רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

מכתב גלוי לכת העדה החרדית - אתם מסייעים לפרוטקשן מאפיונרי

מאת איש העדה החרדית

כאדם שגדל במוסדות של הקנאים במאה שערים, שאתם מתיימרים להקרא "טהרת הקודש" והחינוך הטהור, רציתי לגלות את פרצופכם הזדוני האמיתי ואת המאפיה שאתם מנהלים ומוציאים כספים בכוח הזרוע, והכל כמובן בשם קברי ישראל וקברי קדמונינו ומערות וכוכין מימי בית ראשון וכ"ו.
אתם מפגינים והורסים לאלפי אנשים את החיים והפרנסה ומורידים לטמיון אלפי דירות שאנשים שילמו עליהם טבין ותקילין והכל נטו רק לשם כסף
שוב פעם :
רק לשם כסף
איפה שמישהו חושב לבנות משהו אתם באים לקבלן קודם בשקט, ומנסים לראות אם יתן לכם את הסכומים שאתם דורשים בעבור קברים עתיקים שמצאתם שם ביחד עם דרווין מימי טרום האבולוציה, ואם לא הולך לכם והקבלן והרוכשים לא פראיירים ולא מוכנים להכנע לפרוטקשן המאפיונרי שלכם, אתם ישר מתחילים עם הפגנות ואלימות ולמרר לרוכשי הדירות את החיים (כמובן משועממים ומובטלים וריקנים יש לכם הרבה בבית שמש, בשביל לבוא וללחום "מלחמת מצווה")
וכאן אומר את מה שרציתי להטיח בפניכם חזירי ומשועממי וחלאות העדה החרדית,
אתם אלו שדואגים למתי ולקברי ישראל????
כאחד שחונך וגדל במוסדות שלכם במאה שערים ראיתי שחוץ משנאה תהומית ונאצית לכל מי שלא מגזע העדה החרדית של ירושלים העתיקה, אין לו זכות קיום אצלכם, הוא לא יהודי בכלל אצלכם, אתם מזלזלים בכל הרבנים וגדולי הדור, בניכם ובנותיכם מחונכים ונושמים בבתים ובמוסדות ובבתי כנסת ובקהילות שלכם לשנאה תהומית עד כדי תיעוב פנימי שחודר ל DNA שלהם לשנאה והתרחקות מכל יהודי ששם משפחתו הוא לא:
אייכלר אייזנבאך ברייער גוטליב גוטפרב מינצברג הירשמן ברוין רוזנברג ציינווירט קרויס וכ"ו
ומי מדבר על תיעוב ושנאה וגועל מספרדים ובני עדות המזרח, וכן מחב"ד, ומכל מי שארץ מוצאו הוא לא משוק מאה שערים וקרית הרמ"א בבית שמש. אני זוכר באיזה הנאה נהנו המלמדים שלי להגיד : פרענקים פאראח'ס. היו אצלינו כמה ילדים של בעלי תשובה שהוריהם עזבו את כל העולם הזה רק בשביל להתקרב ליהדות ולגור במאה שערים, ואיזה סבל ושנאה ורוע הם עברו בתלמוד תורה מהילדים והמלמדים, איך המלמדים קראו להם בכל פעם פרענקים שחורים - שווארצע פרענקען.ועם כל מה שלימדו אותנו לשנאה לציונות ולתיעוב של כל מושג השייך או מזכיר את המדינה, כל פעם מחדש הרבי היה אומר בכיתה שבן גוריון היה אומר שהוא שונא את הערבים כי הם דומים לספרדים. וכל הילדים היו מסתכלים על הילדים של הבעלי תשובה בכיתה וצוחקים, (פתאום כן מותר להזכיר את בן גוריון)
ואתם אלו שאכפת לכם מעצמות של יהודים מלפני אלפי שנים???????
אתם????????
אני רוצה לגלות לכם משהו העדה החרדית אין לה יותר ממאתיים שנה בהיסטוריה!!!
המתים האלו הם לא "אונזערע'ס" הם לא משלכם למה אתם נלחמים בשבילהם?????
בזמן קדמונינו לא היו עדיין משפחות עם השמות הנ"ל!!
לא היה אז בחירות ולכן לא היה להם את הזכות לא ללכת לבחירות, ואם כן לפי הביד"צ שלכם הם לא יהודים לכתחילה
 ועוד משהו :
אז עדיין לא דיברו אידיש, ומימילא הם בוודאי לא יהודים לשיטתכם!!!
ומי אמר שהם חס וחלילה לא פרענקים פאראח???
הרי בזמן בית ראשון עדיין לא היו יהודים יוצאי אירופה!!!!!
אם זה מערות קבורה מזמן בית ראשון בוודאי שהם היו פרענקים שחומי עור ונכדים של פרענק בשם אברהם שהגיע לארץ כנען ממחוזות רחוקים בגבולות סוריה טורקיה וכורדיסטאן השם ישמרנו ויצילנו מצרות כאלו.
היוצא מדברינו אלה הוא :
שאתם לא מעוניינים בהגנה על קברי ישראל.
כי מי שמחנך את צאצאיו בשיטתיות לשנאה תהומית נגד כל מה ומי שזז, ומי שמדברים כל דבר האסור נגד כל גדולי ישראל ענקי עולם, ומי שנלחמים ומבזים ורודפים עד חורמה את הראש אב בית דין שלהם רק בגלל שהוא לא מיישר קו ונכנע לעבריינים שלכם, שלא יבוא בשם ההגנה על קברי הקדמונים וקברי ישראל!!!!
לא קברים ולא כבוד המתים מעניין אותכם!!!
אתם מובטלים וחזירים ומשועממים שמעונינים לעשות כסף קל מאיומים על כל פרויקט בניה חדש!!!!
(והראיה הכי גדולה לזה היא: שהלוחמים הכי פעילים שלכם הם המנוולים והמובטלים מכת המערמלשטיין בבית שמש. כת גזענית ומסריחה ודוחה, שכל מי שיצא ממנה נשאר עם נזקים וצלקות נפשיות לכל החיים)
מעניין מאוד למה לא עליתם עד היום להתפלל בקברים הקדושים של ה"בית החיים העתיק" בבית שמש????
רק התחילו לבנות שם וכבר אתם ידעתם שנמצאים שם קברי קדמונינו מזמן האקליפטוס והקוקוס. אם זה בית החיים עתיק למה לא עליתם שם לתפילות בערבי ראש חודש וכ"ו???
למה לא מחיתם ודאגתם שהמנזר בית ג'מאל הנמצא ליד לא ירעה שם את הכבשים שלו במשך הרבה שנים????
למה לא תיחמתם את גדר ה"בית החיים העתיק"????
אין זה אלא שאתם כת מטורפים עבריינים גנגסטרים ושודדים!!!!
והכל עם ההכשר המהודר של העדה החרדית ועל טהרת הקוטג'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.