רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

משדר חצות ב'קו הנייעס'!

הודעה: החל מהערב נפרסם משדר חצות פעמיים בשבוע בהתאם לנסיבות, עקבו אחרינו והאזינו.

ראיון ראשוני ובלעדי עם הרב שמואל מרקוביץ מראשי ה'מחבלים' ל'קו הנייעס': מדוע רק הרב כהנמן קיבל ראיון במשפחה? גם אנחנו מעוניינים שישמעו את הצד שלנו. ומאיים באולטימטום אם לא יתנו לנו ראיון אנחנו נחרים את עיתון 'משפחה' ונעבור ל'בקהילה' שהבטיחו לנו יצוג לא פחות ממה שהם מיחצנים את אריה דרעי בחודש האחרון.
וממשיך הרב מרקוביץ לחשוף את חדר האימונים של 'מחבלי שערי חסד' פונביז',שהוקם במיוחד בתקופה האחרונה מהסיבה שמי שלא מצביע צריך גם לדעת להפגין ולשרוף פחים, ומבטיח שההפגנה הבאה תהיה עם אומנויות לחימה מהסוג שלא ראיתם.

ראיון סוער עם אביו של העריק אברהם ישראל לובמן שנעצר בשבוע שעבר, שכחו את הבן שלי, לא מתייחסים אליו הוא זרוק כמו כלב ללא אוכל וללא גמרא בכלא, הפקירו אותו, אין מי שיפגין בעדו. כבר מספר ימים שאני מחייג ליוסי פטרוב ולנתי גרוסמן אך ללא מענה, אז חייגתי ל'וועד להצלת עולם התורה' זה גוף עם 3 אברכים שאין להם כלים לעזור בכלל. אני לא יודע מה לעשות.

בכיר ב'יהדות התורה' בראיון ש'לא לייחוס' ל'קו הנייעס' באמת כדאי שפעם אחת הפלג יצביעו בפתק לבן ונקבל 7 - 8 בלעדיהם, בברכת 'היפרד נא מעלי'.

והמחלוקת בש"ס!
מיכאל מלכיאלי (מס' 9 ברשימת שס) אני כבר המון שנים בשס ישי לא עזר כלום לציבור החרדי גם בתקופתו כיו"ר התנועה רק עזר לימין הקיצוני. מרן איתנו!
מן העבר השני; הרב מיכאל עייש (מס' 3 ברשימת 'יחד') גם מרן היה בעד עזרה ופעילות למען הימין, אנשי שס מושכים שמאלה ויהיו חלק מהחזרת שטחים בעזרת ממשלת שמאל, ומאשים דרעי בלחץ ושולח את פעיליו להרוס לנו מטות וכנסים, החל ממחר יותקנו מצלמות אבטחה בכל המטות ונפרסם את כל הצילומים לציבור שיראו את קלונם. מרן לצידנו!

למהדורה המרכזית של ערוץ 2 ולתוכנית פגוש את העיתונות הקישו 3

להאזנה חייגו:
02-5664515
שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.