רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


עכשיו : משלחת גדולה של תלמידי הגרי"ג אדלשטין עלו בשעה זו לקברו של מרן הרב שך לבכות על הנעשה בישיבה על ידי המשתמשים בשמו
----------------
דרמה בביהמ"ש! השופט נזף במשטרה על מעצר הרב יוסף כהנמן, השופט: על דחיפה ונפילת כובע לא משמש עילה למעצר. והוא משוחרר כעת לבוא לישיבה ללא תנאים. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע אבל השופט סירב. כעת הרב יוסף כהנמן בדרכו חזרה לישיבה
----------------
רעידת אדמה בעולם התקשורת החרדית!
יחידת יהלום בשרות הרשות להלבנת הון עוקבת מזה זמן רב אחרי התקשורת החרדית וכתביה, היום חוקרים פרטיים תיחקרו כתב חרדי בכיר על סכומי כסף גדולים שמועברים לכתבים ולמערכות.
----------------
חנן קריסטל בחצות בקו הסקופים: מי שעבד עלי שמרזל הפגין נגד הרב עובדיה היה אריה דרעי שדיבר איתי לפני השידור אמש. עוד הוסיף מכל המפלגות מנסים לתדרך אבל דרעי מומחה בזה מיזה שנים.
----------------
ברוך מרזל: מעולם לא הפגנתי מול ביתו של מרן! אהבתי את מרן בכל ליבי ותמיד היה אומר לי..״ודברת ב״ם- ברוך מרזל״...חבל שיש אנשים שחוזרים על השקר הזה שהפגנתי...
----------------
דרמה! ישי עוקף את דרעי בסקר הראשון שנעשה לאחר האיחוד עם מרזל.
----------------
הסקר הראשון שנעשה בימים האחרונים על ידי מדגם, מצביע על כך שמפלגתו של ישי מגיע
ל-9 מנדטים, לעומת ש"ס שיורדת ל-6 מנדטים.
נציין שהסקרים שפורסמו אתמול נערכו קודם האיחוד וזה הסקר הראשון שמצביע על הכח של האיחוד.
----------------
דיווח ראשוני על שוד אלים בבני ברק - אלמונים רעולי פנים נכנסו לביתו של קשיש ששב מהלוויה, תקפו אותו באלימות וככל הנראה שדדו אותו. החשודים נמלטו והקשיש פונה לבית החולים 'מעייני הישועה' בעיר. המשטרה חוקרת.
----------------
התקבל דיווח על העובד מטבח הכושי בפוניבז' שהבריח כמה בחורים לתוך הקירור ובכך הציל את חייהם
 ----------------
דובר חב"ד: אם אנחנו הכת שהכי קרובה ליהדות, אז פוניבז' היא הכת שהכי קרובה לדעאש
----------------
מתנדב איחוד הצלה בראיון הישר מהזירה בפוניבז':"בישיבה היו מספר בחורים שנפצעו מגז מדמיע ומסטנדרים, טיפלנו בהם בעזרת ציוד מיוחד לגז מדמיע. חלק מהבחורים איימו עלינו שלא נטפל בפצועים!". ואיך הגיבו אנשי מד"א והשוטרים לחילול ה'?
----------------
הגר”ד יוסף סיפר בכנס בחירות בבאר שבע;  "היה רב אחד שאמר הפעם יש שתי מפלגות אז שב ואל תעשה. התקשרתי אליו אמרתי לו, זה תירוץ, יצר הרע אומר לך את זה. הוא חשב ואמר לי חטאתי, עוויתי, פשעתי, וב"ה כיום הוא עובד לאלי ישי
----------------
הנה שמתי לך פה עוגיות, גז מדמיע, והשוקר חשמלי פה בתיק הקטן .
[ אמא מפונוביז' אורזת לילד ]
----------------
ממ"ר דן במשטרה; ממחר תותר העליה לגבעת פוניבז' רק מעל גיל 45
----------------
האם רב מש"ס אסר להתפלל יחד עם ח"כ אלי ישי? כך טוען גורם בתנועה. ח"כ משולם נהרי, שיצא בהפגנתיות ממניין בו השתתף ישי טוען: "הרגשתי לא נוח מצפונית להתפלל לצדו"
----------------
מפלגת ״יחד״ בראשות חה״כ אלי ישי שמחה להזמין את העיתונאים לכנס פעילים הערב!
----------------
האירוע יתקיים בעז״ה ביום שני 2.2.15 בשעה 20:00 במרכז התרבות יד בנימין.
----------------
בהשתתפות: מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מזוז שליט״א, ראש ישיבת ״תורת החיים״ הגאון רבי שמואל טל שליט״א, יו״ר מפלגת ״יחד״ חה״כ אלי ישי, חה״כ יוני שטבון ומועמדי הרשימה לכנסת
----------------
דובר צה"ל: אנו עושים מאמצים לרגיעה בין הצדדים בפוניבז' במידה ויכשלו המגעים נשקול כניסה קרקעית כדי להשיב את הביטחון לאזרחי בני ברק.
 ----------------
דובר פלג מרקוביץ': זו תגובה טבעית של ההתנגדות נגד פשעי הכיבוש הפוניבזי
----------------
דיווח: מחבלים פתחו בירי  לעבר רכב של אנ"ש אתמול בלילה בשכם לאחר שנכנסו לקבר יוסף הצדיק, אין נפגעים.
בעקבות האירוע, הגר"א ברלנד הורה לא להיכנס לשכם בשבוע הקרוב.
----------------
העימותים סביב מתחם שנלר; הראב”ד הגר”מ שטרנבוך במכתב חריף; "יסכר פי דוברי שקר שמוציאים לעז שאני מתיר ח"ו לפגוע במקום‬, ואני לא מוחל להם לעולם".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
המוועמד ה-12 של ש"ס - גרעון של מעל 20 מליון בהיותו ראש המועצה הדתית
----------------
לאחר  שמרן ראש הישיבה , חכם שלום כהן, שמע מעדיות נאמנות שנסים זאב , אמר להם שהוא עצמאי לנהוג בתוך שס , ככול העולה על רוחו, והוא זה שהקים את המפלגה ולא יהיה שום עסקן שיגיד לו מה לעשות, לא שייך ימשיך איש זה להיות בשס, שעשרות אלפי קולות לא ילכו לטמיון החליטו מועצת החכמים בחוכמה,לאחל לו הצלחה בעשיה  במוסדתיו,
 ----------------
ניסים זאב בקול חי: החכי"ם בש"ס לא יהיו בגיהנום. הם עברו ועוברים יום יום אצל דרעי גיהנום הם עוברים ישר לעולם הבא.
 ----------------
'ביזנייעס': ראש ישיבת פוניבז' הגר"ש מרקוביץ קיבל מכות רצח כעת ליד בנין ישיבת פוניבז'.
 ----------------
זאב ניסה לטרוף אריה לבסוף נטרף על ידי האריה... אז מה יש לו להתלונן?
 ----------------
הסלמה בפוניבז' נמשך: 13 נפגעים מפונים כעת משטח הישיבה, מכות רצח בין הצדדים
----------------
פרשת העמותות: בוז'י הרצוג יתייחס לראשונה לפרשה בהצהרה לתקשורת בשעה 19:00
 ----------------
'בחדרי': מסתמן: הגר"א הלפרין גאב"ד גולדרס גרין יטוס הלילה להמשך טיפול רפואי בישראל.
 ----------------
שר הביטחון בוגי יעלון ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בטוויטר: מצבו של אורי אורבך קשה מאוד, מתפללים ומאחלים לו רפואה שלימה.

העימותים סביב מתחם שנלר; הראב”ד הגר”מ שטרנבוך במכתב חריף; "יסכר פי דוברי שקר שמוציאים לעז שאני מתיר ח"ו לפגוע במקום‬, ואני לא מוחל להם לעולם"
 ----------------
צעירי 'הליכוד' הפגינו אמש מול מערכת 'ידיעות אחרונות' בתל אביב. הפעילים חסמו את הכניסה לבניין וקראו קריאות נגד המו"ל נוני מוזס.
 ----------------
'מרכז העניינים': מחדדים במטה יהדות התורה את החשש להפסד מנדט והופכים אותו לממשי. המהומות מציפות את נושא ההתייצבות ואי התייצבות בלשכות הגיוס. התברר כי מ- 32 עצורים רק 3 באמת לא התייצבו.
 ----------------
אלעד: חלק מתושבי העיר עדיין ללא מים למעלה מ-12 שעות. תאגיד המים מית"ב: "מדובר בפיצוץ בצינור הראשי שנמצא עמוק באדמה. ההערכה היא שתוך שעה תחזור אספקת המים".
 ----------------
אליוביץ ברוטרניק: עד כה נעצרו 15 מפגינים באשדוד בגין הפרת הסדר הציבורי. שוטר אחד נפצע באורח קל ונזקק לטיפול רפואי.
 ----------------
מעריב': 12 עצורים בהפגנות ברחבי הארץ
 ----------------
הפגנות 'בני תורה' על מעצר תלמידים שלא התייצבו לצה"ל, באשדוד, ירושלים, צומת שילת וביציאה מאלעד. עד כה 7 עצורים.
 ----------------
שלזינגר ב'בחדרי': עד כה 21 עצורים. באשדוד הכביש חסום ושוטר פצוע קל.
 ----------------
אלי שלזינגר בטוויטר: 48 עצורים בהפגנות בחמישה מוקדים: 40 עצורים באשדוד, 2 בצומת שילת, 2 בירושלים, 4 בגשר בר אילן.
 ----------------
מוקד זק"א: מפגינים בכביש בר אילן בירושלים גנבו לפני מס' דקות מכשיר קשר משוטר. משטרת ישראל מבקשת שיחזירו את המכשיר בהקדם דרך זק"א. במידה והמכשיר לא יוחזר מיידית, המשטרה תטפל במפגין בכל חומרת הדין.
 ----------------
מוקד זק"א: מכשיר הקשר הוחזר למשטרה.
 ----------------
 נפתלי בנט בטוויטר: הוזמנתי לכנס "הארץ". הסכמתי, על אף הקושי. גיליתי שזה גם כנס של "הקרן החדשה לישראל". לא אגיע. אם מעורבות הקרן תבוטל, אשמח לבוא.
 ----------------
הפלס': "מעצרם של בני הישיבות נעשה בסיועם ועידודם של גורמים חרדיים, מפקד משטרת דן הודה בפה מלא בראיון תקשורתי שקיבל סיוע מעסקנים".
 ----------------
'ישראל היום': בש"ס שוקלים להכריז בימים הקרובים על תמיכה בבנימין נתניהו ועל כך שימליצו עליו אחרי הבחירות. 
 ----------------
ליאור בן סימון דובר משטרת לכיש בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "שוטרי תחנת אשדוד עיכבו לחקירה כ-40 מפגינים בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת נתיבי תנועה בעיר אשדוד, שוטר מג"ב נפצע בפניו מחבטת מוט ברזל ע"י מפגין במהלך פיזור המפגינים ונזקק לטיפול רפואי. המשטרה תמשיך ותבצע אכיפה נחושה ומחמירה כלפי מי שינקוט באלימות או יפגע בסדר הציבורי ותמצה עמו את הדין"
 ----------------
מפלגת 'יש עתיד' בתגובה להפגנות הבוקר: "במקום להפגין טוב יעשו הרבנים והפוליטיקאים החרדים אם ישלימו עם העובדה שרבים מקרב תלמידיהם חפצים להתגייס לצה"ל".
 ----------------
ח"כ אלעזר שטרן בהודעה לעיתונות: "אני מתבייש שיש יהודים במדינה שמכנים את לשכת הגיוס 'לוע הארי' ואת הגיוס 'גזירה', ההנהגה הפוליטית של המגזר החרדי צריכה לעשות בדק בית".
----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: אלו ואלו. הרב מאזוז עצר את השיעור היום כדי להתפלל על השר אורי אורבך. דרעי הורה היום למנהלי רשת החינוך להתפלל על הרב שיק. להסביר יותר?.
 ----------------
'ווינט': 4 חברי כנסת יזומנו אחרי הבחירות לחקירה בפרשת השחיתות ב'ישראל ביתנו'.
 ----------------
'ערוץ 2': במשטרה מבהירים: אם נידרש, נזמן חברי כנסת לחקירות גם בתקופת הבחירות.
 ----------------
מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי השתתפו בהלווית הגרב"צ פלמן זצ"ל. במהלך ההלוויה הכתיר אברהם רובינשטיין מ"מ ר"ע ב"ב את בנו הרב צבי לרב הקהילה במקום אביו
 ----------------
הסקופים: נחתם הסכם בין 'דגל התורה' לקבוצת חרדים עובדים, לפי הסיכום נציג מטעמם יקבל תפקיד בלשכה לפניות הציבור של התנועה, יוקמו בתי ספר ובתי כנסת עבורם. וחוק אפליה מתקנת בתעסוקת חרדים יועבר בכנסת
 ----------------
סיעת 'יש עתיד' בהודעה לעיתונות: "אנו קוראים למשטרה לגלות באופן מיידי את זהות חברי הכנסת החשודים בפלילים. ככל שדוחים את החקירה עד אחרי הבחירות, גובר החשש לשיבוש הליכים ותיאום עדויות"
 ----------------
ח"כ גפני ב'קול ברמה': "הפעם יהיו יותר קולות לא חרדיים ליהדות התורה. אין שאננות אצלינו, עובדים על הקמפיין. לפיד יריב קשה, הדבר היחיד שהוא יודע זה תקשורת. לקחנו בחשבון הכל, גם שביבי יסגור דיל על ממשלת אחדות".
 ----------------
 דיווח: מפגינים בכיכר השבת נגד מעצר תלמידי ישיבה שלא התייצבו בלשכות הגיוס תקפו חייל חרדי. כוחות משטרה במקום
 ----------------
בוז'י הרצוג במסיבת עיתונאים: "ראינו מופע מבוהל של הליכוד, שמפחד אחרי שש שנים לאבד את השלטון. זה היה מביש, ללא עובדות, ללא שום ביסוסים. פשוט שקר אחד גדול".
 ----------------
'הקול החרדי': הותר לפרסום כי אורית לונדון שהלוייתה התקיימה ביום שישי בבני ברק נשרפה למוות. יש חשודים במעשה. הרקע עדיין בצא"פ.
 ----------------
 יאיר לפיד הצהיר הון ב'ערוץ 2': בית ברמת אביב בשווי 6-7 מיליון ש"ח. תוכנית חיסכון: 2.5 מיליון ש"ח. שווי כולל: 10 מיליון ש"ח
 ----------------
'קוקר': יועץ התקשורת דודי זילברשלג הצטרף למחנה ישי.
 ----------------
ח"כ יעקב אשר למימרן ב'קול חי': "ח"כי יהדוה"ת טיפלו באינספור נושאים הקשורים לחרדים העמלים לפרנסתם. ב'יש עתיד' רודפים את כל החרדים, לומדים ועובדים, וטירפדו את פעילותנו להשמת חרדים כדירקטורים במגזר הציבורי".
 ----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: פרעות בגבעת ישיבת פוניבז׳ - מצב מלחמה!
ישראל גליס בראיון סוער: ״חייבים לסגור מיידית על מנעול ברזל את שערי הישיבה. כל יום שזה פתוח זה הרס לעולם התורה והישיבות. כל הבחורים שנותנים יד למחלוקת, זה ירדוף אותם כל החיים״.
עדויות מזעזעות! תלמיד הישיבה מוישי רוזנברגר בראיון: ״גררו פצועים דרך חלונות. אנשי ההצלה יצאו מכוסים עם דם ולבנים. הפצועים ברחו מפחד שיתקפו אותם שוב. היה נראה כפיגוע רצחני״.
יוני יוזעף מ׳הצלה גו״ד׳ בראיון: ״במשך חצי שעה מאז שהגענו לא נתנו לגשת לפצועים. תוך כדי הטיפול בהם חטפנו גם. היינו בשדה הקרב וניצלנו בנס גדול. היו שם רגעים מפחידים״. פוליטיקה.
הגרמ״צ גרוזמן ר״י כפר חב״ד בראיון: ״הרבי ציווה להצביע למפלגה החרדית ביותר, כמו בעבר גם הפעם אצביע ואפעל עבור ג׳. למרות האיחוד של מרזל וישי, יהדוה״ת היא המפלגה המתאימה ביותר״.
אלי אדלר נציג החרדים העובדים בראיון: ״עו״ד מורגנשטרן הגיע להבנות עם ׳דגל׳. אנחנו לא מאוגדים אבל רובנו יצביעו ליהדות התורה״.
----------------
מהדורת חצות בסקופים: מהומות ופגיעה בכבוד התורה!
• איציק הלפרין ערוץ 1 מבנין הישיבה: מצאתי בחורים שנהנים מהאקשן. קשה לספר לצופה החילוני מה מתרחש שם מבלי להיכנס להיסטוריה. המחבלים רשמו ניצחון הערב.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים, משה ויסברג, איתי גדסי, ישי כהן: מה ניתן לעשות בכדי לעצור את המחלוקת? מה תפקידה של התקשורת החרדית בסיקור הישיבה? והאם צדק דרעי שהדיח את ניסים זאב?
• ח״מ עי׳ ב״ב מסיעת ׳בני תורה׳ משה מלאכי: מתקשרים אלי עשרות מהארץ ומהעולם איך העזו לפגוע ככה בכבוד התורה של ראש הישיבה הרב מרקוביץ, הפלג הזה מדרדר בהתחלה רק לא מקיימים פסק דין ואח”כ מדרדרים.
• תלמיד יש׳ פונוביז׳ משחזר בראיון את השתלשלות האירועים: המשטרה חשבה להרגיע את הרוחות אבל גרמה לבדיוק את ההפך..
• בן הישיבה בראיון מהטלפון הציבורי של כלא 6! הבחור שלמה זלמן מילר נ”י: יושבים ולומדים יחד, לא נתייצב גם בעתיד כהוראת גדולי הדור.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.