רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

הביקור של אלי ישי בחב"ד היה מוצלח ביותר

מאת חב"דניק

אלי ישי הגיע מיד בתחילת ההתוועדות והבית כנסת היה מלא עד אפס מקום.
הרב גלוכובסקי קם ודיבר על השליחות שלנו מהרבי לפעול על כל יהודי ועל שלוחי ציבור שזוכים לפעול בזירות יחודיות.
המשיך ודיבר על ההוראות הברורות של הרבי אלינו לפעול בג' השלמויות,
וסיים בכך שהרבי השאיר לנו להבין לבד בכל עניין איך לפעול ע"פ הוראותיו הק' ולא פירש לנו בכל דבר עד הסוף, וחסידים הם פיקחים להבין לבד. כשהנמשל מובן...
וסיים בברכה להצלחה מרובה לידידנו הרב אלי ישי במילוי השליחות המיוחדת שלו.
והזמינו לדבר.
אלי ישי קם ובירך את הרב.
התחיל לדבר על ג' השלמויות שהרבי דיבר ושאסור שאף אחד לא יהיה על חשבון השני, ושב"ה הקב"ה גילגל שהצליחו להקים בפעם הראשונה מפלגה שנושאת את הדגל של ג' השלמויות.
וכל זאת כעת לאחר שהייתה ממשלה שפגעה קשה בשלימות התורה, בישיבות ובמוסדות התורה וכו' וכו',
וכעת קמו מהצד השני המפלגות החרדיות, שאמרו שעכשיו אחרי שהדת"לים פגעו בשלימות התורה אנחנו נכנס בחזרה לממשלה ו'נחזיר להם'... נפגע בשלימות הארץ, נעשה תהליך מדיני וכו', דבר שממשיך את הקרע הגדול שהממשלה האחרונה התחילה והקרע היה מרחב ומתרחב ח"ו וח"ו.
ובדיוק כעת קמה המפלגה שלא תוותר על אף אחת מג' השלמויות ותמנע את הקרע בעם ותאחד בתוכה את כל ציבור יראי ה' ברוח דרכו של הרבי על ג' השלמויות ואחדות ישראל.
וסיים בהיכרותו וידידותו רבת השנים עם חב"ד. בזה שהוא חניך בי"ס חב"ד ושמכיר שלוחים רבים בכל מקום שהגיע בעולם במסגרת תפקידו.
לאחר הניגון, הרב קם שוב והמשיך בדבריו, ובסוף דבריו בירך את אלי ישי שיהיה לו הצלחה בכל העניינים.. והודה לו מאוד שבא להשתתף בהתוועדות.
לאחר שיצאה הפמליה, קם ודיבר הרב אלימלך שחר ואמר שאמנם הרב מנוע מלדבר על נושאים פוליטיים, אז הוא ידבר בשמו, ואמר שצריך להתגייס בכל הכח לטובת המפלגה של אלי ישי. דיבר על שם המפלגה 'יחד' שמביא בשורה של אחדות ועל 'קץ' שזה בכלל... ואמר לרב גלוכובסקי שהוא לא זוכר אף פעם שהיה לנו בחירה כ"כ טובה מה להצביע. "לא בפעם הקודמת ולא בפעם שלפני הקודמת ושלפניה ושלפניה ושלפניה...".
ניתן לסכם ולומר שהביקור (הדי ממושך) היה מוצלח ביותר, ההתוועדות הייתה מלאה לגמרי והיתה אוירה טובה מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.