רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בפברואר 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


מימרן במשפיעים: אחרי שבת במעוז ש״ס בבאר שבע: יש לי תחושה שאלי ישי עובר את אחוז החסימה.
אליטוב במשפיעים:
יותר מידי אנשים שפגשתי בשבת אמרו לי שבכוונתם להצביע ישי
אברכים של רבי יורם בביתר. חסידים שמפחדים ממשלת שמאל. תימנים שמזוהים עם אמנון.
שולמן במשפיעים:
בסוף השבוע שמעתי מציבורים שונים ולא רק חבד תמיכה בישי. מכתב הרב טאו בנתיים לא הזיק לו. אם ישי יפסיק לעשות טעויות ולמקד את הקמפיין המבולגן שלו יש לו סיכוי.
================
תגובה לאפשטיין: יקח לכם זמן ובסוף תבינו לא רוצים שתצביעו לא צריכים את הקול שלכם גם אם נקבל 6 מנדטים אתם  מחוץ למחנה
================
זאב לא עשה כלום עשרים שנה, הגדיר אותו נכון העיתונאי יעקב ריבלין "נסים זאב ישב עשרים שנה בכנסת על לא עוול בכפו"
================
יש צורך לכתוב על כך שהנ"ל יצא כנגד אלי ישי,בתור אחד שיודע טוב מאוד ואולי אפילו הכי טוב מיהו מכלוף, היה צריך לפרוש עוד לפני ישי, אך בכל זאת החליט לצאת נגדו, יש דין ויש דיין
================
ברוך מרזל: מעולם לא הפגנתי מול ביתו של מרן! אהבתי את מרן בכל ליבי ותמיד היה אומר לי..״ודברת ב״ם- ברוך מרזל״...חבל שיש אנשים שחוזרים על השקר הזה שהפגנתי...
================
אריה היקר!
במשך שנים הייתי מאוהדיך ראיתי בך שליחו של מרן שנרדף. ועכשיו קצת התפכחתי:
כשראיתי את הקלטת שמרן אמר: "הוא לא שומע לי" עליך! הבנתי שלא סתם הגאון הגדול הראשל"צ רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר לא הוזמן לכינוס בארנה ולעוד כינוסים של ש"ס.
ואני שואל
אמר עליך קודש קודשים עטרת תפארת ישראל זיע"א משפט שאתה עושה ממנו הסטוריה. שם אותך ראשון ואתה חושב שזה אטמר שתחליט לרבנים מה לעשות ומה לומר?
אתה נאמן?????
אתה לא!!!!
נאמן לכסא לא לדרכו של מרן.
מתבייש בך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.