רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


היועץ האסטרטגי רועי לחמנוביץ בראיון: "לא היה משהו מיוחד בעימות בין דרעי וישי " ומותח ביקורת על דרעי: "גם אם אתה צריך לנשום אל תעשה את זה ליד כולם אף אחד לא צריך להרגיש את הלחץ שלך"  ומנתח את הקמפיינים: "קמפיין שס מצויין קמפיין יחד טוב אך יכול להיות יותר טוב"
----------------------
יצחק נחשוני עושה סדר במנצחים ובמפסידים: "ליצמן עשה נכון שלא הגיע מאלו שהגיעו בנט המנצח הגדול" ומתייחס לעימות בין דרעי לישי: " אותי קונה יותר חיוך מאשר התפרצות אותי לימדו שאדם אמיתי לא צריך לדבר בכוח" וחושף: "הוועדה למינוי דיינים אמורה להתכנס אך ייתכן ותדחה בעקבות חוסר הסכמה בין ש"ס לישי". 
----------------------
אליטוב בטוויטר: ‏בנט מוביל בעימות בערוץ 2 בפור גדול על פני כולם. אלי ישי הגיע ממוקד ומושחז והפתיע את הנוכחים.
----------------------
אליטוב: ‏עורך משפחה הרב משה גרילק נפל קורבן לעוקץ של זיוף ראיון בשמו ל״בקהילה״. הערב מיהר העורך יצחק הורביץ להתנצל על התרמית
----------------------
גדולי רבני הציונות הדתית בהם הרבנים דב ליאור שלמה אבינר הרב טאו ועוד  חתמו הצהרים על קריאה לתמוך במפלגת
יחד, לדברהם מפלגת יחד נשמעת לרבנים ותשמור על שלמות ארץ ישראל
----------------------
נועם זיגמן בטוויטר: ראיתי כעת חלק מהעימות בין ישי ודרעי. סיכום: דרעי צועק ישי מחוייך. יונית מזכירה לדרעי למי הרב עובדיה קרא רמאי.
----------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: ‏בנט מוביל בעימות בערוץ 2 בפור גדול על פני כולם. אלי ישי הגיע ממוקד ומושחז והפתיע את הנוכחים.
----------------------
‏ליברמן על בנט בעימות בערוץ 2: אין בינינו יריבות על המנדטים. אנחנו פונים למגזרים שונים, הוא גר ברעננה אני בנוקדים
----------------------
קוקר': שבוע לפורים • מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נשאל על אירועי פורים בעולם הישיבות והשיב: "שום הלכה לא זזה ממקומה בפורים, צריך לקיים כל הדינים כבכל השנה".
הגראי"ל הוסיף: "צריך להיזהר מאד בכבוד רבותיהם, וכבוד חבריהם והדגיש: שגם הרמי"ם והמשגיחים כולם בכלל חומר של מבזה תלמיד חכם".
----------------------
המחבלים משערי חסד  לקחו אחד בשם ישראל רוזנר שיערוך עבורם כתבת יח"צ בתוכנית המקור בערוץ 10  עבור לפיד ועבור הפלג הטרוריסטי מתוך ביתו של מנהיג הפלג בשערי חסד, רק מה שמתברר שהאיש רחוק עד מאוד מעיתונאות עד כדי שהוא נפל  בכל בדיחה שהם האכילו  אותו. כך לדוגמה הם סיפרו לו והוא כמובן דיווח על כך כעובדה שמפלגתם קיבלה שלושה נציגים בעירית ירושלים....
 ----------------------
חברת הכנסת לשעבר מטעם 'העבודה' נאדיה חילו נפטרה ממחלה קשה בגיל 61.
 ----------------------
סדר החתימות ב'קול קורא' למען יהדות התורה שמתפרסם הבוקר ביומונים: שורה ראשונה: מרן הגראי"ל שטיינמן, האדמו"רים מגור ובעלזא, מרן הגר"נ קרליץ, מרן הגר"ח קניבסקי והאדמו"ר מויז'ניץ. בשורה האחרונה: האדמו"רים מערלוי, סאדיגורה והגרמ"ה הירש.
 ----------------------
דן מרגלית בטור על העימות: "הזוכה הגדול - 'ערוץ 2', מכל בחינה עיתונאית זכה הערוץ לשידור ייחודי. אלי ישי הסתיר מהצופים את שותפיו ממחנה כהנא, ולבנט לא היתה תשובה טובה לשאלת דרעי על המעידה בפרשת אוחנה".
 ----------------------
הדלפות מהעימות באולפני ערוץ 2; יוסי אליטוב בטוויטר: נפתלי בנט מוביל בעימות בערוץ 2 בפור גדול על פני כולם. אלי ישי הגיע ממוקד ומושחז והפתיע את הנוכחים. שמעון ברייטקופף בטוויטר: דרעי לאלי ישי; העימות כאן מוקלט. אין צורך להקליט. יש כבר מישהו שעושה את זה בשבילך.
 ----------------------
שמעון ברייטקופף ב'משפחה': "אין יום שאנשי דגל התורה לא תוקעים לש”ס איזה מקל הגון בגלגלים. היכן שאפשר לחולל פנצ'ר בעגלה השסי”ת עושים זאת בחדווה גלויה. סרבו לקיים ישיבה משותפת של המועצות, ואסרו על ראש ישיבה גדול להשתתף בכנס ש”ס".
 ----------------------
 גוש עציון: מחבל שלף סכין וניסה לדקור חייל גולני. החייל דרך את הנשק, ויחד עם חייל נוסף השתלטו על המחבל. בחסדי שמים אין נפגעים.
 ----------------------
אריק בנדר בטוויטר: ההצהרה היום של אריה דרעי בעימות שלא יישב עם יאיר לפיד מקטינה מאוד את סיכוייו של בוז'י הרצוג להקים ממשלה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:

  ----------------------
אתר 'קול חי': בפרסום ראשון: 'בני תורה' מגייסים 1500 משקיפים בספירת הקלפיות לשלול אפשרות של ספסור בפתקים לבנים. המשקיפים ירשמו כנציגי הרשימה הערבית.
 ----------------------
סקר קמיל פוקס עבור 'ערוץ 10': המחנה הציוני 23. הליכוד 21. יש עתיד 13. הבית היהודי 12. כולנו 9. ש"ס 7. יהדוה"ת 7. ישראל ביתנו 6. מרצ 5. יחד 5. ערבים 12.
 ----------------------
יאיר לפיד בראיון למאקו: "יחד עם בנט קיצצנו את תקציב הישיבות החרדיות והעברנו את חוק הגיוס".
 ----------------------
אתר 'קול חי' יצא לבדוק מה קורה במטה המרכזי של יהדוה"ת בב"ב שהושק בקול רעש גדול, וגילה חושך ושממה. מפות הניילון המלוכלכות מהפתיחה, עדיין על השולחנות.
 ----------------------
אמנון אברמוביץ' ב'ערוץ 2': החקירה תתמקד בשרה נתניהו ועזרא סיידוף, לא בבנימין נתניהו.
 ----------------------
סקר 'ערוץ 1' - לאחר פרסום דו"ח הדיור: הליכוד 24. המחנה הציוני 24. הבית היהודי 12. יש עתיד 12. ש"ס 7. יהדוה"ת 7. ישראל ביתנו 6. יחד 5. מרצ 4. ערבים 12.
 ----------------------
בוז'י הרצוג הערב ב'פילפוליטיקה': " לא אתן יד להדרת חרדים בחינוך ובדיור כמו שהיה אצל נתניהו. החרדים לא התחייבו ללכת רק עם ביבי. לא נשב עם 'יחד' בגלל ברוך מרזל הגזען".
 ----------------------
ב"ב: המיליארדר דן גרטלר תלה הבוקר שלט מחוץ לביתו: "בחירה לדורות - ג".
 ----------------------
עורך עיתון כפר חב"ד אהרן דב הלפרין ב'פילפוליטיקה' ב'קול ברמה': "צריך ללכת עם הימין למרות גזירת הגיוס של נתניהו ולמרות הקפאת הבניה בשטחים".
 ----------------------
ישראל כהן בטוויטר: מוקדם מהצפוי. מזכיר מועצת גדולי התורה הרב מרדכי שטרן, כעת בסבב החתמה בין בתי גדו"י על ה'קול קורא' לקראת הבחירות.
 ----------------------
העימות: השם שהוזכר הכי הרבה פעמים: "מרן" - יותר מ-40. יאיר לפיד דיבר על גיוס החרדים - 5 פעמים.
 ----------------------
'הקול החרדי': יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות הממשלה בוז'י הרצוג הגיע הערב לניחום אבלים אצל מרן הגר"נ קרליץ.
 ----------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': העימות הסוער - המנצחים, המפסידים והפרשנות החרדית!
אריק בנדר 'מעריב' בראיון: "אריה דרעי ניצח את אלי ישי. עוד יומיים נשכח מהעימות, הוא נערך מוקדם. החרדים החרימו שוב את לפיד. ההישג של העימות: הצליחו להושיב את דרעי וישי ביחד".
משה גלסנר מגיש המהדורה ב׳קול ברמה': "ההפסד של לפיד - ניצחון של החרדים. השאלה הגדולה: אם ליצמן היה מששתף, האם לפיד היה ניזוק יותר? דרעי היה במיטבו,  ישי נצמד למסרים שלו בלי להשיב להטחות דרעי״.
אבי גרינצייג עורך 'בחדרי' בראיון: "אחרי בנט - דרעי המנצח הגדול שכיסח את לפיד וישי. ליצמן לא יכל להרוויח מהשתתפות בעימות".
ומדוע ליצמן נעדר? יועצו יעקב איזק בראיון: "במבט לאחור מדובר בהחלטה נכונה. אנחנו צריכים לפנות קודם כל לקהל שלנו. עדיף שלפיד יתנגח עם כחלון ולא עם ליצמן על חוק הגיוס".
מני גירא: מסתמן: השבת יכריזו בבתי המדרש של האדמו״רים מבעלזא ויז'ניץ ובאיאן - על כל א׳ וא׳ לפעול ולהפעיל למען רשימת יהדות התורה ג׳.
ש"ס - ח"כ אברהם מיכאלי חושף: "אמנון כהן פועל יומם ולילה ומגייס קולות לש"ס. הערב השתתפנו יחד בכנס גדול לבוכרים באור יהודה".
יהדוה"ת - מנהל המטה בב"ב ראובן קורלנסקי מגיב להאשמות: "המטה פעיל ותוסס. ממוצ"ש הוא יתמלא בפעילים. חילקנו הערב חומרים בכל המתמידים, מחר בכל תלמודי התורה. יזמנו מהלך חדש - כל ערב 10 כנסים בתוך השכונות".
 ----------------------
מהדורת חצות בסקופים: עימות בחירות 2015 בשידור חוזר, דירוג המנצחים והמפסידים.
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: "הדירוג שלי: בנט דרעי כחלון אלי ישי וליברמן. ביהדוה”ת מבקשים להשלים את הקולות שהלכו ליחד על ידי קולות מהקהל של ש”ס. לא זקוקים לתמונות - המטות ביהדות התורה רדומים כי סומכים הפעם רק על הקול קורא, איפה הג'ינגל הופץ חוץ מהווטסאפ?"
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי, ישראל כהן, ומשה ויסברג על המנצחים והמפסידים בעימות ערוץ 2.
• כנס סיעת 'בני תורה' באיצטדיון ארנה, שמואל אלישיב ממארגני המעמד: "לפי הביקוש במוקדים ביום שני הקרוב יסתיימו הכרטיסים לאירוע, הכינוס יהיה פוליטי וראש הישיבה יאמר ברור למי להצביע, בקרוב: גם לסיעת בני תורה מועצת גדולי התורה - יהיו חברים בה תלמידי חכמים לא פחות מהמועצות האחרות".
• כנס ש”ס ב'יד אליהו', אשר מדינה: "הכל מאורגן כמו צבא. יהיו הפתעות על הבמה - רבנים שמעולם לא השתתפו בכינוסי בחירות יוצאים מגדרם".
• הדיין הרב גדליהו אקסלרוד: "שמחתי שהרב מאזוז הבהיר את עמדותיו, מה שכאב לי במיוחד זה נושא הגיור ולא ענייני חב”ד".
• הקלטת של ישראל פרידמן, האם מדובר בהקלטת סתר? והאם מותר לפרסמה?
----------------------
הציונים נגד הרב יצחק יוסף.
סרטון שפורסם על ידי אנשי דרעי שבו אמר הראשון לציון בכנס קטן ופנימי דברים בשבח מפלגת ש"ס מסבך את הגאון רבי יצחק יוסף לפי החוק של המדינה.
את הדברים הרב לא אמר בתקשורת אבל לאנשי דרעי שבשביל לקושש כמה קולות, לא היה אכפת והם פרסמו את הסרטון.
כעת המדינה רוצה לתבוע את הראשל"צ בגלל החוק האוסר על רב להתבטא בבחירות.
תתביישו לכם אנשי דרעי שעל הסרטון בערוץ 2 אמרתם שמרן לא אמר את הדברים בפורום, (למרות שבפועל לא היית פגיעה במרן) אבל את הסרטון הזה שהרב יצחק לא אמר בשיעורו השבועי, או בפורום ענק, לא פחדתם מלפרסם.
מעניין אם אבי מימרן יעשה הערב בקול חי שערוריה על מי שהעז לפרסם סרטון שפוגע ברב יצחק יוסף.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.