רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


יאיר שרקי בטוויטר: דרעי ובנט בלחץ גדול. משתפים פעולה כנגד ישי ומרזל. כנראה שהם רואים את הסקרים ורואים בהם אויב משותף. אז בנט בשביל דרעי הוא גוי של שבת...
----------------
אהוד יערי : אם ההסכם שמתפרסם נכון על יריביו של נתניהו לתמוך בו בעניין הגרעין. פרטי ההסכם: צמצום ל6500 צנטריפוגות למספר שנים ואחר כך עלייה ל10 ואחרי 15 שנים הסרת המגבלות
 ----------------
הרבנית צביה אליהו הערב ליהודה שלזינגר ושמואל בן עטר בתוכנית "פותחים עניין" ב"קול ברמה": אני מצביעה לאלי ישי ויוני שטבון
 ----------------
הדו"ח של מבקר המדינה על משבר הדיור יפורסם בשעות הקרובות.
 ----------------
יאיר לפיד בגל"צ במתקפה נגד אורי אריאל: "האיש לא מתאים לתפקידו. כל מה שמעניין אותו זה לבנות בהתנחלויות בעיקר מבודדות".
 ----------------
ח"כ משה גפני ב'קול חי': "הקולות בפריפריה אינן רשומות בטאבו של אף מפלגה. גם לא של ש"ס. אנו מקימים מטות בערים רבות בפריפריה שבעבר לא הקמנו בהם".
 ----------------
מוטקה בלוי מראשי 'דגל התורה' ומנאמני בית מרן הגראי"ל שטיינמן במתקפה ב'קול חי' נגד 'יחד': "זה מפלגת כלאיים ושעטנז שלא תעבור את אחוז החסימה. אני יודע מה זה להביא 130 אלף קול, זה בלתי אפשרי. לחרדים אסור להיות שייכות לשם".
 ----------------
ח"כ יעקב אשר ב'קול ברמה': "זו טעות לתת הצהרות מראש על החבירה לקואליציה, אפשר ללמוד מההיסטוריה על שיקולי גדו"י בעניין. אחד מהאתגרים הגדולים הוא נושא הדיור, נדרוש קביעת יעדי בנייה לחרדים".
----------------
אלי ישי לגלסנר ב'קול ברמה': "למרות הפרסומים - לא נפגשתי עם נתניהו בשבוע שעבר".
 ----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי בסיור בחירות בצפון. לפני שעה קלה הגיע למטה ש"ס בצפת.
 ----------------
'סרוגים': רכבו של ח"כ הלל הורוביץ נרגם באבנים כשהיה בדרכו לאזכרה של מנחם בגין.
 ----------------
נדב פרי בטוויטר: עכשיו זה ברור. ברוך מרזל יהיה בכנסת הבאה. השאלה היחידה שנשארה היא תוך כמה זמן הוא יכנס למעצר אחרי שיתן אגרוף לזועבי.
 ----------------
 ח"כ הרב גפני בפאנל בחירות בבית ספר חילוני בהרצליה: "מאז ומעולם יהדות התורה לא איפשרה פגיעה בתקציבי החינוך. לא רק בחינוך החרדי אלא בכל מערכות החינוך בישראל"
 ----------------
 מאיר פרוש ב'קול חי': "אנחנו נהפוך אבן על אבן, לא יהיה מצב שבן תורה שרוצה לשבת וללמוד לא יוכל לעשות זאת. התשובה של הציבור החרדי שנפגע מהממשלה, זה יהדוה"ת חזקה יותר".
 ----------------
'ערוץ 2': השר אהרונוביץ במכתב ליועהמ"ש לממשלה: "אינני מתכוון להאריך את כהונת המפכ"ל". בנצי סאו ימלא את מקומו מ-1 במאי.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
 עמית סגל ב'ערוץ 2': ניסיונות ראשונים לתיאום בין כחלון, ליברמן והחרדים ליום שאחרי הבחירות.
 ----------------
עמרי נחמיאס 'וואלה' בטוויטר: עיון בחוקת הליכוד מעלה כי במקרה ונתניהו לא ירכיב את הממשלה ויחליט להתפטר מתפקידו, דני דנון יוכרז כיו"ר זמני.
 ----------------
נתי טוקר בטוויטר: ליל הבחירות: 'חדשות 2' ישדרו מאולפן שקוף ברחבת הכנסת. 'חדשות 10' יציבו את האולפן השקוף על גג עיריית תל אביב.
 ----------------
המאבק על קולות הדרוזים - מופיז עוטמאן מהקהילה הדרוזית בראיון:
"יש לנו 60.000 בעלי זכות הצבעה. הקמנו מטות של ש"ס בכל ישוב וכפר דרוזי. הרב עובדיה קירב אותנו ודרעי תמיד דאג לנו".
----------------
החלטת רבני חב"ד - יו"ר הכפר בנימין ליפשיץ בראיון:
"הקלטת של הגר"מ מאזוז הכאיבה לרבים מחסידי חב"ד. לפי ההלך ברחוב, הקולות בחב"ד מתחלקים לכמה מפלגות. מי שמתלבט יכול לשאול את רבו באופן אישי".
----------------
יועץ התקשורת דוד רוזנטל בראיון:
"קולות רבים ב'בני תורה' לא מוכנים לזרוק את הקול שלהם לפח, לכן הם הודיעו שיצביעו ש"ס, העיקר להצביע למפלגה חרדית".
----------------
מני גירא:  תעלומת הסרט ההיסטורי. פרטים חדשים מגלים כי מקורו בארכיון אוניברסיטת דרום קרוליינה. לפני חודשיים שוחרר חלק ראשון. לפני שבוע נחשף בפורום קאווע שטיבל הקטע המרכזי שהופץ היום. יש קטעים נוספים שעדיין לא פורסמו 
----------------
ב'קול החרדי':
סערת ההצבעה של יוני שטבון - ח"כ מוטי יוגב בראיון:
"הייתי היחיד שהצביע בתוך הסיעה נגד הסנקציות הפליליות. מה שבנט אמר ברדיו מדוייק. צריך לתקן את החוק ולהגיע להידברות עם החרדים. הבית היהודי מושיטה יד לחב"ד".
  ----------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי': סערת ההצבעה של יוני שטבון - ח"כ מוטי יוגב בראיון: "הייתי היחיד שהצביע בתוך הסיעה נגד הסנקציות הפליליות. מה שבנט אמר ברדיו מדוייק. צריך לתקן את החוק ולהגיע להידברות עם החרדים. הבית היהודי מושיטה יד לחב"ד".
המאבק על קולות הדרוזים - מופיז עוטמאן מהקהילה הדרוזית בראיון: "יש לנו 60.000 בעלי זכות הצבעה. הקמנו מטות של ש"ס בכל ישוב וכפר דרוזי. הרב עובדיה קירב אותנו ודרעי תמיד דאג לנו".
החלטת רבני חב"ד - יו"ר הכפר בנימין ליפשיץ בראיון: "הקלטת של הגר"מ מאזוז הכאיבה לרבים מחסידי חב"ד. לפי ההלך ברחוב, הקולות בחב"ד מתחלקים לכמה מפלגות. מי שמתלבט יכול לשאול את רבו באופן אישי".
יועץ התקשורת דוד רוזנטל בראיון: "קולות רבים ב'בני תורה' לא מוכנים לזרוק את הקול שלהם לפח, לכן הם הודיעו שיצביעו ש"ס, העיקר להצביע למפלגה חרדית".
מני גירא: תעלומת הסרט ההיסטורי. פרטים חדשים מגלים כי מקורו בארכיון אוניברסיטת דרום קרוליינה. לפני חודשיים שוחרר חלק ראשון. לפני שבוע נחשף בפורום קאווע שטיבל הקטע המרכזי שהופץ היום. יש קטעים נוספים שעדיין לא פורסמו.
----------------
מהדורת חצות בסקופים: 23 יום לבחירות!
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: לאלי ישי היה חשוב היום להראות נוכחות בכפר חב״ד לאחר סערת הקלטת. סורוצקין מבין שלחילונים קשה להצביע ל-ג׳, ותמיכה בש״ס תכניס אותו מהדלת האחורית מתוקף הסכם העודפים בניהם.
• הג״ר יוסף הכט רב העיר אילת וחבר בי״ד רבני חב״ד בראיון: אין רשות לשום גורם מחב״ד להביע תמיכה במפלגה מסוימת. על סערת הקלטת: היו רבנים ממפלגות אחרות שהתבטאו בעבר כנגד חב״ד. בסופו של דבר מצביעים לחברי הרשימה בלבד.
• לקראת כנס הענק של ש״ס ביד אליהו - פנחס ראובן ממארגני המעמד: מצפים ל12 אלף איש בנוכחות כל גדו״י הספרדים.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים: איתי גדסי, משה ויסברג, ישי כהן, כיצד ישפיע מכתב בי״ד רבני חב״ד על תמיכת חסידי חב״ד לאלי ישי בצל סערת הקלטת? והאם דו״ח המבקר על הדיור יכלול ביקורת על אריאל אטיאס?
• המאבק על הקול הדרוזי! ראש העדה הדרוזית בישראל השייח מואפק טריף בראיון: למפלגות החרדיות יש כאן תמיכה רחבה.
• ח״כ אזולאי מש״ס שעתר לבג״צ עקב אפליית הגנים החרדים
 ----------------
פרסום ראשון ב'בחדרי': בג"ץ הורה לשר החינוך בפועל נתניהו לבדוק האפלייה נגד גני ילדים חרדים.
 ----------------
'ערוץ 10': סמנכ"ל משרד רה"מ עזרא סיידוף שכר עורך דין בכדי להתגונן מפני תביעת מני נפתלי.
 ----------------
'בחדרי': יוני שטבון טען הבוקר שבנט שיקר והצביע נגד חוק הגיוס. אבל בכל הכתבות שפורסמו לאחר ההצבעה גם ב'מקור ראשון' ו'ערוץ 7' פורסם שכן תמך בחוק הגיוס. גם אילת שקד וח"כ יוגב אישרו שהצביע בעד הסנקציות..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.