רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בפברואר 2015

תגובות @ תגובות @תגובות


למי שיטענו כי כל הדתיים גנבים
יונה מצגר היה ידוע לכל כמי שלאורך כל הדרך, הרבה לפני הרבנות הראשית, השתמש בתככים ובחלקלקות, תוך שהוא לא מבייש את טובי האפיפיורים של ימי הביניים, כדי לקדם את מעמדו.
הדבר היה ידוע היטב. כדי למנותו חברו שתי קבוצות אינטרסים: האחת, של החרדים, שרצו 'יס מן' לרב אלישיב, שלא יעשה להם בעיות בשמיטה וכו'. תשאלו אותי איך הם לא מתביישים למנות כזה לץ, על זה אין מה לענות. השנייה, וכאן אתם נכנסים לתמונה, פוליטקאים חילונים שהבינו היטב שמצגר 'אחד משלנו', כלומר רמאי לא פחות מפוליטיקאי ממוצע, והוא יעזור לאותם חילונים לשמר את הדת במקום הנוח להם, כלומר: תמיד יוכלו לכבדו בטקסים, והוא לא ידגדג אף אחד, כי הדת תישאר בזויה, פוליטית, מכוערת ומזולזלת. הוא חלילה לא יקדם שום נושא ולא ינסה לשנות כלום. העיקר הטקסים.
לכן, בפעם הבאה, אם ממנים רב ראשי אז הוא צריך להיות רב ראשי דהיינו פוסק הלכות משכמו ומעלה, מורם מעם, אדם נשוא פנים ומוכר על החברה כמישהו כזה. כל אדם יכול לגנוב וכל אדם יכול ליפול. אבל על מצגר זה היה כתוב מראש ואנחנו התרענו, וחבל שהוא ביזה כך את הדת
=====================
חב"ד היא סמל להצבעה ימנית-אמונית, אבל החב"דניקים אינם היחידים. בשלומי אמונים מאמינים שאלפי מצביעים חרדים המתעבים את השמאל, יושבים על הגדר ומתבוננים לאן פניה של יהדות התורה. מפלגת יחד של אלי ישי, שנתפסה בתחילה כאלטרנטיבה חרדית אנטי-ממסדית, הפכה בעקבות החבירה למרזל-כהנא למפלגת ימין קיצוני חרד"לית. "ישי שהבין את הנזק אמר שהחבירה למרזל היא כבלוק טכני בלבד אבל מי שנאלץ לחבור מטעמים טכניים וכמי שכפאו שד לאישיות כהניסטית, לא עומד על הבמה ומסביר למה צריך את ברוך מרזל בכנסת", אמר השבוע בכיר בדגל התורה בעקבות מופע האימים של אלי ישי ביד בנימין. 
=====================
ישי עמד על הבמה, הסביר את נחיצותו של ברוך - בלוק טכני - מרזל בכנסת, ורק חסר היה שיסיים בקריאות קצובות: 'כהנא צדק'. למה הדבר דומה? לבני זוג שמספרים בלילה לבני משפחותיהם המתנגדים לשידוך כי הם מתכוונים להתחתן אך ורק לצרכים טכניים של קבלת אזרחות, כשלמחרת היום הם נתפסים על חם, תרים אחר דירה לקנייה באתרי בנייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.