רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


'חרדים10': בחור ישיבה כבן 14 שרץ אל מרכז הכביש בשדרות גולדה מאיר בירושלים נפגע בראשו מאוטובוס חולף. שמשת האוטובוס הקדמית נופצה מעוצמת הפגיעה. למרבה הנס הנער היה בהכרה מלאה ומצבו הוגדר בינוני
------------------
הבעלים של יום ליום גם מחלל שבת ומפעיל עסקים בשבת . קובי מימון . בעבר היה מבעלי ממגיק 1
------------------
בהלווית השר אורי אורבך: הנשיא ראובן ריבלין, רה"מ בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, יו"ר ש"ס אריה דרעי, בוז'י הרצוג, לבני, מקלב, אשר, ניר ברקת, אורי אריאל, יובל שטייניץ, אברהם מיכאלי.
 ------------------
ירושלים: כ-20 מאנשי נטורי קרתא מפגינים נגד משה אבוטבול שהגיע לחנות 'אור החיים' במאה שערים.
 ------------------
הדינר השנתי של ישיבת מיר בחמישי הקרוב בבנייני האומה בירושלים, נדחה כעת עקב מזג האוויר והשלג הצפוי לחמישי הבא.
 ------------------
'חב"ד און ליין': עקב התחזית הוודאית לסופת שלג בירושלים בחמישי בערב והודעת הרשויות על צפי לסגירת כבישים, החליטו בצעירי חב"ד על דחיית ערב חב"ד השנתי, בו היו צפויים ליטול חלק מאות שלוחים מישראל.
 ------------------
סקר 'קול ברמה' של פרופ' יצחק כץ: הליכוד 25. המחנה הציוני 24. הבית היהודי 12. ערבים 12. יש עתיד 11. כחלון 8. יהדוה"ת 7. ש"ס 6. ישראל ביתנו 6. מרצ 5. יחד 4.
 ------------------
'ניוז 1': ליברמן ביקש מהמדינה 978.000 ש"ח למימון הגנתו בפרשה שזוכה. הוחלט שיקבל 65.000 ש"ח בלבד. אלי ישי ושטייניץ קיבלו באסון הכרמל כל אחד 50.000 ש"ח.
 ------------------
עוד מסקר מאגר מוחות עבור 'קול ברמה': 69% מהציבור החרדי מתנגדים שמפלגתם תשב עם 'המחנה הציוני' בממשלה.
 ------------------
קובי נחשוני ב'ווינט': אלפי חרדים משתתפים כעת בעצרת בירושלים לרגל שחרורם של שלושה בחורי הישיבה מהכלא הצבאי.
 ------------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מבעלזא בביקור כעת אצל האדמו"ר מבאבוב בבת ים
 ------------------
היום: יתפרסם דו"ח מבקר המדינה על הוצאות משפ' נתניהו.
 ------------------
היום: ביהמ"ש העליון יכריע לגבי מועמדותם של ברוך מרזל וחנין זועבי.
 ------------------
הגר״ש אוירבך אמר במשאו בעצרת הרבבות אמש בירושלים: "מבית ומחוץ קמים עלינו לכלותינו. הבחורים שקדשו שם שמים בכלא הצבאי הם מעט מהאור שיגרשו את החושך. יחד עם השמחה הגדולה שיש לנו עם הבחורים הללו, צריכים אנו לדעת כי הגזירה הנוראה עדיין בעיצומה ויש לעשות הכל על מנת לבטלה".
------------------
 אריה ארליך מ'משפחה' בטוויטר: דו"ח המבקר שיתפרסם מחר על התנהלות מעון ראש הממשלה יכלול פרט שיסעיר את התקשורת הדתית והחרדית. - אשת ראש הממשלה הזמינה חשמלאי ביום כיפור - לטענתה זה היה במוצאי יום כיפור אבל נרשם כיום כיפור
 ------------------
סקר מינה צמח: המחנה הציוני 25. הליכוד 24. ערבים 12. הבית היהודי 11. יש עתיד 11. כולנו 7. יהדוה"ת 7. ישראל ביתנו 7. ש"ס 6. מרצ 5. יחד 5.
 ------------------
באר שבע: בשמחת הבר מצווה לבנו הראשון של האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא משתתפים: אדמו"רי ורבני משפ' אבוחצירא, הרה"ר לישראל הגר"ד לאו ואריאל אטיאס.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הציבור החרדי הולך ימינה!
הסוקר פרופ׳ יצחק כץ בראיון: ״70% מהציבור החרדי יסכים רק לממשלה עם נתניהו. משחק פוליטי הוא לגיטימי אבל הנטייה של החרדים לימין״.
מני גירא: ״הביקור ברמת השרון: אנשי בוז'י פנו כבר לפני שבועות לתאם ההגעה. אל בוז'י שאמר לרב כי הוא מועמד לרוה"מ התלווה ראש המטה. כרבבת משתתפים בתהלוכה, לפחות מחציתם בני 'העדה'. סיקריק שצעק על הראב״ד שטרנבוך חטף מכות רצח. אחיותיו החרדיות של אורי אורבך יושבות שבעה בביתן. הגב' וולברשטיין בב"ב והגב' זילברשלג ברכסים״.
יו״ר מטה בני הישיבות החדש בש״ס הרה״ג משה פינטו בראיון: ״בני התורה פועלים רק לפי פסק הלכה. מרן הגר״ע יוסף פסק להצביע ש״ס וזאת הפסק לא תהיה מוחלפת״.
הלל הורוביץ שמונה היום לח״כ במקום השר אורי אורבך בראיון: ״נפרדנו בשיחה אחרונה לפני חודש וחצי. היו בינינו חילוקי דעות אבל תמיד נשארנו חברים״.
רפי אוחנה ׳קול ברמה׳ בראיון: ״במיזם של הרדיו הקלפי הנודדת ביקרנו היום בבאר שבע. 300 איש השתתפו, חלק חילונים וחלק חרדים. רובם המוחלט הצהירו שיצביעו ש״ס״.
------------------
מהדורת חצות בסקופים: מפגן כח אדיר בירושלים!
• מנחה העצרת הרב שלמה זלמן ברנד בראיון סוער: חד משמעי שלא נצביע ליהדו״ת. היה כאן בעיקר ציבור ליטאי שפחד עד כה להזדהות והגיע הפעם כדי להביע את התמיכה בבנ״י.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: יקי אדמקר, ישראל כהן, איתי גדסי, עד כמה מפגן הכוח הערב של בני תורה ישפיע על הבחירות? מה היה טיב הקשר בין אורי אורבך ז״ל לחכי״ם החרדים? וההדלפות מדו״ח המבקר מחר.
• שידור חוזר מהראיון האחרון שהעניק השר אורבך ל'סקופים' בט״ז טבת תשע״ה בו התייחס ליחסיו עם החרדים, ועוד.
• הסוקר מנו גבע מנכ״ל מכון מדגם בראיון: ע״פ הסקר הערב בערוץ 2 אלי ישי נוגס בעיקר מהבית היהודי ומעט מש״ס. יהדות התורה ממשיכה לשמור על כוחה בעקשנות.
•הטרור בדנמרק - איש הקהילה היהודית הרב יצחק לבנטל בראיון: השלטונות כאן לקחו את האיומים עלינו ברצינות ומתגברים את האבטחה.
 ------------------
הודעה לעיתונות:
תנועת יחד מרכינה ראשה על פטירתו של השר אורי אורבך
מפלגת יחד מרכינה ראשה על פטירתו של השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך. ישי: "איש יקר ואהוב, סמל ליושר אישי וניקיון כפיים", שטבון: "איש עם אמת פנימית מאוד גדולה ושמחת חיים מיוחד שהעביר שיעור משמעותי לכולנו"
יו"ר המפלגה, ח"כ אלי ישי: "איש יקר ואהוב, סמל ליושר אישי וניקיון כפיים. לצד חילוקי הדעות, אהבתי אותו מאוד והערכתי את אומץ ליבו והגינותו. ברוך דיין האמת, ותנחומי אמת למשפחתו".
המדורג שני ברשימת יחד אשר כיהן כח"כ בבית היהודי לצד השר אורבך ז"ל, ח"כ יוני שטבון: "ברוך דיין האמת. אני כואב את לכתו של חברי השר אורי אורבך, איש עם אמת פנימית מאוד גדולה ושמחת חיים מיוחדת שהעבירה שיעור משמעותי לכולנו. שולח תנחומים למשפחתו, מי ייתן וינוחמו מן השמיים בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".
------------------
44%: ההפגנות עוזרות ליאיר לפיד ויש עתיד
סקר מאגר מוחות עבור 'קול ברמה' מגלה שורה של נתונים מפתיעים • 41% ממשתפי סקר פנים מגזרי רוצים את ח"כ משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, רק 19% רוצים את ליצמן בתפקיד • רק 20% ממצביעי יהדות התורה ו-34% ממצביעי ש"ס סבורים שיש לשלב נשים ברשימה • 69% לא מוכנים שהמפלגה שלהם תשב בממשלה בראשות לבני והרצוג
אבי שיף 19:51 16/02/2015
סקר 'מאגר מוחות' עבור 'קול ברמה' מתפרסם הערב (ב) ומציג מספר נתונים מפתיעים. הסקר נחלק ל-2 כאשר חלקו הראשון נערך בקרב כלל האוכלוסיה ובחן את חלוקת המנדטים, ואילו השני נערך בקרב מצביעים מסורתיים, דתיים לאומיים וחרדים.
חלוקת המנדטים כדלקמן: הליכוד 25, המחנה הציוני 24, הבית היהודי והרשימה הערבית 12 כל אחת, יש עתיד 11, כולנו 8, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו וש"ס 6 כל אחת, מרצ 5 ויחד - 4.
במסגרת השאלון השני, טענו רוב בעלי הדעה מכלל המדגם (55%) כי הם מעדיפים לראות את יו"ר מפלגת יחד העם איתנו אלי ישי בתפקיד שר הפנים, שיעור זה גדול פי-2 לערך משיעור המעדיפים את אריה דרעי (24%), עם זאת חשוב להדגיש כי רוב מצביעי ש"ס מעדיפים את אריה דרעי כשר פנים.
רוב גדול מבעלי הדעה מכלל המדגם (41%) מעדיפים לראות את משה גפני בתפקיד יו"ר וועדת הכספים בכנסת הבאה. שיעור זה גדול פי-2 לערך משיעור המעדיפים את משה ליצמן (19%). קרוב למחצית (40%) סבורים שאסור שיו"ר ועדת הכנסת יהיה חרדי.
רוב מקרב מצביעי יחד העם איתנו, מצביעי ש"ס ומצביעי יהדות התורה מעדיפים את משה גפני כיו"ר ועדת הפנים בעוד שמצביעי הבית היהודי מעדיפים את יעקב ליצמן כיו"ר וועדת הכנסת ועוד כשליש (32%) מעדיפים שיו"ר וועדת הכספים לא יהיה חרדי.
רוב בעלי הדעה מכלל המדגם (56%) סבורים שההפגנות של החרדים בצמתי הכבישים לא תורמות כלל לחיזוק מעמדם של יאיר לפיד ורשימת יש עתיד בקרב ציבור הבוחרים בעוד ש-44% סבורים שההפגנות של החרדים בצמתי הכבישים תורמות במידה מעטה או רבה לחיזוק מעמדם של יאיר לפיד ורשימת יש עתיד בקרב ציבור הבוחרים.
רוב מוחלט מבעלי הדעה מכלל המדגם (78%) סבורים שצריך לשלב נשים ברשימות לכנסת. כחמישית (22%) סבורים שלא צריך לשלב נשים ברשימות לכנסת. עם זאת, התמיכה בשילוב נשים ברשימות לכנסת צונח בקרב מצביעי המפלגות החרדיות ש"ס (34%) ויהדות התורה (20%).
רוב גדול מבעלי הדעה מכלל המדגם (69%) לא מסכימים שהמפלגה המועדפת עליהם תשב בממשלה בראשות המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי ליבני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.