רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


סיכום פוניבז: גם היום חלוקה של ההיכל טורים צפוניים מחבלים. דרומיים בני הישיבה. המחבלים לא מצליחים למלאות את הטורים הצפוניים. דוחק עצום בטורים הדרומיים של בני הישיבה גם במעברים שבין הטורים מחוסר מקום.
החזן מבני הישיבה. 
הממ"ר שעלה להיכל הוכה בתדהמה לנוכח המצב.
--------------------
הרב הראשי לאו הוזמן לנסיעות עבודה בחו"ל, והמזמינים מימנו גם את עלויות הטיסה והשהייה של רעייתו. האם המימון חוקי? לשכת הרב: הרבנית השתתפה באירועים על פי דין
 --------------------
הדרדר שוב מצבו של האדמו"ר מוהרא"ש שיק ומוגדר קריטי. עצרת תפילה היום ביבניאל.
 --------------------
ברסלב: *** התראות חרום !! להתעורר!!  המצב עם מוהרא"ש קריטית מאוד,
אנא תתפללו
 --------------------
'ווינט': גם בבית שמש: 400 חרדים הפגינו אמש נגד מעצר הבחורים שלא התייצבו בלשכות הגיוס וזרקו אבנים על שוטרים.
 --------------------
בחתונת בן יעקב ולנשטיין ח"מ עיריית מודיעין עילית השתתפו אמש: משה גפני, אורי מקלב ויריב לוין.
 --------------------
ארליך בטוויטר: הניסיון לשרבב את גפני למחיקת החובות בכוכב השומרון הזוי עד מגוחך. ב-24 שנותיו בפוליטיקה לא דבק בהתנהלותו רבב.
 --------------------
אליעזר שולמן בטוויטר: ‏26 שנה מסייע ח"כ משה גפני לעמך ישראל וגם לשועי הארץ במחיקת חובות, הורדת ריביות ועוד. רבב לא דבק בו. עד שהערב מישהו הכניס את שמו להקלטה טפשית
 --------------------
בכינוס היערכות לבחירות של 'אגודת ישראל' בביתר עילית השתתפו: ח"כ פרוש, רה"ע רובינשטיין, סגני רה"ע, חברי המועצה ונציגי הקהילות בביתר.
 --------------------
שוטר חרדי הותקף מילולית ברח' בר אילן כשניסה לבצע מעצר חשוד ברחוב גרוסברד. במקום נוצרה התקהלות והוא שלף את נשקו.
 --------------------
ח"כ מאיר פרוש בכנס בביתר: "אנו מתכנסים למצוא את הדרך לקבל את מקסימום הקולות בביתר, שכל אחד ירגיש שכל קול הוא חשוב, כך שיהיה את הכוח לנציגים לתקן את מה שעשתה הממשלה בשנתיים האחרונות"
--------------------
סקר מאגר מוחות בראשות פרופסור כץ עבור קול ברמה:
הליכוד 24
המחנה הציוני 24
הבית היהודי 14
הערבים 12
יש עתיד 11
כולנו 8
שס 6
יהדות התורה 6
מרץ 6
ישראל ביתנו 5
יחד 4

להמשך המבזקים כנסו כאן:

--------------------
דרמה באי.די.בי. מוטי בן משה עלול לאבד היום את השליטה בחברה, שותפו אלשטיין צפוי להפוך לבעל השליטה הדומיננטי.
 --------------------
 'משפחה' חושף: "גורמים בשמאל הישראלי ניסו לרתום אישי ציבור חרדיים לקמפיין מדיני בעד השמאל". --------------------
צביקה גרוניך ב'כיכר': חברי מועצת העיר ירושלים דייטש, פינדרוס ורוזנשטיין, דורשים מהיועמ"ש לעירייה, לאכוף את חוק העזר העירוני ולסגור בתי עסק שפתוחים בשבת.
 --------------------
'משפחה': שלוש הפנים החדשות ברשימת ש"ס לכנסת: חיים ביטון, יגאל גואטה ומיכאל מלכיאלי בראיון משותף.
 --------------------
סקר TNS טלסקר עבור 'וואלה': הליכוד 26, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 12, יש עתיד 10, כולנו 8, ש"ס 7, ישראל ביתנו 7, יהדוה"ת 7, יחד 4, מרצ 4, ערבים 12.
 --------------------
אוריה אלקיים חושף בגל"צ הקלטה של הרב עובדיה יוסף שאמר שבועות ספורים לפני שנפטר לאלי ישי: "אתה יושב ראש נאמן, שליח נאמן. אתה מזומן לחיי העולם הבא". זאת כשדרעי מכהן בתפקיד. מרן מדגיש את נאמנותו של ישי כיושב ראש, אף על פי שזה סיים את תפקידו כמה חודשים קודם לכן.
 --------------------
אטילה שומפלבי ב'ערוץ הכנסת': "משבר ביחסים בין בוז'י לציפי. מנהלי המטה מנסים להסתיר זאת בדרכים שונות".
 --------------------
'כיכר': הרב מיכאל לסרי וצוות עוזריו מארגון 'ערכים', הותקפו באלימות בידי שני שודדים כהי עור ורעולי פנים בעת שהותם במיאמי.
 --------------------
 יוסי אליטוב בטוויטר: האם גם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו"ר הקואליציה זאב אלקין בדרך להשתרבב לפרשת החברה לפיתוח השומרון וישראל ביתנו?
 --------------------
אליטוב בטוויטר: בעוד שסוגיית ראשות הממשלה לא הוכרעה סופית, דבר אחד ברור: איש לא יתחרה עם יאיר לפיד על תפקיד יו"ר האופוזיציה הבא. לפיד זכה בו בדין.
--------------------
חשש לחילול קברים במתחם קבר שמואל הנביא בירושלים, פקחים שנכנסו לשטח גילו עצמות אדם בחפירות במתחם.
 --------------------
'ווינט': המצלמה המוסתרת הוצבה ע"י המשטרה בלשכתו של ר"ע רמת גן ישראל זינגר.
 --------------------
ח"כ מאיר פרוש מתחיל בכינוסי פעילים לקראת הבחירות. הערב בביתר, מחר באלעד ובמוצ"ש במודיעין עילית. מקיים פגישות עם ראשי הקהילות.
 --------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור בחרמון ואמר: "אני מבקש לשלוח תנחומים למלך עבדאללה ולעם הירדני, בעקבות הרצח המזעזע של טייס חיל האוויר הירדני. במדינה האיסלאמית של דעא"ש שורפים אנשים חיים, במדינה האיסלאמית של איראן תולים אותם בכיכר העיר, איראן מנסה לפתוח כאן חזית חדשה, זה בנוסף לחזיתות שהיא פתחה נגדנו כבר בדרום לבנון וברצועת עזה"
 --------------------
 'קול ברמה': עימות סוער בין מאיר גל לעליזה לביא, בעקבות סערת צנזור התמונה ב'בחדרי חרדים'.
 --------------------
בערוץ 10 נחשפה הקלטת שיחה של חשוד מרכזי בפרשת 'ישראל ביתנו': בשיחה הוא מזכיר את ח"כ משה גפני. גפני בתגובה: "סייעתי להם מול האוצר כמו לאלפי גופים במדינה מכל חלקי האוכולוסייה, כשהיועמ"ש העלה השגות, עצרתי".
 --------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: 40 יום לבחירות - הקמפיינרים החרדים מדברים!
שעיה איצקוביץ ׳יהדוה״ת׳ בראיון: ״בסוף השבוע נחשוף את סיסמת הבחירות. ננהל קמפיין סוחף ויחודי שמדבר לכל המאוכזבים והמורדים. לא נרמז על כאלו שמחריבים את הבית, נתמקד באחדות״.
אשר מדינה ׳ש״ס׳ בראיון: ״חשפנו היום את קמפיין ׳השקופים׳ בגרסה החרדית. לראשונה מדברים בגלוי: כמה מתעללים ב׳שקופים׳ החרדים וכמה הם מופלים לרעה. לש״ס יש מסורת תמיד להפתיע את הסקרים והסוקרים״.
מועמד ׳הבית היהודי׳ בצלאל סמוטריץ׳ בראיון: ״התחלנו להשתקם מסערת אוחנה ולהחזיר מצביעים הביתה. גם אם מרזל יצליח בספק לעבור, הקהל מעדיף מפלגה גדולה בקואליציה עם החרדים, מקטנה באופוזיציה״.
סערת ׳ערוץ 10׳ וגפני - עורך ׳משפחה׳ אליעזר שולמן בראיון: ״על גפני אפשר לומר שלא ראה תחנת משטרה מבפנים. מעולם לא נחקר. שירבבו את שמו ועשו סיבוב תקשורתי״.
נחמיה גרשוני ׳פרויקט 61׳ בראיון: ״בפילוחים שלי - יהדוה״ת יעברו את המנדט ה-7. אסור להציף את נושא גיוס החרדים״.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 --------------------
מהדורת חצות בסקופים: יוצאים למערכת בחירות, החל מסוף השבוע גם יהדוה”ת על המפה.
• שעיה איצקוביץ מנכ״ל 'תוצאות אפקטיביות' בראיון: נוביל קמפיין שלא היה עד כה. בעיתונות סופ״ש נחשוף את הסלוגן שיוביל את המפלגה בבחירות. לדעתי הפלג הירושלמי יצביעו בסופו של דבר ליהדוה”ת.
• מחאת הרכבים בכבישי הארץ, אשר לפקוביץ מהמארגנים: הופתענו מכמות הרכבים, עד לשחרור הבחורים ימשכו המחאות עד שלא יהיה אדם במדינה שלא יחשף למחאתינו.
• הקרע בציונות הדתית בין הבית היהודי לאלי ישי - ר״י ההסדר בשדרות הרב דוד פנדל, התומך בבנט, בראיון: קיימת מתיחות זמנית שאחרי הבחירות נאחה אותה.
• ר״מ הישיבה אריאל בראלי, התומך בישי: בנט הרס את זהות המדינה, הבחורים מבולבלים ועדיין מתלבטים במי לתמוך.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: יקי אדמקר, איתי גדסי, ישי כהן, עד כמה גפני צריך לחשוש מהקלטות הערב בחדשות 10? האם לפיד עלול להתחזק משמעותית מקמפיין הגיוס? מה עומד מאחורי הפירסום נגד הרב לאו?
• הסערה בכשרות חוג חתם סופר - תלמיד הגר״י אונגר זצ״ל יצחק פרידמן: כבר לא נשאר אף חבר בד״צ שמינה בזמנו הרב אונגר. ציבור גדול כבר לא סומך על הכשרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.