו: שמי שיבחר ש״ס הוא ימליץ עליו בשמיים. התעוררתי ב-5:10 לפנות בוקר״.
------------------
הסוקר פרופ׳ יצחק כץ בראיון: ״מהפילוחים המדוייקים שלי לפרטי פרטים - יהיה ליהדוה״ת 7 מנדטים. המנדט השמיני הוא חלום כרגע״.
------------------
עו״ד של פוניבז׳ אריאל וינדר בראיון: ״בסרטונים שנמצאים אצלי - פלג ׳המחבלים׳ מחזיקים לפידי אש, אלות ברזל וגז מדמיע. לבקשת ראשי הישיבה לא אפיץ את זה. הראיתי רק לממ״ר דן״.
------------------
הסערה ברבנות הראשית. משה הלר ׳ידיעות י-ם׳ בראיון: ״מרגע בחירתם של הרבנים הראשיים, בן דהן בוחש נגדם. שמועות חזקות על הקשר שלו לתחקיר. יש שם נוסף שמעורב בפרשה, הוא הורחק השבוע מהרבנות״.
------------------
אחרי השמצות ומריבות מתאחדים בצפת. יו״ר יהדוה״ת בצפת נחמן גלבך בראיון: ״הקרע הגדול נגנז, עובדים במטה משותף. מיד אחרי זה נכנסים למערכה נוספת - יש לנו בחירות לראשות העיר״.
------------------
מהדורת חצות בסקופים: קמפיין ההסברה החרדי - "בחירה לדורות" ו-"מי לה' אלי".
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: "אירועי השבוע האחרון גרמו לכך שסופית אין סיכוי להביא את הפלג הירושלמי להצביע ליהדוה”ת ואין מה להשקיע קמפיין בכיוון הזה". 
• עורך 'מרכז הענינים' יצחק נחשוני בראיון: "התקוה שיהדוה”ת יגיעו להסכמה ויפרסמו מודעות בהפלס ולהביא את הפלג הירושלמי לקלפי. גדולי ישראל צריכים להכנס לזה ולא פוליטיקאים"..
•איש ש”ס יהודה אבידן בראיון: "תמונת המצב בסקרים מלמדת שלא ילכו הפעם קולות לאיבוד, לכן אייכלר צריך לחשוש על מקומו, יעקב אשר נכנס לכנסת בבחירות האחרונות רק בשל הסכם העודפים עם ש”ס".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, משה ויסברג, ישי כהן, יקי אדמקר וישראל כהן: חשבון נפש ביהדוה”ת, מה כוחו של הפלג הירושלמי? הקלטת של אלי ישי והרב עובדיה תסייע לגיוס קולות חרדים ליחד?
• קלטת: עימות סוער בין עסקני דגל ובני תורה.
• מצבו של הצדיק מיבניאל, בנו הרב משה שיק בראיון: השמועות לא נכונות, מצבו כרגע טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.