רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

אמש במרכז החדשות

סערת פוניבז'!
עו"ד אריאל וינדר המייצג את ישיבת פוניבז' מול המשטרה בראיון סוער: אנשי הרב מרקוביץ פועלים עם יחצנים מול אתרי האינטרנט והתקשורת בניסיון לשנות את תדמיתם השלילית. יש לנו עשרות סרטונים עם תיעוד של תלמידי 'מסורת התורה' מתנהגים באלימות קשה אך המטרה של הרב כהנמן היא לשמור על שקט! השקט הערב בישיבה היה מתוח ומדומה, הרב מרקוביץ הגיע להתפלל בישיבה בהוראת המשטרה למנוע התפרעויות תלמידיו. יש בחורים רבים ללא מקום לינה לאחר שנהרסו חדרים רבים ע"י בחורי 'מסורת התורה'. התיעוד בידי המשטרה, היא תמצא את האחראים לכך ותעמיד אותם לדין.

חשיפה! מכתב תביעה נשלח לאתר 'וואלה' לאחר שהעלה הבוקר כותרת שקרית על סרטון בו תוקפים בחורי 'מסורת התורה' את בחורי הישיבה. בכתב התביעה: "אנשי הרב מרקוביץ עשו בכם שימוש ציני, בסרטון רואים בבירור את אנשי הרב מרקוביץ מתנהגים באלימות קשה". מחשש לתביעת ענק האתר הפך את הכותרת חזרה.

פרסום ראשון! מחר כינוס חירום במעונו של הגר"נ קרליץ בהשתתפות גדו"י שם תוקם קרן לטובת ביהכנ"ס 'הליגמן' שחוייב ע"י ביהמ"ש לשלם 3 מיליון שקל. בכינוס ישתתפו: מרנן, הגראי"ל, הגר"ח, הגרי"ג, הגרב"ד, הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש.

המדריך למפגין! אברהם טריגר מדריך בקו הפנימי של "נצח" כיצד לחסום לזמן ארוך את כביש גהה בשעות הבוקר.

מכשרים: 055-9996211

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.