רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

חסיד חב"ד: בשל הכרת הטוב ל'יהדות התורה' ולהרב שטיינמן נצביע הפעם ג' - מסביר למה הפעם כולם חייבים להצביע 'יהדות התורה'

זה לא סוד, שמאז שהרב שטיינמן מנהיג את הציבור החרדי, ניכר שינוי עצום בכל היחס של הציבור החרדי לחב"ד וכל המחלוקות נפתרו ושלום ושלווה בין כלל הציבור החרדי והחסידי, דבר שהרבי שאף אליו וראה בכך כורח ונחיצות השעה.
 
לאחר עשרות שנות מחלוקות קשות ונמהרות ודיבורים מבהילים ומסמרי שיער נגד הרבי וחב"ד, הרב שטיינמן הפסיק את החרפה באופן ברור וחד משמעי. וראינו את זה ביתד בעת פטירת הרב אשכנזי ע"ה.
 
אלו דברים שרק חלמנו על כך לפני חמש שנים, ואילו אנשי "הפלג הירושלמי" או בשמם המקורי "מחבלים", הם אלו שהוציאו רק השבוע חוברת ומסבירים שהסיבה שצריך להוריד ליהדות התורה מנדטים בגלל שנועצים חרב בהשקפת הרב שך שכבר לא קיימת, ושימו לב, הם מציינים,  בגלל שהרב שטיינמן הפסיק את המחלוקות נגד חב"ד והוריד את החרם על חב"ד!!!.  
 
מעבר לכך, יהדות התורה  מחוייבת כיום רק לממשלת ימין וגם מתנגדים נחרצות גם לממשלת אחדות (כפי בקשת הרבי)  אלא רק ממשלת ימין צרה עם החרדים כרצון קודשו ושאיפתו של הרבי בפרט לאחר התרגיל המסריח.
 
יהדות התורה כיום מייצגת את נושא ההתנחלויות יותר מהבית היהודי, כאשר 160 אלף חרדים ויותר מתגוררים מעבר לקו הירוק. ח"כ גפני העביר מיליארדי שקלים להתנחלויות שהיה יו"ר וועדת הכספים בשקט ובלי צלצולים, ומועצת יש"ע העניקה לו את התואר יקיר ההתיישבות. אבל כל זה בלי לצעוק וכותרות בומבסטיות שרק מזיק לעצם העניין כפי שעושים כמה מפלגות שכל עניינם רק דיבורים ולא מעשים.
 
בנושא הדתי יהדות התורה הובילה את כל המאבקים הכי קריטיים לציבור החרדי כולל בנושא הגיור ומנעה יחד עם הרבנים הראשיים את חוק הגירו המוצע. יש לציין שגם נפתלי  בנט התעשת ברגע האחרון ומנע את קידום החוק.
 
מכתב זה נכתב ללא אינטרס כלשהו. אני מודע שהצעירים שלנו עם דם חם ורוצים לראות משהו חדש. דבר חדש בהחלט נשמע ומצלצל טוב, אבל אנו המבוגרים שעברנו כמה מערכות בחירות, יודעים כיצד כל פעם זה מסתיים במפח נפש וגורם נזק עצום ועוגמת נפש עצומה לרבי, שכל מטרת הבחירות זה לדאוג למנוע חוקים מסוכנים ושיהיה רוב שלא יתנו את ידם למסירת שטחים ופינוי יישובים, ואילו אנו חסידי חב"ד פעם אחר פעם נגררים אחרי נביאי שקר אנשים עם אינטרסים צרים שכל מגמתם זה לשאוף לכסא בכנסת ומנצלים את התמימות החסידית שלנו ומורידים אותנו ביגון שאולה.

מילא אם זה היה בחירות לוועד בית או לוועד הכפר החרשתי, אבל כאן מדובר שנמכרנו אני ועמי ומי יודע חלילה האם לא בקולות חב"ד יחסלו את ההתיישבות ביהודה ושומרון וכל עם ישראל יהיה נתון בסכנה נוראה תחת ממשלת השמאל.
 
ארבעה פעמים בזבוז הקולות המשווע של חב"ד הביא לאסון. בחירות 1992 עלה רבין בגלל מזרחי והסוף ידוע. בחירות 2003 שוב הרסנו קולות עם מפלגת חירות  וקבלנו את ההתנתקות לימין היה חסר 2 קולות למנוע משרון להעביר את ההתנתקות.  בחירות 2006 שוב הלכנו עם חזית יהודית ועלתה ממשלת אולמרט שכמעט הגיע להסכם על חלוקת ירושלים. ולפני שנתיים הלכנו עם עוצמה לישראל וקבלנו את ממשלת לפיד שכולנו סובלים ממנה עד לרגע זה.
 
רבותי יש לנו חסידי חב"ד אחריות כבדה ביותר, ומי יודע איזה אסון שוב נביא על עצמנו, ואחר כך נאשים את כל העולם רק לא את עצמנו.

הגיע העת להתעשת!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.