רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

למרות ההסלמה ורימוני ההלם - הלימודים והתפילות בקבר רחל נמשכו


למרות המהומות במהלך היום בבית לחם עקב מותו הלילה של צעיר פלסטיני ככה"נ מאש צה"ל שהיו בפעילות מבצעית וספגו אבנים ובלוקים שנזרקו עליהם מגגות המבנים, אישרו היום בצה"ל לרבני ותלמידי הישיבה והכולל של מוסדות רחל אמנו להמשיך בלימוד הקבוע כמידי יום במשמרות סביב השעון במתחם קבר רחל.

בזמן צאת תלמידי הישיבה מהמתחם בדרכם לטנדר שמסיע אותם לביתם הורגשו שוב המהומות כשפלסטינים יידו רימוני הלם ואבנים לעבר המתחם כתוצאה מהפרות סדר של צעירים פלסטינים בסמוך למתחם הקבר, הפלסטינים דיווחו כי מספר צעירים ערבים נפגעו מירי לפיזור הפגנות, למרבה הנס לא היו נפגעים מכוחות צה"ל או המתפללים. כוחות גדולים של צה"ל ומשמר הגבול פעלו לאבטח את המתחם במהלך היום.

הרב צבי עוזיהו מרבני 'מוסדות רחל אמנו' מסר: "למרות המתיחות וזריקות האבנים משעות הבוקר המשכנו את הלימודים בכולל והישיבה במקום באישור של צה"ל, ערכנו אף תפילה מיוחדת להצלחת חיילי צה"ל שפועלים לשמירה על המתחם במסירות נפש, אברכי הכולל והמתפללים שהגיעו למתחם הקבר במהלך היום הרגישו את המתיחות, גם הלילה בכולל חצות הלימוד והתפילה בקבר יימשכו ונקווה שהלילה יעבור ללא אירועים חריגים"..
לגלריה כנסו כאן:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.