רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


אברי גלעד גל״צ: לפי סקר ״המדגם״ שס-5 אלי ישי- 9..
לדבריו: אכן יש תחושה שאלי ישי יפתיע את כולם ומפלגתו תהיה הפתעת הבחירות
------------------
מטה מפלגת 'יחד': "הזדעזענו ממודעות הנאצה כלפי שניים מגדולי מחזיקי ותומכי התורה שבדור, אנו מעדיפים להיות מן הנעלבים ואינם עולבים, לתת את תשובתנו בקלפי ולשים קץ לרשעות".
------------------
הלילה נעצר שמואל יצחקי נתפס בביתו עם מליון ש"ח במזומן ו400 אלף יורו במזומן. החשד כספי קברים
------------------
הבלבול במחנה "נצח" לשיא ! ההקלטה מדבריו של מנהל רשת צרכניות 'בר כל' מנחם כרמל נחשפת.
כרמל בשיחה עם אבא של בחור בגיל ההתייצבות: "ר' שמואל הפקיד את ההכרעה בנושא ההתייצבות בידיי ואמר שאני מופקד להחליט בנושא". כרמל פסק: "אם הבחור עשה שטייגען ונמצא בעליה שיתייצב". יהרג ובל יעבור? לא בטוח!
------------------
כשנודע לגראי"ל מחיר האייפון: "זִינְדִיגן קָאסְט אַסאַך גֶעלט! - לחטוא עולה הרבה כסף".
 ------------------
ברוך דיין האמת: הלילה נפטר בגיל 94 הרה"צ רבי אלחנן היילפרין זצוק"ל גאב"ד ראדומישלא ורב שכונת גולדרס גרין בלונדון, חמיהם של האדמורים מטשערנוביל, מאקווא, ונדבורנא חיפה, והרב שניאורסון מישיבת טשעבין.
 ------------------
צרפת: בפעם השנייה השבוע: הושחת שוב הלילה בית עלמין יהודי, עשרות מצבות נעקרו ממקומן. הרשויות הודיעו כי יפתחו בחקירה.
 ------------------
הלווית הגה"צ רבי אלחנן הלפרין זצ"ל הבוקר ב-10 מבית מדרשו 'בית שמואל' בלונדון, ובשעה 23:00 מישיבת טשעבין בי-ם להר הזיתים. השבעה בבית בנו בשכונת רמות.
 ------------------
רשת ב': בש"ס ויהדות התורה החליטו סופית לתמוך בנתניהו ולהודיע כי ימליצו עליו אצל הנשיא. הסיבה: הודעתו אמש כי יבטל את הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס.
 ------------------
'ישראל היום': הכותרות הראשיות על דו"ח מבקר המדינה: "מכבדים את המלצת הדו"ח - השחיתות האמיתית היא שטיפת המוח של נוני מוזס".
 ------------------
איתי גדסי בטוויטר: יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש הלילה עם הרה"ג שלמה מחפוד. הפגישה הסתיימה ברוח טובה. והרב מחפוד סיכם לפעול למען ש"ס.
 ------------------
היומונים הבוקר בסיקור על דו"ח המבקר, מבליטים את הדיווחים על חילול יום כיפור לכאורה במעון רה"מ.
 ------------------
'ווינט': לקראת הסערה: כבישים 1 ו-443 עשויים להיחסם מחר לתנועה
 ------------------
יועצת התקשורת תמי שינקמן הצטרפה לקמפיין הבחירות של 'המחנה הציוני', לנהל את מערך ההסברה והתקשורת.
 ------------------
היומונים הבוקר בסיקור על דו"ח המבקר, מבליטים את הדיווחים על חילול יום כיפור לכאורה במעון רה"מ.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
'ווינט': לקראת הסערה: כבישים 1 ו-443 עשויים להיחסם מחר לתנועה.
 ------------------
יועצת התקשורת תמי שינקמן הצטרפה לקמפיין הבחירות של 'המחנה הציוני', לנהל את מערך ההסברה והתקשורת.
 ------------------
בג"צ הכריע: זועבי ומרזל יתמודדו בבחירות. בשעה 17:00 תתקיים מסיבת עיתונאים במטה מפלגת יחד ברחוב כנפי נשרים 24 ירושלים.
 ------------------
ועדת הבחירות דחתה עתירה נגד 'יתד נאמן' ו'יום ליום' על כך שלא פרסמו את מפלגת הנשים.
 ------------------
מחר ב'ניר עציון' בכנס רבנים של "ארגון רבני ישראל" יתקיים פאנל בהשתתפות: דרעי, גפני, פרוש ובן דהן בהנחיית העיתונאי גואל ועקנין - קול חי.
 ------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים עם קבוצת עיתונאים חרדיים.
 ------------------
דו"ח מבקר המדינה על בית ראש הממשלה: שרה נתניהו הזמינה חשמלאי לביתה במהלך יום כיפור!
 ------------------
נתניהו לכתב 'בחדרי' במהלך המפגש עם אנשי התקשורת החרדים: "אבטל את הסנקציות הפליליות. החרדים הם השותפים הטבעיים שלי".
 ------------------
ברוך דיין האמת: אדל ביטון ז”ל בת 4 שנפצעה לפני שנתיים בפיגוע יידוי אבנים בכביש חוצה שומרון, נפטרה כתוצאה מדלקת ריאות.
 ------------------
גילה גמליאל למימרן ב'קול חי': "ראש הממשלה אמר היום בצורה שאינה משתמעת לשני פנים: מעולם לא הזמנתי חשמלאי ביום הכיפורים".
 ------------------
נדב פרי ב'ערוץ 10': בוז'י הרצוג לראשי מטהו: החל ממחר מפסיקים להתעסק בענייני הדו"ח וחוזרים למסרים המקוריים של הקמפיין.
 ------------------
מני גירא ב'קול חי': בדקנו התייחסות הח"כים לנתניהו יו"כ והשבת. אלי ישי: התעלמות. משה גפני: אנחנו בודקים. דרעי: אין התייחסות. ליצמן: לא ברור לי הפרטים.
 ------------------
יקי אדמקר ב'סקופים': כאשר רה"מ בנימין נתניהו אכל במסעדת טריפות בארה”ב החכי”ם החרדים יצאו נגדו בחריפות מבלי לבדוק מה והאם אכל שם, לאחר הפרסום על חילול יום כיפור הם מעדיפים לא להגיב ולהתחמק עם תשובות רשמיות ולא רשמיות כאילו הדבר לא היה או אינו נכון.
 ------------------
 ח"כ מאיר פרוש בכנס היערכות לבחירות בבית שמש: "הבטחת נתניהו היום שיבטל סנקציות פליליות בנושא הגיוס, שוות להבטחה מאשתקד שהוא עצמו הפר, באותו נושא".
 ------------------
'לדעת': ארז וינר לשעבר עוזר הרמטכ"ל מונה למנהל מטה הבחירות של מפלגת 'יחד'.
 ------------------
ח"כ מאיר פרוש לפעילים: "דאגת יהדות התורה בראש ובראשונה לתקן חוקים ותקנות אומללות ויתר המפלגות בראש דאגתם לקבל שרים וג'ובים. מדובר בבחירות בכדי להילחם על האפשרות לקיים אורח חיים ע"פי תורה והלכה".
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא: אחרי חב״ד, הקרב על קולות ברסלב: המפלגות החרדיות נאבקות על קולות החסידות המוערכת ב-30.000. דרעי ביקר הערב אצל הגר״ש ארוש וקיבל תמיכתו. הגר״א קניג והגר״א ברלנד צפויים לתמוך בג' והרב גול השתתף בכנס של ישי.
עורך ׳בחדרי׳ יצחק הורוביץ שנפגש היום עם נתניהו בראיון: ״הוא הבטיח שיבטל את הסנקציות הפליליות. הצהיר שהמפלגות החרדיות יהיו שותפות טבעיות, נראה שעדיין חושש שהחרדים קורצים גם לשמאל״.
יו״ר ׳בשבע׳ דודו סעדה בראיון: ״נתניהו קיים היום מפגש גם עם התקשורת הדת״ל. הוא התחייב לנו שלא יפנה להמחנה הציוני, ושהמפלגה הראשונה שיפנה זה ׳הבית היהודי׳.
פנחס ראובן מארגן הכנס הענק של ש״ס ב׳יד אליהו׳ בראיון: ״מאות רבנים מכל נקודה ונקודה בארץ יגיעו להשתתף. האירוע לגברים בלבד ויוקרן בכמה מוקדים לנשים. הסעות יצאו מכל הארץ״.
ח״כ דב ליפמן ׳יש עתיד׳ בראיון: ״ישבנו לפני מס׳ ימים עם פפנהיים מהעדה החרדית, הוא הסכים לתת לנו את הוידאו למפלגה. יש חרדים שיצביעו לנו״.
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים: 27 ימים לבחירות.
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: הדילמה של החכי”ם - הרצוג ונתניהו רחוקים מהדת באותה מידה, בוז'י יקיים הבטחות לחרדים, ואילו נתניהו כבר הוכיח שלא, הוא יתרץ שבג”צ לא מאפשר ביטול הסנקציות הפליליות. לדגל התורה אין קשר לפגישת הרצוג עם הגר”י אידלשטיין.
• יו”ר הכנסת ח”כ יולי אידלשטיין בראיון: "עמדתו העקרונית של נתניהו היתה נגד הסנקציות הפליליות, הציבור החרדי צריך לדאוג שתהיה קואליציה רחבה וגם שלא יהיו החרמות הפעם מצד החרדים נגד הבית היהודי כנקמה".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, איתי גדסי, ומשה ויסברג: האם דו”ח המבקר ישפיע על הסקרים? האם החכי”ם החרדים יגנו את חילול יום הכיפורים?
• ח”כ הלל הורביץ: "שעה אחרי פטירת אורי אורבך התקשרו אלי ממזכירות הכנסת שנכנסתי אוטומטית לכהן כחבר כנסת".
• הקלטה מנאומו המלא של הראב”ד הגר”מ שטרנבוך נגד רודפיו.
• מנחם כהן נכדו של הצדיק רבי דן מרדכי הכהן: "בניגוד לפרסומים סבא תומך רק בש”ס".
• מקבץ הקלטות מכלי התקשורת וערוצי הטלויזיה על עצרת הרבבות אמש בירושלים, כאשר בכל הערוצים דיווחו על רבבות משתתפים, ברוב העיתונים המפלגתיים בחרו להתעלם בעקבות לחץ של 'דגל התורה'.
 ------------------
 האדמו"ר מויז'ניץ על אחיו: "כולו אש להבה, פועל מתוך שמחה"בנאום מיוחד ונדיר שנשא בפני חסידיו של אחיו, שיבח אותו האדמו"ר מויז'ניץ: "הוא מעורר את הציבור לכל דבר שבקדושה, ממש אש להבה. בכל דבר הוא פועל משמחה". האזינו (חסידים)ישראל כהן|כ"ט בשבט תשעה   00:14  18.02.15   אחדות בויז'ניץ: בימים אלו שוהה בלונדון שבאנגליה האדמו"ר מויז'ניץ לצורך גיוס כספים עבור מוסדות מרכז חסידי ויז'ניץ וכן לחזק את בני הקהילה המתגוררים במקום. בשבת האחרונה, ערך האדמו"ר טיש בהשתתפות אלפים מתושביה החרדים של העיר שארך עד שעות הלילה המאוחרות.אמש (שלישי), התקיים מעמד קבלת פנים וטיש לחיים לכבוד האדמו"ר בבית מדרשו של אחיו הגדול האדמו"ר מויזניץ. במהלך השיחה דיבר הרבי באריכות על דרך החסידות ואז עבר לשבח במפתיע את אחיו הבכור האדמו"ר מויזניץ."אחי הרבי שיחיה לאורך ימים ושנים. כל אחד יודע, אפשר לראות - מי שבא לארץ ישראל. "אש להבה", הוא מעורר את הציבור לכל דבר שבקדושה. ממש אש להבה, פייער. בטישים, תפילות, שמחות - בכל דבר הוא פועל מתוך שמחה. עם ווערמקייט ולעבדיג"."ברצוני לומר לאחי מפה. כתוב: ימלא ה׳ כאש אוכלת, אש דרכה לעלות ולהתפשט, היא לא נשארת לעמוד במקום אחד. וכאן אני רואה על האברכים כי "מראה כבוד ה׳ והאש להבה מתפשטת עד לונדון, לא רק בבני ברק"."ברצוני לברך את אחי הרבי שיחיה לאורך ימים ושנים שיראה רק נחת מילדיו ומצאצאיו ומכל תלמידיו וחסידיו מתוך בריאות טובה רק מתוך שמחה". יצויין, כי החסידים יצאו נלהבים מדברי החיזוק ומהחביבות וההערכה בה דיבר האדמו"ר על אחיו הגדול.
 ------------------
היום הותר לפרסום כי בתום חקירה מורכבת ואינטנסיבית המתנהלת מזה מספר חודשים ביחידת ההונאה של משטרת מחוז ירושלים בשיתוף חקירות מס הכנסה ירושלים ברשות המיסים, נעצרו בתאריך 16.2.15 , 3 יהודים תושבי ירושלים, החשודים כי במשך שנים פלשו לקרקעות בהר המנוחות שאינן מיועדות לקבורה, קרקעות ציבוריות וכאלו אשר הוקצו לחברת קדישא בהר המנוחות, יצרו תשתיות חלקות קבורה פיראטיות ומכרו את החלקות בעשרות אלפי שקלים.
ראשיתה של החקירה בתלונה שהוגשה ביחידת ההונאה ע"י מועצת בתי העלמין במשרד לשירותי דת לפיה החשודים השתלטו על קרקעות חברות קדישא ושטחים ציבוריים שכלל לא הוקצו לקבורה בהר המנוחות,  וביצעו קבורה של נפטרים שלא כדין תוך שמציגים עצמם כחברת קדישא.
בנוסף , הוגשו ביחידת ההונאה 6 תלונות נוספות ע"י אזרחים שטענו כי החשודים מכרו להם חלקות קבורה בהר המנוחות בעשרות אלפי שקלים שבהן קברו את יקיריהן כאשר בפועל התברר למתלוננים כי מדובר בקרקעות שאינן מיועדות לקבורה ושלחשודים לא היה רישיון למכירתן. עוד ציינו המתלוננים כי על אף דרישתם לא קיבלו קבלות ולא תעודות על רכישת חלקות בחיים.
כאמור, חוקרי יחידת ההונאה עצרו בתאריך 16.2.15  - 3 חשודים בשנות ה-50-60  לחייהם, תושבי ירושלים : שמואל יצחקי, בלישה שאול, וחשוד שלישי . וכן כנגד חשוד נוסף שנמלט לחו"ל הוצא צו מעצר.
מהחקירה עולה כי מאז שנת 2005 החשודים, שהיו מוכרים כמי שעוסקים באספקת חלקות קבורת שדה בהר המנוחות ואף נהגו להציג עצמם כ'חברת קדישא צוקים', היו נענים לפניות של אזרחים המבקשים לקבור את יקיריהם בהר המנוחות ומציעים להם חלקות קבורה, שעפ"י החשד, אינן מיועדות לקבורה, וזאת תמורת תשלום של בין 45,000-90,000 ₪. את התשלום היו דורשים מראש לפני הקבורה בפועל ובמזומן.
כמו כן לא הנפיקו קבלות/חשבוניות תמורת התשלום.
עוד עולה מהחקירה כי החשודים אף מכרו למשפחות שכולות שטרי רכישה לקבורה בחיים (עתידיים) בעשרות אלפי שקלים, תוך שהם מבטיחים כי חלקות הקבורה האמורות ישמרו בעבורם, כאשר בפועל החלקות כלל נשמרו ובחלקן אף נקברו אחרים.
בחיפוש שבוצע בדירת אחד החשודים אותר סכום כסף מזומן על סך כ- 500,000 ₪ שהוסתר בתוך גרביים בארון בגדים , כמו כן נתפסו מסמכים ותעודות קבורה לא חוקיות.
את הכסף שקיבלו החשודים הפקידו, עפ"י החשד, בחשבונותיהם הפרטיים ובחשבונות המופיעים על שם בני משפחותיהם, רכשו רכוש עבור שימושם הפרטי והשקיעו בעסקים פרטיים אחרים.
במקביל לחקירה המשטרתית מתנהלת כנגד החשודים חקירה של רשות המיסים בחשד להעלמת הכנסות, רישומים כוזבים, השמטת הכנסות ורכוש מהדוחות וביצוע עסקאות ללא הוצאת חשבוניות.
כאמור בתאריך 16.2.15 חוקרי מפלג ההונאה בסיוע יחידת מג"ב/שחר 101 ירושלים עצרו  3  חשודים. בחקירתם קשרו עצמם למיוחס להם.
בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של שניים מהחשודים: יצחקי שמואל ובלישה שאול עד לתאריך 19.2.15. לגבי החשוד השלישי טרם התקבלה החלטת בימ"ש.
כאמור ,  בית משפט השלום הסיר את צו איסור הפרסום.
החקירה נמשכת.
מנכ״ל המשרד לשירותי דת אלחנן גלט מסר: ״לאחר עבודה ממושכת ויסודית של צוות אגף הקבורה וצוות פיקוח ובקרה עלינו על הגורמים אשר מוכרים בניגוד לחוק חלקות קבר בבית העלמין בגבעת שאול. לשמחתי, לאחר שיתוף פעולה הדוק עם גורמי המשטרה דאגנו לאכיפת החוק בהר לאחר שנים של פעילות לא חוקית. אנו נמשיך לפעול ולחתור לניהול תקין בשירותי הדת בכלל זה בתחום הקבורה״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.