רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בפברואר 2015

אריה דרעי מצהיר בביקור סיעת ש"ס במוזיאון גוש קטיף בירושלים: "כל ילד במערכת החינוך חייב לסייר במוזיאון גוש קטיף כדי לזכור ולהפיק לקחים"

היום כ"ב שבט "יום גוש קטיף במערכת החינוך", סיעת ש"ס בכנסת הגיע לסיור היכרות במוזיאון גוש קטיף בירושלים.  חברי הכנסת של הסיעה פתחו את הסיור בציר ההיסטורי של חבל עזה  ושאר מחלקות המוזיאון העוסקות בהיסטוריה של גוש קטיף וחבל עזה.
 
חברי הסיעה סיפרו כיצד בהוראת נשיא מועצת חכמי התורה כל סיעת ש"ס התגייסה למערכה נגד תוכנית ההתנתקות מגוש קטיף ודבריו הנחרצים של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעד המשך ההתיישבות בגוש קטיף. יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אמר שישראל לא למדה לקח מהעקירה, ולכן חשוב קיומו של המוזיאון כדי להזכיר למנהיגים מה היה. דרעי סיפר שיש לו זיכרונות טובים מגוש קטיף בעת שהיה מנכ"ל משרד הפנים ששם היו קהילות מפוארות,  מעבר לעקירה, הוסיף דרעי,  ההזנחה של המגורשים היה מחדל נוראי, ועד היום לא ברור מדוע בכלל נעשתה העקירה מגוש קטיף".
 
בהמשך הדליק יו"ר ש"ס את נר הזיכרון לזכר קדושי גוש קטיף. בסיום הביקור המרגש הדגיש דרעי שכל ילד במדינת ישראל  חייב לעבור דרך מוזיאון גוש קטיף כדי להפיק לקחים ולזכור את מה שהיה. אסור לעם ישראל לשכוח את גוש קטיף והתוצאות של ההתנתקות.
 
את דריו חתם יו"ר ש"ס דרעי בספר האורחים "ישר כחכם! עבודת קודש, מאוד מרגש, כל ילד במערכת החינוך חייב לסייר ולזכור ולהפיק לקחים. חזקו ואמצו. בורא עולם ישלם לכם כפועלכם, ומי יתן ונזכה לגאולה השלימה ועם ישראל יחזור לכל ארץ ישראל איש תחת גפנו". 

לגלריה כנסו כאן:











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.