רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


מני גירא בקול חי : התבטאות נדירה של מרן שר התורה שליט"א היום בענין המערכה הגורלית הקרובה . "אני ורבי אהרון לייב נעבור בכל הארץ להביא את כולם להצביע ליהדות התורה "
----------------
הרב ברלנד הודיע לחסידיו לתמוך באלי ישי בבחירות הקרובות ולהצביע לצפלגת יחד-העם איתנו
----------------
מכה לסאטמער באנטוורפן - רבי אהרן מגיע לפה שבת תרומה דיברו מטראסק טראסק עכשיו אני שומע שבגלל מה שקורה בווילימסבורג הרבה לא יבואו
----------------
אריה דרעי ל'ישראל היום': "מעריך שנתניהו רה"מ הבא, השאלה מה הרכב הממשלה ומי יהיה לידו. כשהיה דיבור 'רק לא נתניהו' התקוממתי. אין התפלגות מש"ס, אלי ישי עזב כמו שכחלון עזב את 'הליכוד'. ש"ס תהיה הפתעת הבחירות".
 ----------------
 ריבלין בטוויטר: דיברתי עם ח"כ ביהדות התורה. שאלתי למה קיצצו בתקציב הפרסום דרסטית. התשובה: ששה מנדטים מביא הקול קורא. היתר עבודה ביום הבחירות. מי צריך פרסום.
 ----------------
אבי בלום בטורו בקו עיתונות': "דגל התורה יוצאת לראשונה למתקפה נגד מפלגת 'יחד' - אלי ישי חבר לנותני ההכשר לברית בנט-לפיד".
 ----------------
 תחזית מזג האוויר: בצפון - גשום וסוער עם חשש להצפות. בחרמון ורמת הגולן - סופות שלגים. לקראת ערב יתפשט הגשם גם להרי המרכז.
 ----------------
עיתון 'אל ערבי אל ג'דיד' הבוקר: חיזבאללה תכנן ב-2008 להתנקש בחייו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט בתגובה להתנקשות מורנייה.
 ----------------
נתניהו: אני מתכוון לדבר בקונגרס לפני תאריך היעד של ההסכם עם איראן, ה-24 במארס, כי ייתכן שלקונגרס יהיה תפקיד חשוב ומשפיע על הסכם הגרעין.
 ----------------
עקב חסימה של המספרים הקודמים: 0559712664 מספר חדש בו ניתן להאזין למבזקים וראיונות של "חדשות 24" גם מכשרים, העבירו גם לחברים.
 ----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ביקר במוזיאון גוש קטיף בירושלים יחד עם חברי סיעת ש"ס
 ----------------
יעקב איזק ל'הבוקר' ב'קול חי' עם מני גירא: "ח"כ יעקב ליצמן עדיין לא אישר השתתפות בעימות ראשי הסיעות ב'ערוץ 2'. יש שיקול למנוע מיאיר לפיד להסיט הדיון מכשלונותיו".
 ----------------
ח"כ מאיר פרוש בשיחה עם סטודנטים בצפון: "שנאת החרדים של יאיר לפיד היא כ"כ גדולה, שהיום המבואס ביותר בחייו יהיה כאשר יהדות התורה תעלה מ-7 ל-8 מנדטים".
 ----------------
'כיכר': אריה דרעי בפגישה עם כל מנהלי האזורים של ש"ס "השטח מתעורר, בשבועיים האחרונים חרשתי את השטח, הציבור היום מרגיש מה קרה כשש"ס הייתה באופוזיציה, נארגן כנסים ועצרות בכל עיר ומושב".
----------------
עמית סגל בערוץ 2: תובנות מהסקרים האחרונים: לפיד וכחלון בעלייה, נתניהו והרצוג בירידה - קמפיין ״אנחנו או הם״ ממצה את עצמו? בנט ממשיך לאבד מנדטים, אלי ישי בטוח בכנסת
 ----------------
'הקול החרדי':  מסיבת עיתונאים בה מסרו כל פרטי חקירת פרשת ההונאה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
'הארץ': שרה נתניהו הורתה למחוק את גדעון סער מתשדיר הבחירות של הליכוד.
 ----------------
ברכת מזל טוב ליגאל גואטה מועמד מס' 10 ברשימת ש"ס לנישואי בתו הערב ביבנה.
 ----------------
ליהיא לפיד רעייתו של יאיר לפיד ברשת החברתית: בושה שאין נשים במפלגות החרדיות. קוראת להצטרפות לקבוצת הנשים החרדיות שדורשות שינוי שהתראיינו אמש ב'עובדה'
 ----------------
'בחדרי': בגל המעצרים בניו יורק נעצרו 50 איש, ביניהם כ-10 חרדים, רובם חסידי סאטמאר. משטרת ניו יורק ערכה מעקב אחרי החשודים במשך כמה חודשים.
 ----------------
ח"כ משה גפני ב'המוסף' עם גאולה אבן: "לא החלטנו על מי נמליץ לראשות הממשלה, לא פוסל איש מהמועמדים וגם לא פוסל ישיבה בקואליציה עם יאיר לפיד".
 ----------------
ח"כ אלי ישי בראיון למשה גלסנר בקול ברמה: "הקמנו את 'מועצת חכמי ישראל' בראשות מרן הגר"מ מזוז, בזמן הקרוב יצטרפו רבנים למועצת חכמי ישראל לא אחשוף שמות של רבנים במועצת החדשה. יש לנו הרבה רבנים שכבר חתמו לנו".
 ----------------
בניחום אבלים ביבניאל: ח"כ מאיר פרוש, ח"כ אלי ישי ור"ע אלעד ישראל פרוש.
 ----------------
'ווינט': פרשת 'תיק הרבנים': ביהמ"ש העליון החליט לדחות את המאסר של מאיר רוזנטל, אהרון גוטסדינר ומאיר רואימי, עד להכרעה בערעור שהוגש.
 ----------------
גירא אצל מימרן ב'קול חי': מרן הגר"ח קניבסקי במענה לאדם ששאל בדאגה מה יהיה בבחירות: "אני ור' אהרן לייב נעבור בכל הארץ ונקרא לציבור לבחור נוכח השעה הגורלית".
 ----------------
האדמו"ר מבאבוב הגיע הערב לבני ברק וביקר במעונם של האדמו"רים מטשערנוביל, נדבורנה, אלכסנדר, סאדיגורה, דארג, מכנובקא וסטריקוב.
 ----------------
'כיכר': חברי מטה ההסברה של 'יהדות התורה' איימו לפרוש במידה ותקציב הפרסום לא יגדל משמעותית.
 ----------------
ב'ערוץ 2' הזמינו את ראשי המפלגות לעימות טלוויזיוני. עד כה אישרו השתתפותם: נפתלי בנט. אביגדור ליברמן. אריה דרעי. בוז'י הרצוג. יאיר לפיד ואלי ישי.
 ----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
סערת דברי גפני.  עורך ׳משפחה׳ אליעזר שולמן בראיון: ״בשלב זה גוש הימין חזק יותר. יכול להיות שגפני טעה הערב. חלקים ב׳דגל׳ חוששים שחב״ד יברחו. ייתכן ורוצה לעשות מו״מ קשוח עם נתניהו״.
סערת הקלטת הרב דרוקמן. הרב חיים דרוקמן בראיון: ״לא אחראי למזייפים שגונבים את דעתי. התקשרו ועניתי בתום לב. זה אסון לעוות דברי רבנים במערכת בחירות״.
יו״ר כפר חב״ד בנימין ליפשיץ בראיון: ״הרב אשכנזי הצעיר הכריז מוקדם כדי למנוע לחצים מכל ראשי המפלגות. בי״ד רבני חב״ד יוציא מכתב להצביע כהוראת הרבי למפלגה החרדית ביותר״.
מני גירא: ״אובמה בפליטת פה מביכה, מסדר לנתניהו הגעה רכה יותר לנאום - בהתייחסות לפיגוע במרכול בפריז אמר על הנרצחים היהודים "קבוצת חברה שנרצחו באופן מקרי ולא מכוון". נתניהו וליצמן שני ראשי הסיעות היחידים שלא הסכימו להשתתף בעימות בערוץ 2. הולכת ומתבוססת ההבחנה שישי יהיה בכנסת הבאה, גפני הערב: לא נחרים כניסתו לממשלה״.
אטילה שומפלבי ׳ווינט״ בראיון: ״החרדים משחקים גם עם הימין וגם עם השמאל, כדי להגיע למצב שהם יהיו בקואליציה ולא באופוזיציה. נתניהו עוד לא ראש ממשלה. זה יכול להיגמר ראש בראש״.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: 37 ימים לבחירות. 
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין חושף: "אלי ישי יקים בימים הקרובים את מועצת חכמי ישראל, שיהיו בה רבנים חרדיים ודתיים לאומיים והוא ישלוט בה לחלוטין. אם הסקרים הערב יתממשו, תקום ממשלת אחדות רחבה מה שלא יעשה טוב לציבור החרדי".
• יעקב אייכלר פרשן ערוץ הכנסת: "בני תורה פועלים גם כן לפי רבנים, ולכן לא שייך לשכנע אותם על ידי מטה הסברה. הם הפתיעו בבחירות ברשויות והם כבר לא פלג ירושלמי אלא מפלגה שיש לה רבנים - לא שייך לשכנע אדם בניגוד לרבותיו".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, יקי אדמקר, ישי כהן ומשה ויסברג: מה הסיבה לזיגזג של גפני? מי הבכיר ביהדוה”ת שמתדרך עיתונאים נגד גפני? ומי הגוף שמממן את פעילות הנשים החרדיות?
• יעקב אמסלם - כל הזמן: "חילוקי דעות בקרב תלמידי הרב יורם אברג'ל באשר לדעתו בעניין הבחירות. בגלל קרבתו לרב מאזוז קשה לו להכריע באופן רישמי".
• מנהל מטה ההסברה של ש”ס אשר מדינה: "בבחירות הקודמות בשלב הזה הסקרים נתנו לש״ס 7 מנדטים, אנו פועלים עמוק בשטח ומרוצים מאוד מהתגובות גם בציבור הכללי ובעיקר בקרב תלמידי מרן". 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.