רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הרב של הפלג הקיצוני הרב אוירבך הגיע כעת לביקור אצל זקן המשגיחים ר' דב יפה שליטא המשגיח ביקש שיחדל מחילול ה' הנורא שגורם הפלג.
----------------------
הבלוגר חיים שאולזון בראיון מגזין הלילה בנייעס החרדי: הדיון בשאלת העמדה הימנית של יהדות התורה לא רלוונטית, חברי הכנסת בוחנים הכל בשאלת ההסכמים והתקציבים! מה בכל זאת משפיע, ואיך זה קשור לנאום בקונגרס? ושאלת המנדט השביעי. הסיכויים מול המספרים. ודיון מקיף בשאלת ההצבעה של הפלג הירושלמי, הטקטיקה הנקמות ואיך הכל מתחבר להיסטוריה של ההנהגה הליטאית בעבר? מרתק!
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 0559720855 מכשרים.
----------------------
יהדות התורה: מודעות של קמפיין הבחירות לא מתפרסמות הבוקר ב'המודיע', 'יתד' ו'המבשר'. ח"כ יעקב אשר מתראיין הבוקר ל'המבשר'.
 ----------------------
'כיכר': לאחר המתקפה ב'המודיע' בוז'י הרצוג התקפל. שוחח אמש עם ח"כ יעקב ליצמן והבהיר: "הדברים אינם נכונים, אני תומך בהמשך השמירה על הסטטוס קוו".
 ----------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: מפילוח מפת המצביעים של אלי ישי מסתמן שבמגזר החרדי הוא גורף יותר קולות מיהדות התורה מאשר מש"ס. 80 אחוז מהקולות באים ממצביעי בן ארי והבית היהודי.
 ----------------------
ברוך מרזל ל'גלי ישראל': "אם ביהמ"ש יפסול אותי בשבוע הבא, נצטרך לבחון את הצבעתנו למפלגת יחד. אולי נשים פתק לבן".
 ----------------------
'גלובס': מיכאל אבו ג'דיד יועץ הסתרים הצרפתי של אלי ישי נמצא בישראל ומוביל את הקמפיין שלו.
 ----------------------
ורטר ב'הארץ': ראובן אדלר בדרך ל'מחנה הציוני'. הדרישה של בוז'י הרצוג: "קח על עצמך את תפקיד האסטרטג הראשי במטה". הסיבה שלא סגרו בתחילת הקמפיין: אדלר דרש 15 מיליון ש"ח.
----------------------
עמית סגל בטוויטר: אחרי מחשבה מעמיקה ודיונים אל תוך הלילה, הוא החליט לא להשתתף בעימות. הכוונה לליצמן כמובן.
 ----------------------
ח"כ משה גפני למימרן ב'קול חי': "איפה שפרסמנו בעבר, נפרסם גם כעת את קמפיין הבחירות. לא אתייחס להקלטות שמופצות נגדי בימים האחרונים, זה מלפני שנתיים. ביום ראשון נתכנס חברי הכנסת ונחליט יחד איך לפרוס את התקציב".
 --------------------
מקור החדשות:  ברוך מרזל ליהודה אבידן בקול חי לך לקבר של הרב עובדיה ותבקש ממנו סליחה שהאשמת אותו באוסלו. מרן אמר מפורש שדרעי הכשיל אותו
 ---------------------
קשיש נהרג כתוצאה משריפה שפרצה בדירתו ברחוב משכן שילה בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' שפעלו במקום יחד עם צוותי הכיבוי מדווחים כי מותו נקבע בזירה, למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים באירוע.
  אבי פרעס מתנדב איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בעשן שיוצא מדירה בקומה השלישית, אני ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגענו ראשונים לדירה שהייתה נעולה נאלצנו להמתין עד להגעת צוותי הכיבוי שחילצו מהדירה קשיש ללא רוח חיים, כוחות כיבוי ומשטרה פועלים בזירה לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה"..
----------------------
'ערוץ 2' חושף הקלטה של פאינה קירשנבאום שאומרת: "היה סיכום עם לפיד וכחלון, שיום אחרי הבחירות הולכים כבלוק, ממליצים על ליברמן, ונתניהו הולך הביתה".
----------------------
ח"כ יעקב אשר ב'פילפוליטיקה': על החבירה לקואליציה: "יהדות התורה לא השתנתה, זוהי טקטיקה. ביני ובין ח"כ גפני שוררת חברות עמוקה ורבת שנים ואנו עובדים כתף אל כתף, אנו עדים לספינים מגוחכים שהופכים במהירות לכותרות".
----------------------
 במודיעין עילית נערך הערב כנס ראשי הקהילות החסידיות וחברי מועצת העיר, בהשתתפות ח"כ פרוש, מוזס, זייברט. המארח נחמן בנשעיה יו"ר אגו"י בעיר

להמשך המבזקים כנסו כאן:

----------------------
רדיו 'קול ברמה' ערך הערב ש"ב לבנו של יגאל רווח יו"ר משרד הפרסום 'אפיקים' באולמי האצולה בירושלים.
----------------------
חבר המועצת הגר"מ מאיה ב'קול חי': "הייתי בתקופת אוסלו ח"כ ונכנסנו לשאול את מרן הגר"ע יוסף זצ"ל מה לעשות. הגר"ע יוסף פסק "בגלל שאני לא בקי בפרשה תמנעו". אוסלו עבר לא בגללנו, הח"כים הערבים הכריעו, היה 10 הפרש, היינו רק 6".
----------------------
  מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא בסדרת כותרות מליצמן בכנס עיתונאים ומשפיעים חרדים, הערב: ״אין לי דיל עם ׳דגל׳ אבל לא אפעל בעניין שערי חסד, ניסיתי פעם אחת. לא אהיה שר. מלבד הבריאות חרדים צריכים שיכון ורווחה. בהפלת הממשלה התבזינו אבל היה שווה. יש שני מנדטים חרדים שלמים שמתנדנדים". סערת בוז׳י הרצוג וחילול השבת!
האם החרדים נעולים על ממשלת ימין או שהכל פתוח? ח״כ נחמן שי ׳המחנה הציוני׳ בראיון: ״החרדים לא סגורים עם אף אחד. בדוק! הרצוג ישב עם גפני וליצמן רק לאחרונה. לא שולל הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, רק באזורים שלא יפגעו בחרדים״.
ח״כ יעקב מרגי ׳ש״ס׳ בראיון: ״הציבור החרדי ימני. המסר לציבור שלנו: נתניהו יהיה רה״מ - תן את הקול למפלגה שתשמור על הדת. גם ממשלת אחדות לא נראית ריאלית״.
היועץ האסטרטגי אברימי קרויזר בראיון: ״לפני 3 שבועות ש״ס עמדה בסקרים על 4/5. אנחנו מתחזקים מיום ליום. הממוצע כרגע 7/8. ההתחזקות תמשיך בחודש הקרוב עד לקלפי״.
הזמר החב״די מנדי ג׳רופי בראיון: ״לא השתתפתי בכינוס של ׳הבית היהודי׳ ולא אצביע להם. מהבדיקות שלי קולות חב״ד יתחלקו בין: יהדוה״ת, ש״ס ויחד״. אושי מדינה ממטה ש״ס בראיון: ״המכתב של רבי דוד היסטורי ונדיר. הוא הודיע בצורה נחרצת מי הממשיך האמיתי של מרן. השפעתו חוצה עדות, מפלגות ומגזרים״.
אבי בלומנטל ממטה ׳יחד׳ בראיון: ״מרזל ממשיך לתפקד רגיל במטה. זה כמעט לא ריאלי שהוא יודח. במקרה שכן לא יהיה נציג של ׳עוצמה יהודית׳ ברשימה״.
 ----------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• יקי אדמקר חושף: "תהלוכת ענק ביום שני בערב תחתום את שורת המחאות על מעצר תלמידי הישיבה, לפי התוכנית; העצורים יורכבו על כרכרה מפוארת עם סוסים מבר אילן לרחוב עזרא שם תוצב הבמה. בן הישיבה שנעצר באלעד לא זוכה לגיבוי מ'הוועדה' משום שהוא עריק במשך שנים ולא פעל לפי הוראות העסקנים"
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: "החכי”ם כמעט קיבלו החלטה להכריז על נתניהו אך איום טלפוני מהרצוג עצר את ההכרזה הרישמית. השבועונים יקבלו פרסום מיהדוה”ת באמצעות תוכן שיווקי ולא במודעות רישמיות".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים משה ויסברג, ישראל כהן, איתי גדסי וישי כהן: האם דרעי פוסל ישיבה עם ישי בממשלה? מדוע הקמפיין החדש של ישי פונה דוקא לחילוניים? האם יהדוה”ת תפרסם באתרים החרדיים?
• סגר”ע אלעד צוריאל קריספל: "אלי ישי היה שפוט של דגל התורה כל השנים ולכן כשר פנים לא עשה כלום למען אלעד אז אין לו מה לבקש מתושבים להצביע לו".
• ששון טרבלסי מספר 5 ברשימת יחד: "ברוך מרזל מקובל על גדולי ישראל מכל החוגים ומעולם לא הפגין נגד הרב עובדיה"
• מנחם נאמן סגן נשיא ביהמ”ש המחוזי בחיפה: "סיכוי רב שזועבי תפסל בבג”צ אך אין שום סיכוי שמרזל ייפסל". 
 ----------------------
מגזין הלילה בנייעס החרדי.
חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ש בעדני בשיחה מיוחדת: יש לי צער מהפילוג, לא מצליח להבין מה הבילבול שנכנס באנשים להצביע למפלגה אחרת. שס הקימה את עולם התורה וזו מפלגתו של מרן. שמעתי שיש שם חברים שעולים להר הבית, זה הרי חייבי כרת!
מספר 4 ביחד ברוך מרזל: למרות שאבידן צבוע ומתחנף לדרעי שהאשים את מרן בהסכם אוסלו בזמן שדרעי עשה זאת, אני לא יגיד מה אני חושב עליו כי ההוראה במפלגתינו היא למנוע סיכסוכים. העובדה שהתנועה הרפורמית פנתה לפסול אותי ולא את גפני או דרעי מצביע על כך שאני הכי מזיק לגויים.
ידידיה חסון חושף: מסתבר שהתמיכה במישהו שעלה להר הבית מותרת על ידי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל כפי שראינו שמרן כתב מכתב תמיכה לברוך מרזל בשנת תש"ס, והגר"מ מאזוז סובר כמרן. וכן ראינו בהיתר מכירה שהגר"מ מאזוז סבר כמרן והגר"ש בעדני חלק ופסק שאסור. וכן פירוט מלא על הקשר של כהנה ומרזל עם מרן.
הבלוגר חיים שאולזון בראיון: הדיון בשאלת העמדה הימנית של יהדות התורה לא רלוונטית, חברי הכנסת בוחנים הכל בשאלת ההסכמים והתקציבים! מה בכל זאת משפיע, ואיך זה קשור לנאום בקונגרס? ושאלת המנדט השביעי. הסיכויים מול המספרים. ודיון מקיף בשאלת ההצבעה של הפלג הירושלמי, הטקטיקה הנקמות ואיך הכל מתחבר להיסטוריה של ההנהגה הליטאית בעבר? מרתק!
הרב טוביה בלוי מרבני חב"ד בארץ ישראל בראיון:  "אין מקרא יוצא מדי פשוטו, הרבי אמר שצריך להצביע למפלגה החרדית ביותר וזו יהדות התורה! יהדו"ת הצביעה נגד ההתנתקות בזמן שנתניהו הצביע בעד, היום הם נגד ויתורים, גם המודיע והמבשר כותבים נגד ולכן גם מי שדואג לארץ ישראל צריך להצביע ליהדות התורה!" ומדוע הוא בטוח שמפלגתו של אלי ישי תעבור את אחוז החסימה גם ללא הצבעה של חסידי חב"ד?
הרב אברהם וובר חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם דגל התורה בראיון: "הצבענו בעד פסילת חנין זועבי ונגד פסילת ברוך מרזל. מי שהגיש את הבקשה לפסילתו היא התנועה הרפורמית. מכאן הנושא יועבר ישירות לבית המשפט העליון, לכן אני חושב שאין תפקידה של הוועדה לדון בכאלה דברים כשגם כך בית המשפט העליון עושה מה שהוא רוצה!". והאם חברי הוועדה לא מרגישים מיותרים כשלבסוף בית המשפט מחליט?
עו"ד שרון נהרי פרקליטו של הרב ברלנד בראיון: "בית המשפט בהולנד החליט שהרב ברלנד הוא בר הסגרה, זה עדיין לא אושר על ידי שר המשפטים. לאחר מכן נגיש ערעור לבית המשפט העליון ולבית הדין לזכויות אדם בשטרסבורג, התהליך יקח כמה חודשים לפחות!". ומדוע בית המשפט לא התחשב במצבו הבריאותי של הרב?
הפרלמנט בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: יוסי בן עטר, מענדי גרוזמן ואלי ביתאן. והערב: ניתוח מקיף לקמפיינים של המפלגות. מי מצליח ומי נרדם? הפסילה של מרזל תזיק?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 0559720855 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.