רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בפברואר 2015

שינויים בזמני ניחום אבלים ביבניאל

מאת ברסלבר

בניו של מוהרא"ש זצ"ל יושבים שבעה על אביהם בעיר יבניאל. עקב מצבה של הרבנית, הם יקצרו את שהותם בארץ וישבו שבעה על אביהם עד היום (שלישי) בלילה, ועוד הלילה ישובו לארה"ב
דאגה בחסידות ברסלב ביבניאל: אשת מוהרא"ש רבי אליעזר שלמה שיק זצ"ל, הרבנית יחנא שפרה, פונתה אמש (שני) שוב לבית החולים.
עפ"י הדיווחים מבני משפחתה, הרבנית לא חשה בטוב במהלך שעות הלילה, בני משפחתה הזעיקו את כוחות ההצלה שהעניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים המקומי.
הרבנית סובלת בתקופה האחרונה מבעיות רפואיות שונות, ובעת האחרונה טענו מקורביה כי מצבה הלך והידרדר והוא הוגדר "קשה". טרם ברור האם הרבנית תאושפז בבית חולים או תשוחרר לביתה בשעות הקרובות.
בניו של מוהרא"ש זצ"ל יושבים שבעה על אביהם בעיר יבניאל, עקב מצבה של הרבנית, יקצרו בניה את שהותם בארץ, וישבו שבעה על אביהם ביבניאל עד היום (שלישי) בלילה , ואחר ישובו כבר הלילה לארה"ב.
בתוך כך, התקבל דיווח על פריצה שאירעה בלילה (שני) בביתו של מוהרא"ש זצ"ל בבורו פארק, וכי הפורצים ניצלו את העדרותה של הרבנית עקב אישפוזה בבית החולים, נמסר כי נגנבו מהמקום חפצים וספרים. המשטרה המקומית ומתנדבי ארגון השומרים הוזעקו למקום לבדיקת נסיבות הפריצה, והחלו במרדף אחר החשודים. גורם המקורב לקהילת ברסלב ביבנאל מספר, כי הרקע לפריצה הוא ככל הנראה עקב סיכסוך פנימי לגבי זהות היורש.
המשפחה גם שכרה חברת אבטחה שתאבטח את בניין הישיבה 24 שעות ביממה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.