רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

מדוע הפעם אצביע 'יחד'

מאת חסידישער

אני כאדם המשתייך לחוג חסידי (לא גור בעלזא ויזניץ) הולך לבחור הפעם "יחד" עבור אלי ישי
ביהדות התורה לא בוחרים נציגים לפי כישורים אלא לפי פוליטיקה וכוח! 
אם היה רצונם לפעול למען שבת גיור גיוס קצבאות כוללים וישיבות וכו' היה בוחרים נציגיהם לפי בעלי כישורים המתאימים (ודאי לא מוזס מויזניץ)  אלא מאי כל הכיסאות למען אינטרס של חשבונות בנק של יחצנים והציבור כצאן לטבח הולך - לצערי נמאס לי מההנהגה של יהדות התורה כשכל הפשע מנסים להעטיף באיצטלא דמרנן ורבנן שליט"א 
ש"ס בראשות דרעי הוא הדבר הכי מושחת שקיים, דרעי מתבכיין כבר חודשיים על מצב העניים האזרחיים, ואילו במהלך כל 20 השנים האחרונות שהוא מכהן בכנסת לא נקף אצבע למען עניים
אלי ישי הוא בנאדם הגון לעת עתה אינני יודע מה יולד יום ולכן למענו אני בוחר בשביל שהקול שלי לא יגיע להרשע לפיד אחרת לא היית בוחר בכלל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.